- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szilki
csendes tag
-
szilki
csendes tag
válasz berobi78 #35054 üzenetére
Beszéltem a PayPal-al. Először a 0035314369004, ott közölték h, hívjam ezt 0035314369001.
Itt elmondtam a panaszt (nem jön SMS-ben a 6 sz. kód), majd bekérték az Email címem és telefon számom.
Egyeztettünk még hozzácsatolt kártya számot is. A hölgy állítgatott valamit és kérte, h próbáljam meg újból. Nem ment... Megeggyeztünk abban h leteszi és majd visszahívnak. 1 percen belül hívtak is és küldött egy Emailt, amiben egy link volt, átirányított egy Paypal jelszó visszaállító oldalra, ott 5 számjegyű kódot kellett beütnöm amit ő diktált. Meg kellett változtatni a jelszót és 2 db biztonsági kérdést-választ beállítani. Ezeken végig menve megkért, h próbáljuk meg újra, működnie kell! Persze nem működött, újra kódot kért. Eléggé csodálkozott a hölgy és nem értette, azt mondta h átállította a rendszert, gondolom kikapcsolhatta rajta a 2FA. Megoldásként azt kérdezte, h van-e pénz a számlámon, mert lezárják ha gondolom és nyissak új fiókot, regisztráljak egy újat. Hát ez remek... -
szilki
csendes tag
Hívtam most én is a Vodafone-t, felvetettem velük a panaszom. Kivizsgálják, hivatalosan 30 nap, de egyébként a technikai jellegű hibát gyorsabban, ezt mondta. Hát nem hiszem, hogy bármit is meg fognak oldani, mert még azt az SMS-emet sem találta meg, amit októberben kaptam a PP-től (amikor még működött), mert rendeltem a Bangood-ban PP-vel. Ezért nem várok sokat tőlük, valószínű h az lesz, csinálok egy új PP fiókot, de még várok egy kicsit ezzel, hátha...
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen