- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #151144 üzenetére
Elég jól hallható. Ez egy 400k km-t futott benzines 4.2 V8 S8 1997-ből, az dízelbotrány előttről. Manuális váltó, állandó összkerék. Rádió lenémítva, kipufogó rendszer eccerű, mint egy cső. Nem akartm belőle kiszállni, de kijártuk a tankot. Menni, menni, menni kell vele, csak mert.
250kW, 420Nm. Ma is 6 mp alatt van 100-on. Nem ráz, nem kóvályog 250-nél sem.
Amint eladó, megveszem, még nem az.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #151279 üzenetére
Lyukas kipufogó, leesett szívócső, bármi tud ilyet. Hallani kellene. Benzintől nem szokott változni a motorhang.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz grizlisandor #151311 üzenetére
Nekem kipufogónak tűnik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #151332 üzenetére
Ettől jobb már nem lesz szerintem Én azért félek kicsit ezektől a szerektől, mert köztudottan csökkentik az üzemanyag kenési tulajdonságát ezért szoktam olyat választani, ami csak alapjáraton tisztít, nem kell vele terhelni a motort. A gyakorlatban ez a 300 bar és 2000 bar közötti különbséget jelenti, ennyi terhelést kap a magasnyomású pumpa attól függően, hogy helyben ketyeg, vagy padlógázon gyorsítasz.
Elolvastam ezt a pro tec cuccot, elvileg ken rendesen, ha nem hazudnak, nem lesz tőle baja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #151351 üzenetére
Be fog férni a 74-es. Nekem az octaviaba 77Ah van most, az a legnagyobb, ami befér.
i-sti Neked a csomagtartóban van az akksi, ott van hely, de itt a motor mellé kell berakni egy műanyag tálcára.
nederlanden Az 1.2-es biztosan szíjas, de ezekkel a gyenge motorokkal nem volt olajos kuplungos DSG. Csak a 250Nm meghaladó forgatónyomatékú motorokhoz volt olajos DSG.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151505 üzenetére
A hidegindítás alapja egy adagolós dízelnél a megfelelő előtöltés beállítása, 4 jó izzítógyertya +jó akksi és indítómotor. Ha ezek megvannak, így kell indulnia. Az, hogy az issítás nagy hidegben sokáig világít, nem hiba, hanem tulajdonság...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #151573 üzenetére
Cseréltesd ki, ne analizáld, dolgozik, de szorul, mert szárazon csúszik egy görgőn a szelep nyitó mechanika.
Jól működik, de amikor megszorul nem fogod tudni beindítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Trafó, gyertya, beégett szelep.... a lehetőségek tárháza széles.
Doki16: Nagy gáz lenne ha holnap mennék vele olyan 250 km-t pályán? Jósoltatni szeretnél? Amíg működik, nem gáz, amint megszorul, gáz lesz, most, hogy mire van nagyobb esély, fölösleges latolgatni, ha bevállalod, ha nem, a Te döntésed. Én már régen kicseréltettem volna a helyedben. Ha vontatni kell, akkor az EGR árát elviszi a térleres és ugyanúgy meg kell javítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151587 üzenetére
Legalább hőt termel. A mostaniak jó hatásfokkal sem mennek jobban és még hőt sem termelnek. Elárulom, hogy legutóbbi fogyasztásom 11l/100km volt, de erre a 100km-re legalább 20 hidegindítás jut, de inkább 40. Ha ezt egy modern 1.0MPi-vel (valami 70 ló körülivel) szeretnéd játszani, amiben EGR, meg minden szar van, akkor lehet, hogy 2 literrel kevesebbet fog fogyasztani, de meg fogsz benne fagyni. 100km-re nekem ez a 2,6 euró többletköltség belefér, ha közben 28 fok van az autóban, ha úgy tartja kedvem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #151589 üzenetére
Havonta megyek max 200km-t ezzel az autóval, miért is szoroznám naponta?
2,6 euró 20 munkanapra jut, az 13 cent/ munkanap, 31 euró egy évre, azért, hogy 2km után meleg autóból szállok ki, 1km után már kellemes. 9-et megenne egy UP 1.0 is azonos felhasználás mellett Ez SOK? Miért ne lehetne az 1.4-et a modern 1.0-hoz hasonlítani? Szívó 4 hengere mindkettő, közel azonos teljesítménnyel, közel azonos súlyt cipelnek.
Minden más közlekedésre ott a csalószoftos skoda, ami 6 liter alatt elég lendületesen elvisz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151595 üzenetére
75 és 85Ah között nézelődnék, a lehető legnagyobb indító árammal. Exide Premium 77Ah 760Abiztosan befér. Nekem bevált, 760A mindenre elég.
[link] 14 euró különbség van a no name és a normális akksi között. Szinte semmi, nem éri meg a lekvárt venni, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mmdms #151600 üzenetére
Első ablakok le és fel, legalsó állásban gomot megtart 3 másodpercig, legfelsőben szintén + az órát beállítod, meg a rádión újrakeresed a frekvenciákat, beállítod a hangzást, ha változtattad valamikor.
Reggie0 Az állófűtés sem ingyen fűt, mellesleg az milyen euronormának felel meg katalizátor nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #151602 üzenetére
Nem tudom Te merrefelé élsz, de itt november és április között nem 10 napig van hideg. Ez most extrém hideg. Nálam az octavia az említett 4 hónap alatt 1x-sem éri el az üzemi hőfokot ha csak itt használom a városban a fasza, modern és jó hatásfokú, keveset fogyasztó motorral!!! Az nem 10 nap, hanem konkrétan 0 nap, míg a másik minden út alkalmával bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen