- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #167546 üzenetére
Kartergáz van, volt és lesz, azt nem értem, minek veszed le a sapkát, ha nem tudod, mit kell nézni, mi a sok és mi az elfogadható. Ezeknél a motorknál gyári új koirukban is elég komoly légmozgás a szelepfedél alatt... A kormos kipufogó is normális, mert nincs rajta részecskeszűrő. Tökmindegy mit mutat az óra, milyen állapotban volt? Én azt is keveselleném, ha 340-et mutatna...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #167548 üzenetére
Szerintem a rozsda miatt adja el. Én sem fogok többé lakatoltatni, inkább veszek rozsdamenteset.
A két küszöb sem drága, inkább rendes lakatost találni horror, aki időre és rendesen megcsinálja. A taknyolás 1-2 éven belül az ibolyákkal együtt virítani kezd tavasszal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #167550 üzenetére
Ha neked nem gond, hogy rohad és megcsináltatod, nyugodtan vedd meg. Én ezzel úgy vagyok, hoyg inkább legyen motorcserés, minthogy szanaszét kelljen flexelni.
Mennyire van jó árban egy olyanhoz képest, ami nem rohad? Van 3kiló különbség?
Tavaly vettem aG4-et 1800 euróért. Highline, automata klíma, nem alap ülések, 1.6 benzin, 1 rozsdás elem volt rajta, a géptető, vettem rá bontottat színben, ami rozsdamentes. Most is tudok 1.9TDI G4-et 2000 euróért...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #167552 üzenetére
Nem ez volt a kérdés, hanem hogy mennyi a többihez képest?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bull84ghia #167579 üzenetére
Olajnyomás melegen üzemmelegen 1 bar? Nem 1,2-ig mér a gomba és alatta jelez? Én az olajkádat levétetném, és kipucoltatnám az olajpumpa szívókosarát, mielőtt baj lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz newmoonlight #167575 üzenetére
Ezeknél ez normáliams, esőben még jobban kopik, mert szárítja a tárcsát
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz monosgeri21 #167586 üzenetére
Tank szellőztető aktív szenes tartály.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibbike01 #167594 üzenetére
Szerinted miért nincs gyárilag ilyen bödön a motorokon? Mert nem használ annyit, amennyivel több tervezést és beavatkozást igényelne. Inkább a szellőztető-olajelválasztó szelepet kellene cserélni, akkor nem hordja vissza az olajat a szívósorba. Ahol nincs ilyen szelep, 2 évente a fojtószelepet kell kitakarítani. Ennyi a trükk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomy_cz #167604 üzenetére
Ha valamelyik váltó csapágy a ludas akkor előbb utóbb jelentkezni fog. Erősödni fog, és a motort is jobban fogja fogni. Magasabb lesz a fogyasztás, gyengébb a menetteljesítmény. Nem biztos, hogy megéri hanyagolni sokig. Én egy bontott váltót néznék bele karambolos autóból aminek a hátulja törött. Azon egy olajcsere és mehet tovább. Ha tényleg a váltó adja a hangot. Csak videón hallottam, szóval nem is biztos, hogy a váltó. Egyben van a difi és a váltó, szóval mindegy melyik a ludas.
Nekem eddig mindegyik skodámban motorfék üzemben a 2. és 4.-ben van pici hangja difinek, sír, de a hangot csak én hallom, a többiek nem. Ez tulajdonság szerintem, nem hiba. De a tiédnél azért sokkal erősebb a hang.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #167629 üzenetére
Csak a Dpf miatt kell.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #167647 üzenetére
Nincs eldugulva az elvezetője a Tetőnél? Ilyenkor az A oszlop borításán lefolyik a víz és pontosan a géptető nyitónál csorog ki.
Volt már ilyennel dolgom...[link] Itt leesett az elvezető cső, és minden víz befelé ment, nem kifelé. Erdemes meglocsolni a zárt tetőablakot, ha folyik, fogod tudni hol kell a hibát keresni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gabady #167653 üzenetére
Nem örök forgó a kompresszor, hanem mágnes kuplungos. Ha kevés benne a gáz, írja a vezérlő, hogy kevés, ezért nem ad áramot a mágneskuplungra, nem a kezüket kell széttárni, hanem elég kiolvasni a hibakódokat.
El tud romlani a mágneskuplung is a kompresszoron.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Kezdődik...
szeretem a kihívásokat, de amit az ismerősi körömben művelnek az autók, az néha kiveri a biztosítékot. Tegnap hívott a szomszéd. Megállt alatta a golyóálló 1.9TDI 66kw AGR. Egyszerűen leállt. Hazahúztam, még este alap dolgokat átnéztem. Üzemanyag van, delej van, teker, de nem indul, hibakód nincs. Most jön a jó rész. Élő adatban indítózásnál nincs fordulat jel. Juhéj. Mondom mez lesz az... de nem. G28 kimérve, jó, kábel az ECU és a fordulatjeladó között kimérve, jó, de ha kihúzom a kábelt a jeladóból, akkor sincs hibakód. Lehet lehalt az ECU nem ad áramot a fordulatjeladóra és nem is tud róla, de persze ez még csak teória. Majd még jelentkezem ha felgyújtottam, vagy beindítottam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tibi.234 #167720 üzenetére
Ez még az 1.6 CR octavia amiben a nem belevaló DPF van?
Ha az, biztosan azonnal vészmód, amint nem tartja a vákuumot a turbó labdája, ert van pozíció szenzor a tetejében. Nem csak cső, kábel is megy rá. Ha azt valaki piszkálta és nem megfelelően állította be, akkor lehet gond....
Hangot vedd fel. Amúgy mérőórás vákuum pumpával lehet tesztelni bármilyen vákummal működő szerkezetet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #167746 üzenetére
RAVENOL MTF-3 75W
Elvileg ezeket tudja:VW/AUDI G 060 726 A2,
VW G 052 171 A2,
VW G 052 512 A2,
VW G 070 726 A2,
VW G 009 317 A2,Erről hallottam sok jót, de még nem próbáltam VAG autóban. Majd a golfot megkínálom vele. Faternak a Fiatba ezt raktam, ami jó, de ugye ott hiányzott 1 liter olaj, mert folyt a féltengely szimering. Lecseréltem az egész töltetet erre és nagyon dícséri, bár ugye kevés olajjal az biztosan akadt. Valahogy a VAG-nál az az adalékolás mégis csak a gyáriban van..na de majd a golf megmondja. Abba valaki Castrol syntrans-t öntött, amivel akadt melegen rettentően. Kuplung cserénél ment bele a gyári, azzal sokat javult, de nem lett tökéletes, most a gyári átmosta már, azt le akarom még cserélni, hátha. Kap egy esélyt ez a Ravenol, aztán majd megírom milyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Primary92 #167740 üzenetére
BKD elég jó motor, de PD, már öreg, nehéz lesz belől enem kifutottat venni. CFHC sokkal fiatalabb konstrukció, de annak is vannak drága részei, pl EGR, amit nem is szívesen vállalnak cserélni a 4x4 kivitelben, mert vagy alulról kell szétszedni a fél autót, vagy felülről jön le minden. Alulról a kardán, DPF, fél kipufogó, meg a redukciós váltó van útban, felülről turbó és csövezése, akksi, levegőszűrőház.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem indulós 1.9tdi agr octavia fejlemény... beindult, jön-megy. A használt motorvezérlővel pöcc-röff.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csabadi #167788 üzenetére
A generátorra 3 darab vezeték megy, egy vastag és két vékony. A vastag tölti az akksit, az egyik vékony a D+ szál, ami ébreszti a generátort a másik a DF szál, ami méri a generátor terhelést. Bármelyik csatlakozás eloxidálódik, nagy terhelést mutat a generátor a motorvezérlőben. Most hogy ezért ejti-e be a fordulatot, az egy másik kérdés.
Első körben összes csatlakozás ellenőrzése, csizolása, akksit terhelővillával ellenőrizni. Az, hogy indít nekem nem mond semmit, kérdés, hogy mennyire erős, mennyire esik be a feszültség indítózás közben, mennyi kapacitás maradt az akksiban.?
A két vékony kábel a motornál fut és van középtájon egy csatlakozó is közbeiktatva, ott szokott lerohadni az egyik kábel a kettő közül.
Kék vékony a D+, Kék fekete csíkos a DF szál. A vastag kábel egyik fele a generátornál, másik az akksi közvetlen + srujára van csavarozva. Az összes csatlakozási pontot megcsiszolni, akksi sarukat és akksi kimenetet is.
Csaby25 Doktor úr, szív nélkül sokáig lehet még élni...? Persze, ne aggódjon, legalább 60 másodpercig.
Gyűjteni kell a hibakódokat, minél több, annál jobb. Majd 10 fölött elég szerelőhöz menni, addig nem aggódnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz c00per #167810 üzenetére
Mindegyik turbós autónál van olaj a nyomás csövekben. A lógás sem vészes, amíg csak radiális és nem axiális. Ami azt jelenti, mozoghat kicsit a tengelyre merőlegesen, de a tengelyre párhuzamosan ható erőknek ellen kell állnia. Konyhanyelven fel és le mozoghat, de ki és be nem.
Csabadi Tegnap este nézegettem a bekötési rajzot, ott mutat egy T2b csatlakozót, T2b/1 a D+ és T2b/2 a DF szál. Hogy hol van ez a csatlakozó, az nincs benne. Keresztmotorosnál az indítümotor felett van tartója, de hosszmotornál ez a rész elvileg az üzemanyagszűrő alatt van valahol. Lehet nálad nincs is, de akkor nem értem miért volt rajta az elektromos rajzon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep