Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #115134 üzenetére
Max egy év, és bánni fogod.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Khaosz55 #115142 üzenetére
Első körben a szorítót cseréld ki a csövön, ami a hűtőre megy abban a sarokban. Az el tud rohadni és nem szorít elég erősen. Ha marad a szivárgás, a hűtőt cseréld ki. Ezek a csoda adalékok több kárt okoznak, mint hasznot. Eltömítik a fűtőradiátort és szedheted szét a műszerfalat is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tresh #115144 üzenetére
Van egy olyan érrzésem, hogy a problémát az okozza, hogy valaki ezt már 1x megtépte és behajtotta a szelepfedelet. Az új gumi rugalmas, elvileg tömíteni kellene, hacsak nincs alatta behajtva a lemez. Vedd le, kalapáld ki és tedd vissza.
Egyenes a lemez a tömítés alatt, vagy befelé görbül? Ha egyenes és annak ellenére is könnyezik mellette, akkor nem húztad meg eléggé, vagy túl nagy a karter nyomás, ami a szellőztető szelep hibájára utal.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Criton #115188 üzenetére
sokszor előfordul, hogy egy esetleges lassításnál is, mikor gázt adok, mint ha szenvedne, majd ránt egy nagyot.....
Na erre gondoltam, ez nem úgy hangzik, mint a vákuum probléma. Ilyenkor gondolom nem vált vissza időben és az alapjárati fordulat alá kényszeríti a motort, a rántás akkor, van, amikor észbe kap, hogy hoppá, gebasz van.
Figyeld meg, hogy milyen fordulatszámon történik ez és hányadik sebességben.
Ránézés nélkül én is a váltó hibájára tippelek, kérdés, hogy mechanikus vagy elektromos, nagyon nem mindegy, mert csak a hibás részt kell cserélni, vagy javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Criton #115190 üzenetére
Ha 140-nél elfogyott a craft, akkor ott más bajok is vannak. Ez még vákuum probléma is lehet.
Minden tünetet pontosan tudni kellene és elő adatot is kellene olvasni, a légtömeg mérő, turbó nyomás elvárt és teljesült értékei, fordulatszám. Mindezt legalább 4.-ben lehető legkisebb fordulatszámon padlózva, ameddig engedi a fordulatszám mérő, vagy a yard, vagy vészmód.
Nem űrrakéta ez, meg lehet találni a hibát, csak nem olyan jól fizet a hibakeresés, mert sok idő elmegy vele, és a kimenetel kétséges, ezért inkább cserélnek olajat, mint hogy ilyeneket vállaljanak.
Ha vákuumos probléma, akkor csövek, amik nem drágák, max 20 euró az összes, vagy N75 szelep, vagy a turbón a VGT mozgató membrán. Az n57 szelep kb 50 euró, a turbós labda meg vagy 120 euró. Pontosan meg lehet találni, hogy mi okozza, szóval emiatt nem cserélnék mindent. Egy jó szakember 1 nap alatt kilövi a lehetséges dolgokat.
Nem csak vákuum probléma lehet, ereszthet valahol a magas nyomású csőrendszer, ami a tubótól jövő vastag csövek, IC. Egyik összetét sem olajos, olajpárás? Mert ahol ezeken a csöveken olaj van, ott szökik a turbó nyomás, ami alacsony fordulaton számottevő teljesítményvesztéssel jár. Ez jól bekavar a váltónak, mert elvár egy bizonyos nyomatékot, amit még chip-el sem tud a beteg motor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsoleszkai #115194 üzenetére
A szerelőkben keresném a hibát, nem tudom mit csináltatok.
Ha visszanoymjátok a féknyeregben a hengert, első 3 fékezés olyan lekváros, míg kijön a henger vissza, de ha ez nem múlott el, akkor valamit rosszul csináltatok, valahol elvész a fékerő. Minden a helyén van? Szerintem szerelési hiba. Újra szét kell kapni és megnézni mindent. Az ABS jeladó kábelét nem szakítottátok meg?
Criton Lehet egy turbó felújítás is befigyel. Át kell nézni az egészet. Nem öt perces diag.
Qru 180-ig nagyon potensen gyorsul A 140 lovas octi is, persze szigorúan városban.
Holnap átszelem az országot. Majd integetek nektek Pesten.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsoleszkai #115268 üzenetére
Gyanús az nekem, hogy pont a szerelésetek után jelentkezett. Szerintem visszanyomtátok a levegőt az ABS kockába. A főfékhengerre nem dobna hibát a műszerfal. Kiolvasták az ABS modulban tárolt hibákat, vagy találomra kezdik cserélni a jó alkatrészeket újabb de silányabb minőségűre?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsoleszkai #115273 üzenetére
Egy szóval nem mondtad, hogy kijött a a fékhenger egy kicsit.
Elbasztátok barátaim, nem kicsit, nagyon!
A levegőt csak diagnosztikai szoftver használatával lehet kinyomni az ABS kockából.
Hátsó hengerről eddig szó sem volt, az eredeti sztori szerint csak az elsőket maceráltátok. Akkor ez hogy is volt? Megosztanád a teljes történetet?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsoleszkai #115277 üzenetére
A hátsókat hogyan tekertétek vissza? Volt hozzá szerszám, vagy csak fogóval?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #115502 üzenetére
Ja, beszélgettünk hazafelé,hogy ki mit venne magának a kiállított autókból. Engem a Seat Leon experience meggyőzött. Legközeleb Audi lesz,vagy a fullos Leon. Bár a mostani verda magasra tette a lécet, mert a hármas octavia nincs olyan jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
Kész a verda.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
freaghill #115573 üzenetére
Arra vagy kíváncsi, hogy meddig volt járásképtelen az autó, vagy hogy hány munkaóra volt összerakni, miután meglett minden? Majdnem egy hónap volt, mert a festő csak most ért rá, de két hét alatt meglett az összes alkatrész.
Az aktív munka:
Én dolgoztam rajta 15 órát, meg a festették ugyanennyit.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
brumi1024 #115591 üzenetére
Egyszerűnek egyszerű. Megveszel mindent két hónappal előre és sehol nem kell várnod.
Időben kell eldönteni, hogy menni akarsz.
Legközelebb vagy 3-5 év múlva megyünk, hogy legyenek új autók. De már autóval. Rossz, ha úgy kell menni, hogy el kell érned a repülőt. Pozsonyba autóval mentünk, onnan Milánóba repülővel, és onnan megint autóval. Kaptunk a kölcsönzőben egy új Ford focus combit(24 000km volt benne). Csendes autó, csak nem megy. 1.6Tdci. Kívülről ritka rossz hangja volt gyorsítás közben. Kerepelt mint egy régi Ducato, de bent nem lehetett hallani, csak ha lehúztam az ablakot. Beletekertem 800km-t, szóval kiismertem elég jól. A francia oldalon érdemes lakni, ahogy mi is tettük, ott normális árak vannak. Kb. mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #115600 üzenetére
Van rajta egy lemez, azt simogatja az ajtó nyelve, így nem kopik ki.
150 euró az eredeti új zár. És csak ez romlik el benne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #115617 üzenetére
Akksi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #115619 üzenetére
Sok mindentől függ. Milyen idős, mennyit van használva? Milyen kondiban van... fel kell tölteni és meglátod.
-
Mágus2
Közösségépítő
A CAN-gateway-ben, meg a konfort és a klíma vezérlőben ha kikapcsolod, akkor nem fogja hiányolni.
Aux-heat az állófűtés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron