- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
válasz
DiabloCorsa #5720 üzenetére
Ez is nagyon jó! (Bár bevallom, egy ideig keresgéltem, hol is van ez a gomb)
Kellene csinálni hozzá egy gombot és SZUPER!!!
Bár nem nagyon szeretném, ha minden terméknél még én ösztönözném a Kedves Vevőt a kérdezősködésre... Így is rengetegen küldenek érdeklődő leveleket, tele kérdésekkel, amiből az derül ki, hogy el sem olvasták az igazán részletes termékoldalt. Megírom a választ, aztán annyi... Múltkor már a őrület szélén voltam : legalább 12 levelet küldtem már a Vevőnek a különböző kérdéseire egy termékről... Aztán végül (mikor már A-tól Z-ig mindent leírtam neki, jótanácsokkal láttam el, stb.) megírta : tényleg szuper ez a termék, feltétlenül meg fogja venni, ha majd lesz annyi pénze...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >