- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kircipeti #102703 üzenetére
Láncfeszítő. Vidd el rendes szervizbe, hogy cseréljék ki a vezérmű láncot és a feszítőt is. A kerepelés azért van, mert hidraulikus a feszítő, olajnyomás nélkül nem feszít, ha nagyon megnyúlik a lánc, akkor kerepel, amíg fel nem épül a kellő nyomás. Semmi köze a hibának az üzemanyag rendszerhez.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
trance89 #102731 üzenetére
200 euróba belefér munkával együtt. Nem sok előjele szokott lenni, csak hangosabb lesz a motor kicsit. Sokan észre sem veszik, csak beáll a hajtókar és szétveri a blokkot.
Ilyen hangja van, amikor már csöndes.
Nem kell szétszedni az egész motort, csak az olajkádat kell levenni. Minden egyéb marad a helyén. Nem kell kivenni a hajtókart, a csapágya cserélhető.
Ilyen, amikor már kopott:
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
LógaGéza #102733 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy nincs hozzá közük, van, persze, csak nem úgy, ahogy azt sokan gondolják.
A PD elemek fészkei megkoptak. Nem tömítenek rendesen, ezért ugrál a fordulat és telik meg üzemanyaggal az olaj. Amikor írtad, hogy tömítéseket cseréltek, akkor ilye kis gumigyűrűket, réz alátéteket cseréltek, amik a PD elem és a tüzelőanyag árkot szigetelik el az olajtól és az égéstértől. Sok km után ezt a felületet szétnyújtja a PD elem és már nem tömít jól az új tömítés sem. Ilyenkor kell felcsiszolni és nagyobb tömítést alkalmazni, vagy cserélni a hengerfejet.
Ha esetleg nagyon rosszak a csúcsok és pisilnek a PD elemek, akkor is előfordulhat ilyen, de ettől olyan hangja lenne a motornak, mínt egy dízel disznó és medve keverékének.
Röfögne és horkolna egyszerre. Ebben az esetben csak a csúcsokat kell cserélni, nem az egész PD elemet. Rendes diesel szerviz bevizsgálja a PD elemet és meg is javítja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #102807 üzenetére
11Euró a gyári párban. 22e volt a 4 eredeti a skodri gyárból. Sokak szerint szebb nélkülük az autó. Na ezek még nem láttak a kövektől fémig pucolt küszöböt. Akiknek nincs ilyen promléma, azok csak hobbi autót tartanak, nem járnak eleget télen. Jó, mondjuk b6 passatra nem kell, annak műanyaggal be van takarva a küszöb, meg az ajtók alsó élei.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102857 üzenetére
A chipsz ölte meg, ne is tagadd. A turbónyomás szakította szét a csövet, nem a meleg.
Net84: 28 euró egy ilyen doboz.
Tomcsi23: befér a tálca passatos, most már a teteje is az lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102865 üzenetére
Akkor is a nyomás volt, nem a meleg.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102881 üzenetére
Egyáltalán nem éri el a kellő nyomást. Semmilyen tartományban. Nem szelel sehol a cucc? Nyomáspróba kellene a hideg oldalra meg a magas nyomású csövekre. Ha nem ereszt sehol, akkor beállítási probléma, meg szoftveres. A gyári szoft nem fog tudni mit kezdeni a mókolt csigával, akkor sem ha jó lesz a geo kar... Előfeszítés 1mm(végállásban 1mm benyomódik a tengely a vákuum labdába), az ütközőcsavart addig tekerni befelé, míg alapjáraton 1000mbar felett nem lesz. Állítharó a helyén. Ehhez nem kell levenni a turbót, max. a labda 2 csavarját.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102884 üzenetére
Az egy ütköző csavar, amit normális esetben nem szabad piszkálni, mert gyárilag állítják be a turbón. Mivel ez már nem gyári, így mind1. A geo kar ezen támaszkodik meg, ha kifelé tekered, akkor még kevésbé nyit, befelé kell állítani, ha nagyobb alapjárati nyomást szeretnél, hogy jobban engedje behúzni a geo karját. Érzékeny nagyon és arra is ügyelni kell, nehogy túlságosan be legyen csavarva, mert ha összeér a GEO a turbina kerékkel, annak végzetes következményei lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102887 üzenetére
Kinek mi a befelé, nézőpont kérdése. Ne a kar nézőpontjából vizsgáld és akkor pont fordítva van, ahogy írtam is. A kar felé szerintem kifelé van, mert hosszabb lesz a kiálló rész, persze a másik oldalról álljtva fordítva érzékeled...
Szerintem ugyan arról beszélünk csak más nézőpontból. Az ütköző részt rövidítve állítod befelé, a másik oldalon csavarva kifelé a csavart. így érthetőbb?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102887 üzenetére
A piros nyíl felé állítva megy az ütköző rész befelé.
A csavar szempontjából kifelé kell tekerni, úgy nő majd a nyomás.
Kevés az a 960. 1000-ről már szépen megindul alacsony fordulatról is. Valami nem ül nekem azzal a csigával. Nem tettek alátétet a geo kitámasztó hengerei alá? Akkor szokott ennyire keveset tolni, ha a lapátok éa az álló rész hézagját növelik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102891 üzenetére
Engedd meg a kipu csavarokat, hogy változik-e a nyomás. Felül a kar az ütköző csavarra beindítás után? Nem elég ha a közelében van, meg kell hogy támaszkodjon rajta. Ha hosszú a labda tengelye, akkor lehet, nem ül teljesen az ütköző csavaron a karja. A Labdán az állítón meg kell elngedni kontra anyát és a közepén van egy görgő, azzal lehet a helyén állítani a hosszát, levétel nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102891 üzenetére
Pirossal jelöltem a kontra anyát, zölddel a görgőt. Csak a görgőben van menet, a tokban nincs, ezért lehet állítani a tok elforgatása nélkül.
Ezt úgy kell beállítani, hogy nyugalmi állapotban a végállásban 1mm előfeszítés legyen, ez azt jelenti, hogy 1mm-t nyomódjon be a tengely a labdába az alsó végállásnál. Ez feszíti a geo kart az alsó végállásában. A felső végállást az ütköző csavar határozza meg.
Alsó végállást nem lehet állítani, csak meg kell feszíteni 1mm-t, hogy ne lógjon a karon a labda tengelye. Az alsó és felső most a labda tengelye szempontjából értendő, amikor kint a tengely, alsó amikor behúzza a vákum, felső.
4x4 ez az ARL? Mert adagolós octavian simán hozzáfértem felülről és alulról is. Nem kell levenni a féltengelyt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Brumi˘ #102894 üzenetére
Oh fuck. Azért nem fértek hozzá.
zsolt19900 Mennyit akarsz vele így menni? Miért restartolgatod, ha azért van a védelem, hogy ne forogja szénnél magát a turbó, de te azért forgatnád, holott úgy sem fújja fel a lyukas csövet? Javítsd meg, addig ne járkálj vele, mert el fogod baszni a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102898 üzenetére
Mivel nem hallgattál és megírattad, most még több üzemanyagot tol, mint gyárilag, ehhez most nincs turbónyomás, amint vészmódba teszi, kevésbé kormol, de így is be fogja rakni a kipufogót és a turbót, ha sokat fogsz vele mászkálni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102900 üzenetére
Horvátban nem láttak még B5 passatot? Zadarban van vw márka szerviz, ott adnak hozzá mindent.
Szerintem mindegyik nagyobb városban van. Persze könnyebb hazagurulni vele vészmódban, mint alkatrészt keresni.
MunezXBK Mit nem értesz ezen? Nem a chip volt, ha mondja, na.
Mert minden gyárin szétdobja 33fokban araszolva... ja nem, mégse, mert 38 fokban araszoltam a minap és nem történt semmi, de biztos csak szerencsém volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #102904 üzenetére
kerestem alkatrészt, találtam is, de ha otthon meg tudom javítani ill. olcsóbban kicserélni akkor inkább ott fogom megvenni
Miért kérdezed a véleményem, ha nem érdekel a válasz? Nem ajánlom, hogy így gyere haza, nem is akarom tudni, milyen messze vagy, mert biztosan nem a kert alatt. Ha megnyugtatást akartál, azt ne várd ebben az esetben. Spórolni nem ezen és nem most kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #102912 üzenetére
Nagyon vicces, amikor ductape segítségével akarnak megtartani valamiben 1,5 bar nyomást.
zsolt19900 [link] itt biztosan van. 058145805G -az eredeti hella 70 euró.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #102924 üzenetére
Mert szar volt a csövön a fül. Melegben a műanyag is kitágul ,és alacsonyabb nyomásnak is enged. Ha ahhez még a nyomásis nagyobb a lekormolódott turbó vagya chiosz miatt, rögön szétdobja! A linkek csak visszdugják a csövet,nem cserélnek semmit, csak remélik, hogy jó lesz. Következő kánikulában megint szét fogja vágni. Zsolti nem volt ilyen szerencsés. Neki letörte a csőkivezetést az ic-ről.
Klímával az adott sebességet nagyobb terhelés alatt tartja a motor, ezzel a turbó nyomás is magasabb. A huzamos magasabb nyomás kihozza a rendszer gyenge potjait. Uff én beszéltem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #102931 üzenetére
Ez nem bajonetes, hanem még a rádugós, bilincses, az nem szokott engedni, ha jól meg van húzva, inkább széttépi a műanyagot.
Csak arra tudok gondolni, hogy meg volt ütve valamikor, amitől meggyengült, mert tényleg sokat kibír, ha nincs elrepesztve, sehol. Most hogy vannak lovak, lerúgták.
zsolt19900:Nem tudod házilag letömíteni, hogy 1,5 bart bírjon, szóval az kuka amit szétdobott. Az rá is van ragasztva, nem csak az alu fülek tartják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy ilyen zöld GTD 3-as ment ma előttem 10-el,
szépen leültetveszikrázott alatta minden. Az ilyen miért megy forgalomba, élvezi, hogy feltart másokat? Siettem reggel a kórházba, erre ez a fax most tanul villamos sínt mászni. Simogassa otthon a garázsba, de ne tartson fel senkit. 18 éves kölyök úgy vigyorgott benne, mint jóllakott napközisek. váááááááááá. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rambovits #102969 üzenetére
Nemtom, dezodor gyár mióta gyárt motort?
AEX lesz az, ami központi injektoros 1.4 8 szelep.
Ez lehet fojtószelep beállítási hiba, gyujtás hiba, üzemanyag ellátási hiba, meg elektromos jeladó hiba. Diag néma csendben van?
Ace owner Merci felni olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Dika22 #102996 üzenetére
Nagyon egyszerű. Első henger dugattyúját felső holtpontra állítod, leveszed a vezlérlés takaró elemét, megnézed, hogy a képen látható módon állnak-e a jelölések. Ha nem, akkor 180 fokot fordítasz még rajta, ellenőrzöd, hogy az első henger dugattyúja felső holtpontban legyen. A két fogaskeréken lévő jel között 12 szegecset kell számolni, akkor van jól beállítva, ezt betartva csak egyféle képpen lehet összerakni. Az új szettben addig forgatod a fogaskereket a láncban, míg 12 szegecs nem lesz a két jel között, és így tolod fel egyszerre a két fogaskereket. Ha előtte pont így fordítod a motort, nem lehet elrontani. Valami jó minőségű láncot vegyél, legjobb a régi 1000mb vagy 100-as, 120-as lánca, vagy eredeti skodás. Mert az utángyártottak 5-8000km után már zörögnek. Egy olajcserét sem mennek el.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #103009 üzenetére
Szia!
Ellenőrizd a csövet a légtömegmérő és a turbó között, ha nincs rajta sehol lyuk, akkor dobd el a légtömegmérőt és vegyél egy újat. A turbó nyomás is ugrál össze-vissza, de nem nagy mértékben, mintha szorulna kicsit, vagy csak nem tud mit kezdeni magával. EGR le van falazva, vagy csak be van rakva karbonnal?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #103011 üzenetére
2200-as fordulatig elég lusti, de az új légtömegmérő sokat fog rajta dobni.
Ha jól zár az EGR, csak tisztítani kell. Akkor szoktam cserélni, ha átereszt a szelep zárt állapotában is vagy kifúj a fojtószelep tengelyénél...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #103015 üzenetére
Akkor ki a fuck rakott egy 2.0TDI full elektromos autóba 2012-ben 61Ah akumlátort.
Holnap jön a 77Ah Exide Premium.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rick4 #103018 üzenetére
Milyen 60%-os? Megint mi ez a hülyeség hogy csak indít? Nálam ez húzza az ülést, nyitja a tükröt, ellátja a 3 üzemanyagpumpát árammal, még mielőtt beindulna az autó.
Itt a varta megfelelője. hol az a 60% külömbség? 3euró a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Rick4 #103025 üzenetére
Abban az esetben nevezném indító akkumlátornak, amikor nincs semmi más az autóban csak indítómotor, meg lámpák. Lásd a 90-es favoritom. Ezek a mai autók már ettől picit igényesebbek az akkumlátor felé.
És a 60% áron való akksi vásárlás a linkelthez képest csak költői túlzás votl? ugye nem azt akarod, mondani, hogy vegyek inkább 2 szar akkut, mint egy rendeset és cserélgessem? Mert ha igen, neked adnám beállítani akksi csere után az autót, majd elmegy a kedved az ilyen beszédtől.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- DVBViewer
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell Precision munkaállomások
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó