Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- iPhone topik
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #46828 üzenetére
Anyám borogass. Mi ez a hang, lendkerék, váltó, generátor, vagy ez a 3 egyszerre?
Annak a visszacsapó szelepnek semmi keresnivalja az N75 és a turbó csöve között.
Az a cső amit befoog, azon szívja a levegőt a vákumpumpa, annak a csőnek a dilterboxban a helye.
Keresse meg a szakadt vákumcsövet vagy ki kell cserélni az N75 szelepet és azt a fekete-fehér visszacsapó szelepet a helyére kell tenni, ott nem lehet, így nem tud regulálni semmit az N75, mert csak egyfelé ereszti az a szelep a levegőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A mérőórás kézi vákumpumpa helyére a motor vákumpumpája kerül, szóval azt a csövet egyenesen a fékrásegítő csövére kell kötni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #46831 üzenetére
Ha a séma alapján ugyan ez marad a jelenség, és sehol nincs lyukas cső, akkor az N75 teljesen nyitva van, ami vagy a szelep hibája, vagy a vezérlő valami miatt azt hiszi, hogy túl magas a turbó nyomás, vagy a kábel elszakadt az N75 és a vezérlő között.(ki szokott dörzsölődni abban a gégecsőben).
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #46858 üzenetére
Ha a FFH lenne, akkor minimum 2 helyen lenne levegő.
Csövek rendben vannak? Féknyereg hátul? Ha ütögette a nyerget és ettől levegősebb lett, akkor a nyeregben kell cserélni a tömítőgyűrűt. Lehet kapni valami 12 euró körül felújító készletet a hátsó nyereghez, ebben az O gyűrű és a porvédő gumi is benne van. Ha ez nem oldaná meg a dolgot, akkor mennék a FFH irányába. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #46862 üzenetére
2 féle fékkel szerelték a gépet, vagy 38mm a hátsó nyeregben lévő dugattyú átmérője, vagy 41mm.
Attól függ, hogy 255ös vagy 260-as tárcsa van hátul. Henger átmérője rá van írva a nyereg tetejére.
38mm- 8d0698671
41mm-1j0698671
Itt keresd a nyergen a fékdugattyú átmérőjét(2 lehetséges helyen lehet a jelölés):[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46896 üzenetére
Engem érdekel, eljösz értem?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46901 üzenetére
Elég lesz ha bejösz a Košice tábláig.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #46958 üzenetére
Azt a file-t (oda teszi ahová a vag installálva van, azon belül logs mappába)amibe elmenti, töltsd fel nekem valahová. csv kiterjesztése lesz, úgyhogy ne nagyon nyisd meg semmivel. Ha húzva volt a motorvezérlő, akkor annyi lesz a nyomás, amennyit a chip-el állítottak, kérdés, hogy megvan-e a kívánt érték, de ezt majd megnézem.
Ha nem volt húzva, motorkód alapján megmondom, mennyinek kell lennie a nyomásnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #46958 üzenetére
A log csak annyi ideig legyen bekapcsolva, amíg a teszt tart, mert akkor nehéz benne megkeresni, hogy mit is akart a költő mondani. Log mellett van START, Stop, Done gomb. Csak a done megnyomásával mented véglegesen., ha többször is próbálkozni akrsz, át kell nevezni a fájlt, mert felülírná a régit., de a kiterjesztést ne írd át, csak a nevét.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46964 üzenetére
Hajnalba jöttem haza melóból, vittem haza a kollégát a skodrival. 1.4Mpi combi fábiája van a fickónak, gázos.
4. lepadlóztam a gépet, mert kíváncsi volt, hogy megy a TDI :60-160. Ma meghirdette a fábiát.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Meghallgattam azt a váltót. Nem valami biztató hangja van. Vagy a kettőstömegű lefetyel ennyire, vagy a váltó nyeles tengelyén a csapágyról már csak múltidőben beszélhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46967 üzenetére
ßrainiac -nak szántam.
ßrainiac:Meghallgattam azt a váltót. Nem valami biztató hangja van. Vagy a kettőstömegű lefetyel ennyire, vagy a váltó nyeles tengelyén a csapágyról már csak múltidőben beszélhetünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #46969 üzenetére
Most mit mondjak erre, 1.6 MPI-t próbáltad?
A súly nagy úr. Az a motor eleve a sharanba lett tervezve, azért olyan nyomatékos.
Ha minden igaz, este kipróbálhatok egy ilyet. Ez a legerősebb TDI, amivel gyárilag szerelték, itt nem elérhető az ARL.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #46973 üzenetére
Az adagolóban van a leállító mágnesszelep. 1 darab kábel megy rá. Amíg a motor jár, az a szelep folyamatosan kapja a 12v tápfeszültséget. Próbáld meg egy kábellal egyenesen az akksiról áthidalni. Ha ettől elmúlik a rángatás, akkor a gyujtáskapcsoló felé indulnék ismét. Majd leállítás előtt le kell kötni az áthidalást. Vigyázz, nehogy zárlatot okozz, célszerű egy lengőbiztosíték közbeiktatása.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46978 üzenetére
A klímát fel kell tölteni, akkor kezd hangokat adni, ha kevés benne az anyag, vagy ha csapágyas. Az indítási problémát elmagyarázza net84 kolléga, vagy te is visszakeresheted, mert már volt róla szó. ;-)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46980 üzenetére
A klímakompresszorban és a szíjtárcsájában is van csapágy. Kevesebb médiummal is hűt, csak morog. 350 gramm alatt már nem kapcsol be. 750 kell bele, abból 50g olaj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46982 üzenetére
Én nem így emlékszem. :-)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46985 üzenetére
Az elsső alapjáraton készült 0%-os gázpedálállásnál. -Abból semmit nem tudtam meg.
A másik kettő frankó, de 1,5Bart nyom a turbó 1,05 helyett.Ezt kb 5 másodpercig tolerálja a vezérlő, utána elveszi a naftát.
Azt látom, hogy próbálkozik a vezérlő, hogy visszafogja a nyomást, de valami miatt nem megy neki. Szerintem megszorult a VGT a turbóban.
A nyomást abszolút értékben méri, ebből ki kell vonni a légkörit, megkapod az aktuális töltőnyomást.
Esetedben ez 2040mbar helyett 2570,4mbar -a légköri, ami 999,6mbar(legyen 1000)
1,05 bar helyett 1,57bar.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46987 üzenetére
Tönkretehetné, ezért a vészmód, de akkor sem egészséges neki ez a nagy nyomás, főleg a turbónak.
Melegítsd be a motort üzemmeleg hőmérségletre(ne egy helyben), járó motornál nyisd meg a motorvezérlőt, basic settings, 011 csatorna és start. A motor alapjáraton menjen, a gázpedálhoz nem szabad nyúlni!!!
Fogja forgatni a GEO-t a turbóban a két végállás között kb 15 másodpercenként. Hagyd dolgozni vagy 5 percig, közben nézheted a turbón a VGT karját hogy mozog-e a két végállás között. Ha ez megvan, csinálj egy újabb logot. 4. 1500-tól 4000ig parkettán, majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46989 üzenetére
Neked a motor mögött van és el van forgatva lefelé. A gömb amiben a kar mozog, alulról lesz. Az utas oldalról belátni a turbóra a motor mögött, nem kell alámenni.
A progi meg hadititok. Ha mindent elárulnék, amit tudok, akkor helsettesjthető lennék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #46991 üzenetére
Lehet valahol szakadt vákuumcső, lehet egyenként ellenőrizni, cserélni az N75 szelepet, de a leggyakoribb eset az elkoszolódott turbó, mert nem szokták kifogatni ezeket a motorokat, 2000 fordulatnál már elváltják, ami a fent említett hibához vezet. Egy héten legalább 1x ki kell nyomni a szemét, de nem a parkolóban, hanem pályán, emelkedőn.
Azért kértem a logot, mert a mozgatás után ha csak el van koszolódva, elvileg javulnia kellene, kisebb lesz a nyomás. -Ez az elmélet, majd gyakorlatban meglátjuk.
A legfontosabb vákuumcső a turbó és az N75 között van, annak is el szokott repedni a vége a turbónál, azt érdemes ott levenni, és 1 cm-t levágni belőle, ha repedezett a vége, na ehhez már le kell venni a borítást és egy akna sem ártana.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Akár 1.6 is lehet, de ha lúd, legyen kövér, én 1.9-et tennék bele. Kívülről nagyon hasonló az első szériás 1.6 és 1.9 Ha látnám a számokat az adagolón, meg lehetne nézni mire való, de ez sem biztosíték, mert már az ötlet is elvetemült.
Ez 1 tankkal levisz a térképről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest