Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 0karmacoma0

    senior tag

    válasz la_cc #28546 üzenetére

    Azért, hogy igazságosak legyünk, voltak olyan pozitívumai, amik a legtöbb ligából hiányoztak. Volt egy setting, történet főellenséggel(igaz csak a liga 60%-ánál került be) és npc-k háttérsztorival, történettel, személyiséggel. Alapvetően sokkal jobb volt a történetmesélés, mint az alapjátékban. Még én úgy felfogtam néhány storylinet, hogy nem olvasgattam lázasan sorról-sorra a párbeszédeket. Ezek mind olyan dolgok, amik tiszteletet érdemelnek, és igen jó előjelek az új kampány előtt. Megpróbáltak kicsit nyitni a klasszikus rpg-k felé, ami egy merész próbálkozás volt, és nem is mondanám hogy nagyon rosszul sikerült.

    A gameplay nekem se tetszett. Volt egy hétvége amikor kimaxoltam az összes npc-t, és azt kell mondanom utána nem volt olyan másodperce a küldetéseknek amit élveztem volna. Hiába volt sok különböző karakter és hozzá tartozó animáció, nagyjából mind ugyanazt csinálták(ráadásul kurva lassan :D). Volt benne potenciál, de a megvalósítás nekem nagyon nem jött be. Az unique contactok sokkal jobbak voltak, sztem az egy jobb irány lett volna a ligának. Grand heistek is kb azért voltak izgalmasak, mert volt nálam 1-2 ex és paráznom kellett az 1hit-DC-lefagyás hármastól, de előtte csak sétálgattam és nézegettem hány loot eső fér bele alarmig.
    Nekem sokkal jobban tetszett volna, ha az npc-k nem nyitogatnak csak ott vannak különböző effektív módon segítenek, esetleg speciális utakat nyitnak attól függően mi a specialitásuk.

    Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters

Új hozzászólás Aktív témák