- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
válasz kisninja #77570 üzenetére
Szia!
Én az OPC Zafit mondom, ha szakszervizes állapotfelmérésen mindent rendben találnak.
Vezetési élményben és talán utastér kényelemben is a legtöbbet nyújtja a felsoroltak közül. Ha valós a km és gazdája volt, nem csupán tulajdonosa, akkor szerintem jó vétel.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Szada85
aktív tag
válasz kisninja #77570 üzenetére
Üdv,
Igazából nem könnyü konkrétumot mondani, mivel a "kicsitöl" a "buszig" mindenfélét néztél, ráadásul a "polgári" 1.8 szívótól a pikáns 2liter turbón át az OPC-ig, szóval szerintem az az elsö, hogy magadnak is egy kicsit leszükíted a kört, mert azért van diffi az kiszemeltek között mind méretben, mind funkcionalitásban, mind motorikusan ( ami kihat a fenntartásra is ).
A két Vectra szívómotoros, az 1.8-as benya kedvelt motor, megbízható, ugyan 1.8-al még nem mentem ( imént fentebb elhangzott, hogy nem egy szélvész ), de reálisan nézve, a ~1500kg saját tömeg ( plusz utasok, benzin, stb. ) egy szívó, emiatt nyilván fordulatszámigényesebb motorral összerakva valóban nem fogja a nyakadat túlzottan megterhelni gyorsításkor, ettöl még hétköznapi, normál közlekedésre teljesen alkalmas lehet.
A külsö forma nyilván egyéni ízlés kérdése, de valóban a FL-es verzió picit elegánsabb lett, mivel olyan mocival nézed, ami volt FL elötti és utáni verzióban is, szerintem is érdemes lehet FL-est keresni.
Maga a C Vectra egy kényelmes utazósautó, az utastérben is szerintem jól el lehet férni, a csomagtartó pedig elég hatalmas, nekem csak 5 ajtós GTS van, de abba is böséggel lehet pakolni, hát még a Caravanba.Az elsö linkelt korrektül felszerelt, nekem mondjuk vannak aggályaim az ilyen világos belsövel - rendkívül szépen kitakarították most, vagy elötte üléshuzattal használhatták, esetleg a tulaj tudta a lebegöülés tudományát -, nekem a Silverstone középen világoskék huzatos ülésén eléggé látszik a koszolódás, lassan viszem is kárpittitsztításra. Én esetleg egy parkradart hiányolnék a nagy puttony miatt, de persze ma már hipphopp beraksz egyet, vagy akár kamerát is, szóval ez apróság.
A második német import ( ott a zöld Umweltplakett a szélvédö sarkában ), sose értem, mi a manóért nem képesek lekaparni a kereskedök, nem csak szilikonozásból áll az autó felkészítése, elöl utólagos Angel Eyes lámpák, ezek nálam kongatják a harangot, hogy alaposabban átnézni elöl, nem volt-e törve, és azért került be ilyen. ( Lehet persze csak tuning is, de érdemes ilyenkor óvatosnak lenni ). A szürke belsö kevésbé kényes, a felszereltsége ennek is rendben van, a FL elötti külsöt pedig Te döntöd el.
A H Astra elvileg ugye egy mérettel kisebb kategória, vannak itt H tulajok, Ök majd leírják, hogy mekkora a belsö tér, én csak 3 ajtósban ültem, abban elöl el lehet férni, de közelebb vannak a vállak ( vagy csak én vagyok ilyen dromedár ), mint egy Vectrában. A 2 literes turbómotor nyilván más világ, a 170 lóval kellemesen mozgatja a kasztnit. Meg kell nézni, a Unix-os rendszámkeret miatt tippre import, de látni kellene az autót, illetve nekem az a 109 ezer Km érdekesen kevés egy 12 éves autóban, de lehetnek csodák persze.
A Zafira OPC ugyancsak jó lehet, jól variálható az utastér, ha kikapod az üléseket jó nagy csomagtered is lesz, fejtér szintén kellemes. A Z20LET pedig már párszor volt téma, jó kis motor, dinamikus, fontos, hogy milyen gazdája/gazdái voltak elötte, mert - nyilván, minden motor, de a turbósok föleg - kényes a használatra, bemelegítésre-visszahütésre, megfelelö minöségü, és gyakoriságú olajcserére.
Ami itt nekem - tudom-tudom, talán kicsit túl szkeptikus, túlkombináló vagyok - furi, hogy nemrég vett/importált ( N-es rendszám ) autót most hírtelen, és " sürgösen " szeretne eladni a srác, jól kifaggatnám az okairól.A turbósakat, vagy ha ilyeneket nézel én is mindenképp elvinném átnézetésre, derüljön ki ott, ha mondjuk a turbó vagy a motor igényel a közeljövöben törödést, a késöbbi bosszankodást megelözve.
Természetesen ezek szigrúan az én véleményeim, engem meg nem hívnak se Szabó Péternek, a müvésznevem sem Coelho, szóval nem ez az Élet Igazsága, csak a saját gondolatok.