- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #112486 üzenetére
A skodri teszi a dolgát. Vegyesben 6,1 literrel el lehet vele kolbászolni. Fogyasztásban ez hátralépés a régihez képest, az összes többi paraméterében meg jobb.
Találkozóról megy annyit, hogy egy éven egyszer egy napra hozzá lehet igazítani a programot, ha mégsem, akkor nem is annyira fontos. Ha nekem megy, a nagy átlagnak menne, pedig én nem a kert alól járok. Az eddigi három alkalomból egyszer sem találkoztunk. De mi lesz, ha a negyedikre nem megyek?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mazacar #112525 üzenetére
Az online etka kezd az agyamra menni, mert átcsinálták az oldalt, és a motorkód helyett a gyertyáknál pl csak árát tüntetik fel, meg hogy milyen autókba jó, de azt nem, hogy melyik motorba az adott autóban. Otthon este emgnézem a sajátomban...
A tárcsa elvileg: [link] ATE, Zimmermann, vagy az eredeti.Bármilyen márkát is válassz is, a betét is olyan legyen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Annyit írtok, nem győzöm olvasni. A fürdőszobát újítjuk, szóval nincs idő a fórumra.
LGx0 Ki kell cserélni a kábelköteget a befecskendezőkhöz és visszatenni a régi szoftot, meg fog szűnni a rángatás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113123 üzenetére
Nem lehet csúsztatni, meg kell szokni, ezért nem szokták kettőstömegűvel kombinálni, mert rángatja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113106 üzenetére
Ott lesz valahol a segédpumpán az üzemanyag szűrő. [link] Az autó alatti panel takarja. Ne a motortérben keresd.
CSere után légteleníteni kell a rendszert VDCS segítségével, máskülönben kinyírhatod a magasnyomású üzemanyag pumpát, ami nem két fillér.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #113129 üzenetére
Fáradt vagyok, mi legyen a véleményem?
Azonos a véleményem, mint a passat b5.5-ről azonos motorral. Olyan mint egy tank, csak a 6 sebességes 96kw-ost kell venni AVF motorral és kivisz a világból, meg vissza is hoz. 1.8Tré leeszi a gatyádat és ha nem volt benne pucolva az olajpumpa szívókosara, akkor jó nagy szopóka lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #113132 üzenetére
Három képről nem tudom megmondani, hogy milyen lehet, azt tudom mi az, ami drága benne: futómű, motort, kuplung, váltó turbó. A többi nem tétel, szeret rohadni a csomagtérajtó a rendszámtábla világításnál, azt nem lehet javítani csak cserélni, és nehéz olyat találni, ami nem rohad. Első lámpák szeretnek mattulni csúnyán. Az első futómű ha kopog az elég komoly tétel, vagy a lengéscsillapítók is ki tudnak lenni, olyankor erősen billeg az úton. Ha rendben volt tartva, nem lesznek ilyen gondok. PD a befecskendező rendszer. Ha jó gázolajat kapott, nem szokott gond lenni vele. Inkább a tömítések és kábelek a befecskendezőkhöz szoktak vacakolni. Na meg ugye találni kéne egy nem fél milliót futottat. 3-400 000km ig elég megbízhatóak.
zsolt19900 Izzítógyertyák cseréje nem nagy mutatvány, amíg bele nem töröd a fejbe, onnantól tud szopóka lenni, vagy ha valaki már cserélte és nem 11Nm-el húzta meg, na akkor ne akard cserélni, mert bele fog törni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #113134 üzenetére
Indítózáskor kellene egy log a 001, 003, 004-es csoportból. Bekapcsolod a logot és utána indítózol. Lehetőleg olyan log legyen, ahol nehezen indult, első indítás 8+ óra állás után. Gyujtáson beállítod a VCDS-ben a logot, elindítod, vársz 4 másodpercet és indítózol. beindulás után még járasd 10 másodpercet és kikapcsolhatod a logot.
G28 jel nélkül egyáltalán nem jár a motor nem szokott nehezen indulást okozni, csak egyáltalán be nem indulást...Ez A VR6-által vázolt problémára is igaz, bár ott valami az ECU-val sem kerek, mivel az internal ROM error semmi jót nem jelent. Lehet másik motorvezérlővel kellene próbálkozni, vagy a motorfordulat jeladó kábelt kell átmérni egészen az ECU-ig. Ha valahol megsérült, az okozhat ilyet.
VR6-Fan Nem szokott random leállni? Azok az ECU-k amik mókolva lettek, néha megbolondulnak, egy gyári szoft jó alap szokott lenni a hibakeresésre, mert ha van chip, csak a jóég tudja mit írtak rá a phékek
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113138 üzenetére
A vezérmű tengely jeladó nélkül mennie kellene szerintem is, sőt próbáltam BXE motort, aminek a vez tengely jeladója az anyósülésen volt, mert vittem, hogy pontosan olyat adjanak a boltban, és elvitt a boltig, meg vissza. szóval ott valami nem kerek a szoftban. A 250 RPM csak a meleg motorra vonatkozik, az alatt a fordulat alatt nem fecskendez be, de hidegen ez nem érvényes, amint tekerni kezd, megkezdődik a befecskendezés. Ezért szoktam tesztelni a melegen nehezen indulókat úgy, hogy lehúzom a motorhőmérséklet jeladóját, olyankor -40 fok a helyettesítő érték, sokáig izzít és pöccre indul, na ilyenkor csak az akksi haldoklik vagy az önindító.
ROM error lesz ott a gond, megsérült az ecu memóriája és a szoft is ami benne volt. Vagy újrahúzzátok, vagy csere. Valami 7 bar rémlik a tandemra, de ezt meg kellene néznem. Ez a hetikus indulás hideg vagy meleg motornál fordul elő?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113141 üzenetére
A tankban jó a pumpa? Az is meg tudja ám tréfálni a népet, ha kihagy.
Nem jelenik meg az ikon reggel??? Relé 109.!!! ezzel kezd, annak az ikonnak mindig meg kell jelennie, ha nem jelenik, meg, akkor nem kap áramot az ECU, sem az izzító gyertyák, mert valami agyas egy szálra tette a kettőt. Ha elégett a relében a kontakt, nem mindig húz be, olyankor tekerheted órákig is, nem fog beindulni. Ilyenkor -5 alatt legalább 5-8mp-ig világítania kell. Melegen csak felvillan és elalszik, majd kattan miután beindult, megint kattan, ha átlépi a 2500-as fordulatot hidegen, mad ismét kattan ha 2500 alá esik a fordulat. Után izzitás 1-3 perc ha mennek a kocsival, több, ha csak alapjáraton megy.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #113143 üzenetére
Az a relé elég nagy igénybevételnek van kitéve, ha nem a gyárit tették, akkor nagy valószínűséggel szar. Sajnos 10 euró amit a vw szalonban adnak, de az legalább nem szarakodik. Egy másik relével próbáld. Ha felvillan az izzítás, akkor gyújtáson simán járkálhatsz a motorvezérlőben(ilyenkor indulni is kell neki pöccre), ez mindegyik tdi-ben működik, nem kell, hogy járjon hozzá a motor. A kínai relék egy hónapig szoktak megbízhatóak leni ha a 109-et helyettesítik vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz beno92 #113183 üzenetére
Eléggé el van nyalva benne a vezérmű tengely. Jól nyomja a légszűrőbe.
Brumi:
A bejelölt sort nem tudja értelmezni az ECU. Mert ha már egyszer felgyorsult az indító motor, nem lassulhat vissza 200 fordulat alá. Szóval vagy akad az indítómotor, vagy valami nem kerek a motorfordulat jellel. Ami lehet jeladó vagy jeladó kerék hiba, kábeltörés...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #113191 üzenetére
Attól függ, ha fűtés nélkül sem éri el a 84-86 fokot hosszabb úton, akkor kuka.
Más:
Tegnap vittem haza a sógort, hát az enyém sem volt meggyőző. Esett az ónos eső és -6,5 fok volt. Csak 40-60-al lehetett haladni. A fűtés fel volt tekerve, meg az ablakra is nyomtam, mert fagyott le, mandnem maxon járattam a fűtés ventillátort, na innentől elindult a vízhőfokmérő visszafelé.. Amint megálltam letakarítani a lámpáról a jeget, mert egy idő után nem láttunk menni, akkor visszahűlt a vizem 60 fokra. 100km után a benzinkúton megállva meg tudtam fogni a motorblokkot. Amint lekapcsoltam a fűtést, rögtön emelkedni kezdett a vízhőmérséklet. Az olajat is csak 69 fokig bírtam melegíteni 100km alatt. A fűtés több hőt vett ki a rendszerből, mint amit a motor termelt. Hozzá kell tenni, hogy csak simogatva volt a gázpedál, mert csúszkált össze-vissza. Visszafelé lesózták és elkezdett havazni, a havat jobban szeretem, mint a jeget, ahol lehetett 70-el jöttem, a víz beállt 90-re, az olaj 89-re. 200km lassú haladás után a vizes gyorsforgalmin megküldtem 90-el, olyan érzés volt, mintha 150-el mennénk, annyira elszoktunk a sebességtől. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #113198 üzenetére
Az lehet, hogy normális, de felba...
Ha nem piszkálom a fűtést, 22 fokon hagyva is dől belőle a meleg, olyankor nem hűl vissza, szépen bemelegszik, de 24 fokon ha nem lehet haladni és csak simogatva van, simán visszahűti. Szerintem a termosz jó, mert akkor soha nem érné el az üzemi hőfokot. -10 ben is bemelegszik 12-15 perc alatt üzemi hőfokra, de csak ha 22 fokra van téve a fűtés. Ha meg kikapcsolom a fűtést, 3km és meleg, csak nem látok ki.
Teória, aztán utána kell nézni... szerintem 22 fokig kifűti az elektromos segéd fűtés a műszerfal alatt, viszont ha elkezdem tolni a levegőt a hőcserélőn keresztül, akkor visszahűti, lehet rajta 3 temostat is. Egyszerűen nem termel elég veszteség hőt ez a motor a kombi budi kifűtésére.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #113234 üzenetére
Oda teljesen másképp méretezik a hűtőrendszert. Ugyan ez a CFHC motor már DSG-vel is két termostatot kapott, mivel ott van egy + hőcserélő a váltón is és nem melegedett volna be télen soha. Ugye én ha melegedni akarok, akkor autózok 2000 fordulat körül, de a DSG másképp gondolja, simán nyomja 1100-as fordulaton 50 nél 5.-ben.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem rossz a Golf7 GTI 9. helye, de a cupra 4. jobban meglepett.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #113369 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #113402 üzenetére
Az ólród nehezebb, lehet 8 alá is menni, de csak hosszú utakon. Városban, hidegen pöcsörészve beveri a 10-12őt. 6 liter nálam a 2.0tdi 140 lovas egész éves átlaga. Az alá csak akkor megy, ha bemelegszik. Lehet vele 4,2-őt is pályán 130-al, de az az ideális eset, ami ritkán adatik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113404 üzenetére
Én elég furcsán használom. Munkanapokon csak város, hétvégén meg országút és minimum 100km egyszerre. Tankolás szerint nem voltam még 6,5 fölött. Olyankor szokott ilyen sok lenni, amikor 2 hét város van a pakliban és hétvégén nem mentem hosszú útra. 1 éves átlag BC és tankolás szerint is 6 liter, de nálam hosszabb a váltó.
Városban igyekszek kerülni a kemény gyorsításokat. 2500-ig forgatom, ott elváltom. 1500 alá meg motorfékkel sem engedem.
Főutakon igyekszem 100-al menni, hogy lehessen 6.-ot kapcsolni. Nincs igazán jó recept. Néha azért én is megküldöm, és lefogatom a 4.-et meg az 5.-et. A 6-ost nem merem, így is 2800-as fordulaton 180-al tép, szóval csak óvatosan.
Amire Te használod, arra egy kis köbcentis szívóbenzin lenne a legjobb. Fölösleges a dízel, ha nem jársz hosszú távokat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #113413 üzenetére
Mivel még mindig fürdőszobát újítunk, vittem a szemetet a gyűjtő helyre és volt alkalmam lemérni a Sašat. Üresen 1510kg.
Jó hosszú, de be is basz a gyorsulásnak. Igazi GT-s váltó, már csak egy jó erős motor kellene hozzá. Még az RS-é is rövidebb, pedig az +30 Lipicai ló. Én a favoritból is a leghosszabb váltóval választottam. Igaz az emelkedő gondolatára is vissza kellett váltani, de 3.-ban ment 110-et az az őskövület 1.3.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #113418 üzenetére
Üresben gurulok, ez egy rossz szokásom, még a wartburgos időből maradt rám. Nem tudok erről leszokni, ott volt szabadonfutó. Egy másfél tonnás dögöt nem illik ezer fordulaton vonszolni.
aero. hagyok egy kis helyet magam előtt, amúgy sem szeretek mások lökhárítójára tapadni, kivéve, ha valamivel kiérdemelte, pl. bevág elém és vészfékezésre késztet, na olyankor megbánja, hogy megszületett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!