- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Magyarított Android alkalmazások
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
Hirdetés
-
Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
ph A C27G2Z3 egy 27”-es és ívelt VA panelt használ Full HD felbontással, és tudásából nem hiányzik az Adaptive Sync sem.
-
Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
ma Se Apple Intelligence (AI), se iPhone tükrözés Mac gépre, se SharePlay képernyőmegosztás.
-
Premier előzetest kapott a nemrég megjelent Dystopika
gp A kizárólag PC-re elérhető alkotásban egy saját cyberpunk város építése lesz a feladatunk.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125444 üzenetére
Video van? Másképp még azt hihetné Lenko, hogy hazudsz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125490 üzenetére
Valamit elkeféltek. Van rendes olajnyomás? Üzemanyag nyomás? Melegen ennyi a pillanatnyi fogyi?
Nem töltötték túl olajjal?
mamboo Ne legyél lekvár. Össze kell nyomni és kihúzni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mamboo #125492 üzenetére
HA nem jön ki a rács, mert gyenge vagy, akkor: [link]
Irány gyúrni.
mazacar Te is gyenge vagy? Le kell tépni a kárpitot az ajtóról, belül felül megfogod, ott ahol a másik oldalról az ablaktörlő van, és egyenesen húzod el az ajtótól, ki fog pattanni a tartójából. Talán 1 csavar van benne a fogantyúnál. Belülről már látszani fog a zár csavarja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125499 üzenetére
Kérj egy sminktükröt az asszonytól és nézd meg a tandem pumpát. Akár le is fényképezheted.
Szerintem elrepedt az üzemanyag cső. Az tud spriccelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125522 üzenetére
Valami nem stimmel a fájokkal. Átnevezted, miután elkészültek? A log nézőm nem nyitja meg. Ha megnyitom, akkor notepadban teljesen ömlesztve mutatja az adatokat.
do3om Jó lett. Legközelebb nem viszem a sajátom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125533 üzenetére
A sok olaj miatt is magasabb a motor ellenállása, emiatt nő a fogyasztás.
No, nem akarlak megijeszteni, de tudni kellene, hogy tényleg túltöltötte-e, vagy összefolyik a nafta az olajjal. Az utóbbi nagyon veszélyes. Legközelebbi utad után ismét nézd meg az olajszintet. Ha megint több lesz benne, akkor rossz a tömítés a tandem alatt.
Az a baj, hogy túl sok csatornát logoltál. Csak 3-at kell,és csak a sima mért értékekből. Ez a log az advanced measuring-ből van.
01, 04, 11-es csoport
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125542 üzenetére
Hmm. Mintha nem működne a vezérműtengely jeladó(G40). Túl szép ez a log, hogy igaz legyen.
A motorvezérlőben nincs rá hibakód?
Az alapjárat is alacsony, legalább 903-nak kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125545 üzenetére
Akkor jó, ha mozgolódik a sync érték. Ha nem mozogna, akkor lenne baj.
Ahogy nézem fent az elvárt alapjárati értéket, még magas is. Az adagolósnál ez magasabb volt.
Kérdés, mi folyik és honnan?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #125550 üzenetére
Mondjuk ha nem a szerelő hibájából rohadsz le, hanem az alkatrész hibájából, akkor is ilyen okosak leszünk?
Csak mert ugye ezt a helyszínen nem fogod tudni megmondani, de a szerelő hozassa haza a vasat, csak mert.
Különösen veszélyes az üzemanyagszűrő csere, volt olyan, hogy hívott az ember, hogy 3km-vel odébb megállt az autó szűrő csere után(Adagolós). Az új bosch szűrő volt a ludas, amit a tulaj hozott. Gyári hibás volt, nem engedett át elég naftát. Persze míg ki nem derült, én voltam a genyó.
Saját üzemanyagon vissza húztam, megkerestem a baját. Kapott új szűrőt, és a nagy arca miatt többé nem veszem fel nei a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125568 üzenetére
Eltörhet a főtengely meg szétrázza a váltót, motor és váltó tartó bakokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #94677760 #125584 üzenetére
Mikori superb? Benzin, dízel? Én találjam ki, csak mert nekem nem fontos, de ha már kérded, ne légy ilyen titokzatos.
focvis A váltó és difi részben én cseérlném az olajat, a mechatronikot nem szabad kinyitni, ez már két külön olaj kör a száraz kuplungosban. És igen, a kuplung ott szárazon megy, de attól még kopik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125595 üzenetére
Attól függ, hogy mi a baja és mennyire ráz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125598 üzenetére
A kristálygömbön még mindig nem jött meg a polírból. Vlami kemény anyag, nem tudják fényesre csiszolni, szóval nincs kedvem jósolni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #125608 üzenetére
Nincs jobb képem róla, majd do3om rendesen bemásolja:
Az nincs, de van hivatalos mérés pados mérés. Nem hasra ütős. Most annyi keréken, mint ami gyárilag meg van adva a főtengelyen. 66kW és 200Nm volt, Most 91,5kW és 253Nm. Teljesen kímélős, ilyet kért a kolléga.
Simán írják ezeket 140 ló fölé is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz maximilian4 #125623 üzenetére
Csak tolmács voltam. A profituning csinálta. 2.0Pd-t nem piszkálnám, ha van benne kiegyenltő tengely. Inkább cseréld le CR-re, azok bírják a 170 lovat és 400Nm-ert.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #125638 üzenetére
Miért lenne probléma a váltóval? Ez nem száraz kuplungos.Előirt csere intervallum 60 000km. Ha azt betartják, örök élet +1 nap. Ez a váltó 400Nm-ert elvisel tartósan.
M@nH.Csak párás időben csinálja, szárazban nem szokta. Kell bele egy másik indítómotor. Valahol bejut a pára, amiatt nem indul azonnal. Ha nem is kattanna, akkor baj van az áram ellátással, de ha kattan, azt jelenti, a mágnestekercs behúz, aminek két pozitív és egy negatív kell. Belül van a gond az indítómotoron belül. A szénkefékre nem jut át elég áram.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz M@nH. #125651 üzenetére
Lehet tartóval és nélküle is cserélni. Keress egy jó állapotú bontottat, ezt meg rakasd rendbe, és lesz csere darab, ha kell.
Az újakkal is vigyázni kell, sok a kínai, meg a bele való alkatrészekből is sok a kínai. Egy eredeti bosch 120-150 euró. A valeo szintén ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #125659 üzenetére
Mennyit fogyaszt az az ASV, hogy piszkálni akarod? Nekem volt kombi octaviaban, nagyon kellett nyúzni, hogy 6-ot megegyen. 5 körül simán el lehetett vele járni, pedig itt mindenfelé hegy van. Egy rendesen beállított, jó állapotú ASV nem fogyaszt sokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #125703 üzenetére
Miért érdekel az téked? Ha nincs hozzá szerszám, akkor az. Amúgy 12 perc. Biztos vagyok benne, hogy nem Te fogod cserélni, szóvl nem értem a kérdést. Kifizeted, akkro ne érdekeljen, mennyire nehéz. Le kell venni az oldalsó motor takaró burkolatot, félre hajtani az automata feszítőt, beakasztani, levenni a szíjat, feltenni a másikat, kiakasztani a feszítőt és visszatenni az oldalsó takarót. Ha nincs csápos vagy rámpa, le kell venni a kereket azon az oldalon. A do3om által is készített rámpán 5 perc a művelet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #125712 üzenetére
100x ki volt tárgyalva. 101-edik alkalommal is jön valaki, aki nem keres vissza és megkérdezi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125862 üzenetére
A zárak kenése minden egyes olajcserénél elő van írva a karbantartási tervben. A nyák törés akkor jellemző, ha sokat van csapkodva az ajtó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125866 üzenetére
Pedig a mikrokapcsoló feje azért kopik el, mert száraszon nyomja a zárnyelv.
Egyedül a forrasztások elengedésére nincs orvosság.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Orion, Videoton erősítők, hangsugárzók
- Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő