- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160346 üzenetére
Én is BP-ről rendeltem az 1.6-ba ismerősnek. Vissza tudod keresni, már írtam itt. Csak újat, lehetőleg mind a 4-et egyszerre, ha sokáig meg szeretnéd tartani az autót.
Vcds és delphi ds150 is tudja tanítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160391 üzenetére
Én meg már itt aggódtam, hogy nálam hidegen az egyik 1,19.
Holnapután szétkapom a skodrit én is. A kukoricadaráló nem jelentkezett azóta, de azért a végére akarok járni. Van minden görgőből új, kicserélem a feszítő elemet is, bár ahhoz nem sok kedvem van, mert elég gáz hozzáférni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160393 üzenetére
Az egy dolog hogy párban vannak, de ha valamelyik el van dugulva és keveset nyom, akkor a többi kiegyenlíti, ha valamelyik becsöpög, akkor mind visszavesz, nem olyan egyszerű megmondani, hogy melyik a rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160395 üzenetére
Lesz ott cserélgetés, mire kiderül, hogy melyik a rossz. Ezért is ajánlott a 4 új. Amúgy ha tényleg nem akarsz sokat költeni, vegyél 1 darabot és tedd el. Ráérsz kicserélni, ha valamelyik megáll. Ezek sajnos elektronikusan is szeretnek halni, nem csak a csúcs. A másik dolog, hogy nem biztos, hogy a rossz kerepel.
Nálam hidegen mind kerepel, mint egy régi ducato. Ha teszek adalékot az üzemanyaghoz, akkor nem. Pedig azok az értékek koránt sem olyan rosszak, mint nálad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160398 üzenetére
50k km után bárnelyik használt befecskendezőt bevizsgáltatod, meg fog bukni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
grizlisandor #160405 üzenetére
Csak gázos autóknál szokott gond lenni az injektorokkal. Lambda vagy vákuum probléma esélyesebb.
-
Mágus2
Közösségépítő
A kukorica daráló szétszedve, megjavítva, összerakva. Szorult az alig 40 000km-t futott generátor szabadonfutó.
Kapott újat, kíváncsi leszek, ez meddig fogja bírni. Ha már ott voltam, megint új szíj, meg feszítő görgő. Csókoltatom aki tervezte a feszítő csavarját. A fél autót szét kell szedni a cseréhez. Legutóbb csak a görgőt cseréltem, a feszítő elemet nem. Gondoltam kiveszem, hátha az a ludas, de pont olyan erős a rugója, mint az újnak, úgyhogy ezt feleslegesen cseréltem. Elég lett volna a görgő, de legalább tudom, hogy ezek nem fáradnak el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
knuckle #160464 üzenetére
Ha elviszed felújító műhelybe a geerátort, megmondhák mi a baja. Nekik van tesztpad, oda bekötik, megforgatják, kiderül. Ilyen alkatrészeken nem érdemes spórolni, mert ha este a sötétben elromlik, és benne a család, nem lesz jó érzés. Ha felújíttatod, onnan legalább 5 év nyugalom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
macilaci78 #160485 üzenetére
Ne tekintsünk el a magasság állítástól. Új lámpa.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #160490 üzenetére
Cffb kiegyenlítő tengelyes imbus-os.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #160494 üzenetére
A későbbi is, cffb nem első generáiós. Csak a cfh motorcsalád kapott olajban futó szíjat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BUZZLGHTYR #160505 üzenetére
Jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy újabb nap a paradicsomban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
macilaci78 #160650 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tibbike01 #160663 üzenetére
Nem tudod megmozgatni a toronycsapágyakat. Csak a furatban mozgatod a tányért, amin lógnak a gólyalábak, amikor felemelik az autót.
Ki van támasztva a toronycsapágy, csak akkor lehet megnézni, hogy milyen, ha nem nyomja a rugó. Csak összehúzott rugóval lóghat. A gátlókkal cserélném, amint elfáradnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160689 üzenetére
Nem összehasonlítható a két motor. Nála a pumpa adja ezt a hangot. Sajnos ez tulajdonság annál a pumpánál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160691 üzenetére
Az octavia 3-ban nem hűtőrendszer, hanem thermal management van. A vízpumpa nem kapott fogas szíjtárcsát, a vezérműszíj sima oldala hajtja, de kapott egy mágnesszelepet, ami egy fém saokát tud tolni a pumpa lapátokra, olyankor nem keringeti a vizet. Ez hideg motornál történik, hogy hamarabb melegedjen. Ez adja a lefetyelő hangot. Nézz rá a pumpára, megérted rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #160695 üzenetére
Nálad is a vezérszíj hajtja, de a fogazott oldala a szíjnak. Az új fajta, meg mintha egy görgő lenne, a vezérszíj lapos oldala hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #160701 üzenetére
Ez nem olyan, mint az olaj, hogy a jobb nem árthat. Én azt tenném bele, ami rá van írva a kiegyenlítő tartályra. Nálam 2012-ben G12 volt írva, vezérléssel ment a pumpa és a lötyi is. Természetesen G12 ment bele. Nem akarok kíeérletezni vele, melyik fog kicsapódni, ha esetleg valami reakcióba lépnek. Neked sem ajálom kevergetni, főleg, hogy a teljes rendszert soha nem tudod kiüríteni.