Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Üdv,
Van egy 2002-es Astra G típusú autószemélygépjárművem ami úgy gondolta hogy megtréfál.
Ha felkapcsolom a világítást, akkor az utastérben (board) minden világítást lekapcsol. Vagy pontosabban nagyon halványan világít csak meg. Ha kikapcsolom a világítást egyből helyreáll. Járó és álló motornál is.Van bármi ötlet hogy ez miféle jelenség, és nem-e elég neki egy biztosítékcsere, vagy muszáj lesz szakemberhez fordulni?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ennyi volt, tényleg. Nagyon köszönöm, mindkettőtöknek.
További szép estét.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Udv, van egy 2002es astra g-m. A gond az hogy lemerult az aksi. Es most keri a kodot a magno... A kod megvan. De nem tudom hogy kell beirni. Foleg mivel kellene 7 es gomb is de az nincs a panelen. Amit amugy le lehet pattintani es ott irja h serial. Ami arra utal hogy ott kell beirni? Kell hozza valami eszkoz?
Koszonom a segitseget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Cserélt már valaki üveget a visszapillíntóban? Tényleg ez a módja hogy a két kis mozgatókart is bepattintsuk, hogy majd tiszta erőből nyomni kell a tükröt? Nem törhet el és vághat össze? Vagy nem gyilkolhatjuk így le a kis motornak a fogazatát ami mozgatja?
(Opel, astra, g, 1998 - 2004 , visszapillantó, csere, tipp, videó, hogyan, veszélyes)
Kösz
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv, van egy 2002-es astra G autóm, és elkezdett dúrván recsegni a bal első ajtó. Tavaly télen is csinált ilyet, akkor toltam rá egy kis WD40-es és megoldotta, de ez most csak pár napig volt jó, utána visszajött a recsegés.
Valszeg kimostam a maradék zsírt is a forgókból, de az is lehet hogy a középső fém kar recseg, azt hiába zsíroztam, semmit sem javított...
Na de a gond az hogy nekem nincs zsírsprayem itthon, és ezért nem is vennék egyet. Van minden kotyvalékom a bringás karbantartáshoz, zsír, zsíroldó, szilikonspray, PTFE olaj. Mit kenjek rá hogy elkushadjon, már szégyellek kiszállni egy forgalmasabb járda mellett, mert úgy recseg mintha sosem törődtem volna vele.Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
2002-es Astra G autóban kezdi beadni a kulcsot az indító panel. Tehát az a rész ahova a kulcs megy és fordul... nem pattan ki normálisan ha kiveszem a kulcsot, és 2 nap alatt többször is leizzasztott, mert nem tudtam behelyezni a kulcsot sem.
Az a kérdésem hogy mi ennek a pontos neve, a cserével új kulcsokra is szükség lesz? Ezeket lehet bontóból szerezni? Mekkora szervízdíjjal kellene számoljak. Nagyon ráb@sztam?
köszönöm mindenkinek a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Találtam itthon 2 vadi új szett hangszórót, és gondoltam kicserélem az autóban a két elsőt, mert mért ne
Aztán rágugliztam hogy mi is a procedúra, és minden kedvem elment... Komolyan ennyire bonyolult lenne kicserélni 2 tetves hangszórót? Az autórádió és a hangszóró a két leg alapvetőbb tunning alkatrész amit még az is meg szokott ejteni aki különösebben nem igényli a szuper hangrendszereket.
Egyáltalán nem értem miért nem lehetett megoldani hogy a rács ami védi, valamilyen módon lepattintható legyen, és egy szak avatatlan tulaj ne dobja rá a fél délutánját + törjön v karcoljon meg valamilyen elemet, egy szimpla hangszóró cserélnél
Az autó 2002-es akkor még szerintem nem az volt a trend, hogy olyan autót építsenek amihez az átlag tulaj nem mer hozzányúlni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Az első két gumi szétkopott az autón, és mivel nincs pénzt újra, hátra rakni meg nem érdemes mert ennek annyi,találtam valakit aki ingyen tudna adni 2 másikat, a gond az hogy nem pontosan megegyező a méret.
Ami nekem van 195/60/R15, ez maradna hátul, amit kapnék az 195/65/R15, az autó 2002es G opel, habár ez annyira nem számít szerintem.
A kérdés nyilván az lenne, hogy van bármilyen egészséges módja hogy ezt a két méretet együtt használjam?
A nem ajánlott és a szigorúan tilos között van különbség, ha nem lenne különösebb hatással a fogyasztás/tapadás/fékezésre akkor bevállalnám.
A felejtsem el és vegyek zsír új gumikat, jelenleg nem opció, de azzal ami most van nem nagyon mernék többet járkálni.
Az autó amúgy szinte csak városban van használva.Köszönöm a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Amit ingyen adnak az szinte új, mármint látszatra, az hogy hány éves nem tudom.
2db leggagyibb gumi is újonnan 20k ami számomra sok, főleg hogy nem is én vezetem azt a rothadás autót.A 60 és 65 között 5 mm az eltérés? Volt már olyan hogy valakinél ellenőrizte a rendőr hogy megfelelő méretű az összes abroncs
Mellesleg nem Mo-on élek, szóval, többnyire csak a vezetésre és biztonságra vonatkozó hatásai érdekelnek, a rendőrök jelenleg nem képeznek tényezőt az egyenletemben.Ha azt mondjátok, hogy a 60 as nem vállalható a 65el, mert vezetéstechnikailag veszélyes akkor viszlát, de ha csak azért nem ok mert a rendőr nem díjazná, azt most nem különösebben hatna meg.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Mennyire lehet hinni annak a közbeszédnek, hogy egy autó sebesség/fogyasztása akkor optimális ha a tű pontosan függőleges. Tehát azt a sebességet tartva, képes a leghatákonyabban felhasználni az üzemanyagot?
Elég régi 2002es G opelem van, és pont 105 nél van ez az állapot, arra lennék kíváncsi hogy ha 120-al szeretnék huzamosabb ideig haladni, az jelentős többlet fogyasztást illetve terhelést jelent a motornak?
Illetve, hogy hány évente kell cserélni a vezérműszíjat? 2 éve vettem akkor cseréltem, és idén nyáron jár le a garancia, muszáj/érdemes egyből cserélni megint vagy ez azért még használható egy ideig?
Nagyon köszönöm a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv,
2002es opel astra G-nek, megkotlott mindkét kulcsa, nem hajlandóak sem nyitni sem zárni az autót, csak ha úgy gondolják. Ha megnyomom a gombot van hogy hosszú mpkig világít a kis led. Volt szakinál is, azt mondta már nem tud vele mit kezdeni, mert ez valami típushiba, hiába forraszthatja tovább. (az elején megjavította, de csak 2 hetet ment)
Na most ez nem egy akkora probléma, de mégis rendkívül zavar a dolog, és sokszor előfordul hogy kellemetlen kézzel nyitogatni, tehát jó lenne valamilyen megoldás. Viszont nem tudom hogy van-e.
Ez egy rettenet régi autó, persze népszerű is, de fogalmam sincs hogy lehet-e hozzá kulcsot kapni, lehetőleg ne valami kínai gagyit. Azt a kulcsot elég csak bedugni, kontaktra rakni és úgy párosítani vagy muszáj szervizhez látogatni?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Érdemes használt téli gumit vásárolni? Mivel nincs acélfelnim, az is kellene, és egyben még a megfizethető áron belül maradna... Opel G 2002, ebbe mekkora gumit lehet maximum belepattintani?
Jelenleg 165/65/15 van rajta, és ez a kiszemelt - Semperito 185/70r14
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #65525 üzenetére
Én elsősorban arra értettem a kérdést, hogy mennyire rossz ötlet használtan téli gumit vásárolni? Mivel nem írta ki valószínűleg nem is tudja vagy fogja megmondani mikori a gumiszett...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Felpattintottam a téli gumit acélfelnivel a kis opelemre, és az a gond, hogy rettenet csúnya az első tengely vége, kilátszik a felni közepén... nincs erre valami dugó, kapak ? Dísztárcsát nem tennék rá, más megoldás kellene ha van.
2002 astra g 4 lyukas felniKöszönöm.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv,
2002-es astra G-re lehet utólag vonóhorgot szerelni? Úgy értem hogy van kialakítva neki bármilyen felfogatás?
Ha igen, akkor az utólag felszerelt vonóhorog ugyan olyan stabil és biztonságos lesz mint a gyári? Van minőségbeli különbség a márkák közt?
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Szállított már valaki kerékpárt G astrában 2002? A csomagtartóban értem, tehát ha kiveszem az első kereket be tudom valahogy szuszakolni? (elég mecarás lebontani a hátsó extra huzatot, szóval nem feltétlen próbálkoznék meg vele, ha nincs sok esély hogy beférjen)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
csapott, Lemértem elméletben 155cm bele kellene férje egy átlag monti pedig kerék nélkül 145 szóval este kipróbálom, majd megosztom az eredményt, hogy mennyire szerette az utat a bringa
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Nagyon nem akarok okoskodni, de sokaktól hallottam hogy olcsó tartót ne nagyon próbálgassak, főleg ha a bicikli ára megközelíti az autóét. Kb csak a Thule márka vana miről mindenki áradozik, de az meg már a ló túloldala árban.
Ez amúgy egyszeri alkalom lenne, nyilván hosszú távon semmiképp sem egészséges ha rögzítés nélkül pattog a csomagtartóban a gép.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #73881 üzenetére
Szóval simán befér egy csapott seggű G 2002es astrába egy bringa első kerék nélkül. Hosszabb távon biztos nem teszt jót neki mert elég furán fekszik, de jó úton el lehet fogadni egy darabon.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv,
Eddig minden kínomra tudtatok ajánlani valami segítséget, jó lenne ha erre is lenne megoldás.
Nr.1 probléma: Hihetetlenül nehéz levenni a kereket. Csak szervíz végezte eddig, de ott is szenvedtek vele, extra hosszú karral bírták csak kilazítani a csavarokat, arról nem is beszélve hogy a kereket is feszegetniük kellett.
Az autó 2002es G astra - ez valami szériahiba, vagy csak én szívok vele? Nem tudom mi lesz ha egyszer defektet kapok
Nr.2 Probléma, a két első lámpa rettenetesen beködösödött, szinte alig jön már át valami fény az üvegen, van erre valami praktika, ami segíthet elkerülni a cserét?
Köszönöm.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Willie #77779 üzenetére
Este van már.... 3 percig gugliztam hogy miféle az az nr1 gépzsír, és hol lehet kapni
Amúgy ez biztos jó ötlet? Nem inkább árt, mikor a sok felmelegedés és lehűlés miatt ráég a menetre, és inkább tömít mint ken?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Üdv,
Van egy igen koros astra G-m 2002 ből, és szeretnék vele bringát szállítani nagyobb túrákhoz. Hátra félek felrakni, mert ha belém jönnek és lezúzzák a bringámat leáll a szívem, úgyhogy a tetőre raknám. Viszont nincs tetőcsomagtartóm sem. És ahogy nézem brutál árakat kérnek el 2 db alu v acél csőért. 25-30k.
Azért ez már komoly pofátlanság, v csak én érzem úgy? 1000 éves autó a franc meg fizet ennyit ilyen rém egyeszű alkatrészért. Bontóból, vagy használt piacról biztonságos ilyesmit vásárolni?
Nem tudom milyen felfüggesztése van, azért érdekel hogy lehet vele bármi probléma? (a bringa tartó nyilván új lesz, azzal nem játszom)"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
2002es opel astrára kellene egy antenna, mert az eredeti megadta magát, és az utánagyártott amit hirtelen felindulásból megvettem, még a helyi adókat sem fogja tisztán, városok között meg semmit nem fog sajnos.
Az érdekelne, hogy mi a jobb választás, ha egy bontóban keresek eredetit, vagy ha választok egy jobb után gyártottat, amit ti ajánlotok? max 5k-t szánnék rá.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
2002es opel astra g ben mennyi időközönként kell vezérműszíjat cserélni? 4 éve vásároltam akkor cseréltek benne, a papíron azt írja 60.000km vagy 2 év, de ez a 2 én rettenetesen kevésnek tűnik, még a 4 is. Többnyire városban van használva.
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Motoros topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Házimozi haladó szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen