- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Gear S3 - második kör
Hirdetés
-
Computex 2024: léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett (videóval!)
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Végre befutott Xbox-ra is az Octopath Traveler II
gp Ezzel együtt a PlayStation tulajok megkapták a sorozat első részét.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #18417 üzenetére
Az alapjáratodat elejti amikor visszaáll.
Indításkor ugye több naftát adagol a kompjuter vagy vezérlőelektronika vagy ki minek nevezi.
Ezt nekem is csinálta amikor megvettem.Ha jól értem a tüneteket.
Beindítod a kocsit hidegen elindul szépen felpörög szépen jár pár másodpercet aztán ledadog,lefullad.Én egyszerűen megoldottam vettem 5e-ért egy másik vezérlő elektronikát.
Ha az alapjárati motor szarakodik az drágább mulatság, meg ha egyáltalán ez a hiba.
Mert VW-nél más is közbe szólhat.Renault power
-
-
Manitou
addikt
válasz AMD Power #18431 üzenetére
Kormold ki a gépet. Szerintem amiatt van mert szinte csak rövidtávon mész vele.
Ja és lehet nem ártana egy garnitúra új gyertya se
Nekem 11,3 volt multkor városi fogyi, de tapostam is neki rendesen. Igaz ez nem teljesen reális mert ki volt lyukadva a benzinbetöltő csövem, így 2 tankolásnál is elfolyt pár liter benya amíg a betöltő csövön lévő ki nem folyt belőle.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #18431 üzenetére
Hát ilyen szarom van, mit csináljak.
Az érdi emelkedőn eléget annyi benzint, amivel Te megkerülöd a Balcsit + oda-vissza.
Azt már nem is mondom, milyen szokott benne lötyögni.Az alapjárati részt passzolom, de vidd el Robhoz, szerintem ezeröté' megcsinálja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #18424 üzenetére
ne vedd magadra nem neked, szántam, első kőrbe cseréltes akkor gyertyát hogy ha régi foswágen kényes a gyertyákra meg a kábelekre. utána folytó szelepet, meg az alapjárati motort mossa ki a szerelő.
k.:azért én kiváncsi lennék mi hányt be fél misiért annyiért ládából kapsz új motort... kicsit lehúzás szaga van.
meg érdekes 98-as olmozott benzint kéne tankolnom még se hányt be a motorom
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #18428 üzenetére
Elvegyen a kedved?
Nekem az előző tütüm, Daewoo Racer 1,5 8v. Normális használat mellett 6 liter. Ha odafigyeltem a rekordom 5,04L/100, a gyári gumin. Nyári 195/50-es gumival 5,4lTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #18483 üzenetére
Én is ettől félek. Pici motor agyon-vissza töltve kompresszorral, turbóval miegymás. Jónak tűnik papíron ez a TSI moci, csak kíváncsi leszek rá amikor már olyan 100.000 km lesz bennük, mennyi lesz kuka. Most még új, majd 3-4 évesen milyen lesz?
Octi: Szánalom
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
dízelracer
senior tag
válasz AMD Power #18471 üzenetére
Havernak is ilyen van csak az szívódé. Kb 340k kilométerrel bontatlan motorral. Picit már füstöl kissé erőtlen is de több mint 340ezer kilométert elment költségesebb motorhiba nélkül. 5,5liter körüli átlaggal most is eljárkál. Olcsó üzemeltetési költségei miatt már többszörösen visszahozta az árát. Azt hiszem ilyen tartós autókat manapság már senki sem gyárt. Szívjuk is a vérét miért nem cseréli már le egy fiatalabbra de mindig azt mondja, hogy amíg ki nem esik alóla nem fog tőle megválni. Hmm, meg is értem.
-
dízelracer
senior tag
válasz AMD Power #18632 üzenetére
Lefordítom: magasról leszarom mennyi az üzemanyag, heti 1-2x ülök autóba akkor sem a sajátomba. Havi szinten rátankolok egy ~10litert és kész annyit simán ki lehet bírni még ha 700forint lenne literje akkor is. Sok ember szájából hallottam már, hogy manapság már nem is lehet autó nélkül létezni. Dehogyisnem.
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #18642 üzenetére
Ahogy azt írta Vr6-is.
Ne ülj a babérjaidon, mert ha ezt csak tavasszal akarod megnézetni akkor bajban leszel, a kompresszor csere igen drága.
Már pedig ha nincs a rendszerben gáz és letapadnak a szelepeid megb.szh.tod a klímádat.
Erre nagyon figyelj oda egy szivárgás ellenőrzés és klímafeltöltés 20e-ből megvan kb.
Egy kompresszor javítás 25e-nél kezdődik.Renault power
-
DeadMeat
veterán
válasz AMD Power #18670 üzenetére
Hát ha negyed annyi közlekedési alternatívám lenne mint neked/pestieknek,akkor már rég ment volna az autó.De sajnos nincs,pedig igény volna rá,kicsit elszaporodott a népesség az utóbbi időben,erre fel a helyi volán negyedelte a buszokat.Vagy korán reggel megyek,vagy 14h után.Ha reggel bemegyek,haza már nem biztos hogy találok buszt,ugyan ez du is.
Muszáj az autó sajnos... Dolgozni szerencsére gyalog járok,de bármi más miatt elő kell vennem az autót.. Amit hogy őszinte legyek nem is bánok,mert imádom,szeretek vezetni.De azért jól esne ha volna más altrnatíva is a kocsi helyett.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen