Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • n0rbert0

    senior tag

    válasz w333 #42793 üzenetére

    Szerintem igen, megpróbálom leírni röviden miért gondolom ezt.

    Munkába menet, útközben egyszer csak a km óra nem mutatott semmit és a kocsi leállt (mintha kulccsal leállítottam volna és csak gyújtást adtam volna rá) és csak akkor indult újra amikor a kulcsot alaphelyzetbe fordítottam majd indítóztam. Innentől kezdve soha többé nem mért az óra, de a fordulatszám mérő működött.
    Ezután állandóan azt produkálta, hogy ha lassítottam 90->40-30ra vagy 50->30-ra

    Elvittem szerelőhöz aki azt mondta, hogy tuti a spirál, vettem újat, kicserélte de az óra ugyan úgy nem mért. Ezután azt mondta, hogy biztos megszorult az óra (később kiderült, hogy valószínűleg igen), ezért vettem egy bontott órát, amit kicserélt a szerelő, de az óra továbbra sem működött. Ekkor azt állapította meg, hogy a spirál hajtása (ami a váltóból kijön fogaskerekes cucc) is tönkre ment, mivel az eredeti óra megszorulhatott korábban így a spirál nem tudott forogni, de a fogaskerék meg próbált volna és az ledarálta magát...

    Na most elértünk egy olyan állapotot, ahol a bontott óra már mutatott sebességet, de sajnos nagyon hangosan kattogott, ami nagyon idegesítő volt ezért kikötöttem a spirált. Sajnos ebben az állapotában nem teszteltem, hogy a leállás jelentkezik-e lassításkor...

    Valakinek esetleg van ötlete, hogy az óra nem működése és a leállás között van-e kapcsolat?
    Én gyanítom, hogy igen. Gyanús, hogy egyszerre jelentkezett a két probléma.

Új hozzászólás Aktív témák