- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már javában tart a Steam Summer Sale!
gp Még közel két hétig tart a szokásos leárazás, biztos akad olyan játék amit érdemes lehet megvásárolni.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #123938 üzenetére
Nincs tapasztalat, mert nem megyek. Télen, ha még ettől is jobban kinyitják az EGR szelepet, nálunk is problémák lesznek az IC-ben lecsapódott pára miatt. Ha rendes mínuszok vannak, akkor bele fagy, nem kevés vízről van szó.
A hidegen beindított modern CR TDI-nek akár be is lehet fogni a kipufogóját, nem jön ott semmi, az összes gázt visszavezetik a motorba. Ezt fogják kiterjeszteni a meleg üzemre is.