- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
i-sti #162522 üzenetére
Szomorú egyébként ez a helyzet... Amilyen olcsó némelyik szaki, igazából pár probléma a kenőanyag értékéből helyrehozható is lenne talán. Fura a pszichológiája a járműfenntartásnak, költesz rá, aztán látszólag semmivel nem ad többet (ha nem vagy érzékeny a témára).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
macilaci78 #162861 üzenetére
Félúton, mondjuk Slovenské Ďarmoty pont jó lenne
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Gaben92 #162938 üzenetére
DQ400e, gondolom a villany nyomatéka miatt kellett. Olajcsere árulkodó, hogy nem száraz, 60 ezrenként legyen bepecsételve.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
golfvariant #163128 üzenetére
Na, ez már egy rendes kedvezmény.
Amúgy meg hagyni kell őket egymásra lcitálni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
golfvariant #163131 üzenetére
Nem is neked akartam címezni a második mondatot, csak bedobtam a gondolatot a folyamba
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
sumsang #163182 üzenetére
Egyszer nem sikerült, a kábelt nem szerette az autó/telefon (két oldalas Blitzwolf MicroUSB), "rendes" kábellel már ment is. Korábbi telepítés miatt kerestek, hogy nem megy - aktuális apk telepítését javasoltam, nem hallottam azóta róluk, feltételezem a sikert
Saját szifon Passatban még egyszerűbb történet volt,de akkor még nem ment a Waze.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
PeTeR_33 #163210 üzenetére
Meg tudom érteni, mi is bevásároltunk a gépekhez december utolsó napjaiban. Pont akkor jártunk Bp-n, Auchannál tankolva csak azon visszajött az útiköltség fele (nem üa, hanem km-re vetítve), hogy nem vidéken vettük az üzemanyagot. Ford egyébként biztosan szokott adni az ilyen sapkanélküli nyíláshoz tölcsért, volt dolgom Passattal is, de nem emlékszem hirtelen, hogy láttam-e az eszközt. Jumper mellé is adott a Citroen - plusz egy másikat, mert annyira eldugott helyen van a szélvédőmosó betöltője
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
csababarca #163276 üzenetére
Milyen olaj ment bele?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
csababarca #163281 üzenetére
Az lenne érdekes, melyik VW-es minősítést tudja, bár sok opció nincs. Egyébként korrekt a 15 ezer/1 év, gyári 30/2 lenne
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #163361 üzenetére
Mikor beültem egy 2018-as Rapidba, tisztára 10-20 éves VAG paletta érzés fogott el. Kilincs kívül 1:1 Golf 4, mint a Fabia esetén
Az általam próbált példány olcsó, de korrekt benyomást keltett, meglehet, hogy korábbi évjáratok gagyibbak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #163467 üzenetére
Hasonlón morfondíroztam én is, csak OBD-s (lusta usernek való - jobban eladható
) verzióban. Ha valami célzott diag eszköz csak adott hőmérséklet fölé emelkedése esetén jelezne dedikált LED-del, már elég lenne...
Ott vannak mondjuk az adblue emulátorok is, nem tudom, milyen rendszerrel, architektúrával oldották meg, abból lehetne kiidulni pl.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #163484 üzenetére
Pl ez? Nekem a hőmérséklet szimpatikusabb, ha normál körülmények között is annyira forró lesz a helyzet, úgysem érdemes leállítani, de nem tudom, lehet-e egy nyári napon hasonló EGT regen nélkül. Nyomást figyelve - szerintem - drágább lenne a megoldás; beépítésre pedig érzékeny mindkettő gondolom, értem ezalatt a tömítettséget (de legalább ki lehet később szedni és egy rézcsavart betekerni kiiktatásképp). Illetve nem tudom, pop-szegecsanya (acél) elég lenne-e, vagy hegeszteni kéne a szenzor beépítéséhez.
Insignia (Fiat motor) például bekapcsolja a tükröt+
bogarathátsó üveg fűtést, arra szoktak kötni LED-et, esztétikusan a magassugárzónál elrejtve csak kikacsint a fény a rácson.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #163485 üzenetére
Hasonlót végső soron el tudnék képzelni, ha az EGT "szabványos" jel, és buta cuccal is kiolvasódik. Gombokkal esetleg értéket lehetne módosítani is, bár ezek a kijelzők még bonyolultabbak a kelleténél.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Doki16 #163544 üzenetére
Azért tegyünk különbséget sérülés és sérülés között. Egy parkolva elkopott oszlop stb adott esetben jelent egy új csavaros elemet, struktúrális gyengülés nem nagyon lesz. Küszöb, A-B-C oszlop, tervezetten gyűrődő nyúlványok esetén is a javítás milyensége kritikus, általában nem éri meg a gyári technológia segítségével. Persze rendes fotódokumentáció nélkül nehéz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #163563 üzenetére
Nézelődtem még kicsit, dízel reszelde csoportban pont EGT téma volt. Arduino alapon meg lehetne oldani összetettebb vezérlést, szenzor beépítése lesz itt a legnehezebb kérdés. [link]
OBD alapon lenne az igazi, de funkcióban ez a megoldás is tudja végső soron.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #163577 üzenetére
Nézegettem régebben, de az SDI-hez túlzás, tartalék mellé már indokolhatóbb
(Megfordult egy full MFA műszerfal is nálam, de sebességet mutatni még a gyári is túl jó.) Az EGT nem cél, de útba esik
, maga az"end goal" egy minimál visszajelzés lenne, hogy az egyszeri user ne állítsa le a vasat regen közben, csak szerintem kéne egy eszköz, ami eldönti, hogy küszöb felett/alatt van-e a hő. Dedikált szenzorral még nem is volna bonyolult, de nekem az tetszene legjobban, ha a linkelthez hasonlóan plug&play lehetne a történet, csak egy bumszli az OBD portra, aminek a házán 1 LED villog (vagy nyomást figyelve mellette elférne végülis 2 a kalibráláshoz). Előző ötlet előnye, hogy kb mindenhez jó, ellenben sajnos fúr&fűz&forraszt&play ¯\_(ツ)_/¯
HDI izzítás alapú DPF LED leírás és egy videó, bár itt különböző a FL előtt/után...
Insignia regen LED tükörfűtésről (leírás videóval)
Astra H hátsó üveg fűtőszálait megcsapolva ugyanaz (leírás fotókkal)Izzít a VAG is regen mellé? Kevésbé precíz jelzés lenne, de a semminél jobb, és kevesebb faragás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tomi0703 #163615 üzenetére
Kérdezz rá a lámpára itt, ő az Octavia Klub kedvenc bontósa gyakorlatilag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Mágus2 #163622 üzenetére
Ez az erősebbik, nekem úgy rémlik, annak kijutott minden jóból (DPF és 2tömeg is). Illetve a gyári technológia a szívókosár eltömődésére annak eltávolítása volt, csak nem tudom, melyik évjáratig volt problémás
Turbóra menő olajzó csövet cserélni vagy tisztítani szokás? Mintha hallottam volna ennél a motornál, hogy el tud tömődni. Illetve szintén valamelyik évjáratig kisebb átmérőjűek a porlasztót tartó csavarok, és ki tudnak lazul, néha gyári nyomatékkal érdemes rá kattintani egyet - csak valamelyik fórumon olvasott népi megfigyelés.
-
molnarpeter
nagyúr
Focvis, nem kéne megnézni erőmérőn, mennyivel tud többet alapból a gép, és mennyit hoz a csipsz?
🚙💨
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
zsolt19900 #163722 üzenetére
Nézelődtem a kategóriában,tulajdonképpen vagy T5 1.9/2.0, Trafic/Vivaro 2.0... Hasonló évjáratú Sevel és Ford rozsdával erősebben sújtott saját, nem hiteles népi megfigyelésem szerint. 2.0 dCi húzható, ha több ló kell, vagy Francia oldalon 2.3 Iveco motor jó, kettőstömegű sincs, láncos.
[ Szerkesztve ]