- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Azonnali mobilos kérdések órája
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Meghekkeltem tegnap a gépet (víz elfolyt a héten). A szívósor alatt van egy műanyag cső (pár csatlakozással) annak a távolabbi végéről leszakadt a perem - ami belefogja a csőbe. Még szerencse, h volt ott mégegy perem (ami egy ütköző, h addig told rá a csövet) amin áttolva a csövet simán javítható volt a dolog - már alkatrész rendelés nélkül Hogy a tökbe tudnak így elérni ezek a műanyag csövek? Egy 4 órámban benne volt a játék (legalább bele néztem a szívósorba, h néz ki ~1 év takarítás után) Azokat a gyári bilincseket, h a retekbe kell (szakszerűen) szerelni? Vagy kettőt ki is cseréltem sima aba bilincsre nem volt több ötletem, h rakjam a helyére a gyárit - de gondolnám ez így nem túl szakszerű
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz zgospel #100956 üzenetére
Én is átalltam (most fogok a cserénél) a "drága" fuchs gt-ről mannol-ra (pedig az is kevesebb mint felébe volt mint amit venne a kollega), és inkább dupla annyit veszek mert úgyis megkajálja egy csereperidus alatt... A mannol-nak is megvan minden minősítése. Nem hiszem, h a 20 éves motornak bármi baja lesz tőle
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #100981 üzenetére
Na, akkor csak jó lesz az a mannol bele
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz Markizmark #101057 üzenetére
Én is cseréltem ott mindent hamár szétszedtem
A rugók mondjuk megmaradtakMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #101060 üzenetére
Én nem állítottam, egyenesen gurul.
Bár el akarom vinni mert piszkáltam ott mást is (szilenteket, talpasokat cseréltem) és a kormányba van egy hajszálnyi (na jó pár fokos) "görbület"Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz wertigo1984 #101071 üzenetére
Ha újra a gázra lépsz szerintem nem esnie hanem emelkednie kellene a fordulatnak, nem?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz wertigo1984 #101074 üzenetére
Magyarán rossz a gázreakció? Állóhelyben (terhelés nélkül, üresben) is így viselkedik?
Motorkód? Ott a forgalmibanMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Tegnap este megállt alattam a kocsi (b vectra , z16xe). Kettőt rántott elindulásnál majd leállt és nem indult el többet (önindítóra, pedig az tekert szorgalmasan). Legérdekesebb, h pedáltesztre nem villog semmit. A check engine lámpa fel se villan.... Rádugva a kínai odb-t azt írja, h nincs csatlakozva az ecu (vagy valami ilyesmi). Este átnézem biztosítékokat de ez így elég érdekes.
Jah, levettem az injektorsort és indítózásra nem lövöldözi a benzint. Mert nekem mindjárt üzemanyag ellátásnak tűnt mivel még meg se röffent. De, h "nincs" ecu így érdekesebb a dologMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #101096 üzenetére
Persze. Igaz azt tanácsolták, h ne hallgassak rá (írt néha érdekes kódokat) és pedálteszteljek. De mondom fel se villan a villáskulcsos lámpa, h számoljam
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz csoszogi #101100 üzenetére
Nem közös. Még itthon se. 10% lehet max benne az etanol. Ha találsz auchan kutat ott kevesebbet tesznek bele:
7% és a 95ös majdnem 98-as
A 98-as még durvább:
5% lehet benne max, 0,7%-ot mértek (és 100-as az oktánszáma)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101103 üzenetére
Köszönöm, este átnézem ezeket.
Tegnap megnéztem a biztiket, mindegyik jó.De mivel nincs "villáskulcs" visszajelzésem, h pedálteszteljek megnéztem megint obd-vel és az is azt írja, h nem tud csatlakozni az ecu-hoz:
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101103 üzenetére
A 30-at 87-et összekötve nem történik semmi (a szembe lévő 2 pólus)
A 30 és a negatív aksi sarú között vmi minimális áram ingadozás van van csak - pár mV, magyarán nincs
Erre az eshetőségre nem adtál instrukciót
Jah és nem tudom hol a benzinpumpa ebbe a szekérbe, h teszteljem[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101138 üzenetére
Ugyanilyen parkside-om van
Nincs meg a 12 V csak pár mV (és ugrál a fesz nem egy fix érték)
85-ért tudnék egy felújított ecu-t, bár az is ilyesmi "kisipari" lehet.
A pumpát este ellenőrzőm
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101140 üzenetére
A szivattyú megy az áthidalással.
Visszarakva mindent, 12 V-ot adva a relé 30as pontjára majd gyújtást ráadva kattog ütemesen a relé - persze nem indul. A mellette lévő hasonló relével megcserélve ugyanúgy kattogás.
De még mindig nincs szerviz (villáskulcs) visszajelzésem a műszerfalon. Ecu kakukk?
Ha csere akkor felújított, bontott vagy ezt próbáljam javíttatni?
Ár / érték aránybanMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101144 üzenetére
HA bontóból veszek egy másik ecu-t akkor mi a teendő még vele? Azonkívül, h beleteszem
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #101147 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok csak az enyém már mókolt így nem hiszem, h sokan hozzá fognak szagolni
Opel Vectra B bontott motorvezérlő elektronika HSFI 2.1
Opel Vectra B bontott motorvezérlő elektronika nullázott állapotban HSFI 2.1
Mit jelent, h nullázott? Erre fel kell másolni a másikat és go? Csak másolgatás előtt lehet fel kellene újítani (40-60k)[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101149 üzenetére
De!!!!! Lehet, hogy a vett se lesz oké, mivel az a baj, hogy nem kap áramot az ECU. Attól hogy rossz, a hibajelző lámpának világítani kellene.
És ilyenkor mi a teendő? El kellene vinni egy "hozzáértőhöz" aki bevizsgálja, h rendben van-e? Vagy?Egyébként az este morfondíroztam rajta, h mivan ha a visszajelző lámpa megmakkant? Mi erre az esély? Egy lottó 4-es?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101151 üzenetére
MÉg ezeket megnézem az este, de jövőhétre kaptam időpontot egy szakihoz - aki látott már ilyen dolgokat (autóvillamossági).
Kérdezem tőle, h elég ha az ecu-t leviszem? Mondja jobban örülne az egész autónak, h tudjon valamihez mérni Jött ilyen hülye hasonlattal, h ha egy ácstól kérek egy tetőt akkor ahhoz kell a ház is... Nemisértem miért mondja...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Markizmark #101169 üzenetére
Pl. nálam (z16xe), konkrétan a motor jobb oldalára van felfogatva
#101166Scorp2011:
Az szélvédő előtt ( a pollenszűrőtől balra) láttam mégMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz wertigo1984 #101324 üzenetére
Bredevoort?
Mondjuk ott nincs ilyen "csúnya" malmot[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz mohabá 007 #101328 üzenetére
A szerelő a múlt héten kidőlt (vírus) így csak a héten fogja megnézni.
Jó lenne pedig már vissza, céges 206-al járok - hát az mekkora egy ótvar a vectrához képestMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz E.Kaufmann #101339 üzenetére
Mondjuk bak nélkül nem fekszünk az autó alá - egyébként simán cserélhető sztem (b vectra-n csináltam). Legalább vmi farönköt szerezz de 2db bak is 6 ezer körül van, érdemes beszerezni. Jah és vegyél új szimeringet / tömítést
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Láttátok a totalcar-on az új "olajos" videót?
Totalcar Mesterkurzus a motorolajokról: amit a szerelők is néha rosszul tudnak
Picit feljebb lettem homályosítva az ügyben
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
A motorvezérlő van megmakkanva a vectrába. Kapott cseredarabot (próbaként) és indul pöcre. Most még a műszerész ember rászán 1-2 órát hátha rájön mi a baja, ha nem sikerül jön a fejvakarás hogyan tovább
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
addikt
válasz HoaryFox #101401 üzenetére
Csak olyan eszköze van az embernek amivel odb-n keresztül tud csatlakozni az ecu-hoz, így ehhez a megoldáshoz a régi autóba kell még legyen az ecu és ott mókolni vmit, h jó legyen az enyémbe - vagy valami ilyesmit mondott
De jobb örülnék ha a régit meg tudná hegeszteni és nem kéne bontottal lutrizniMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Szombaton elhoztam az autót, sikerült megcsinálni a vezérlőt. Test hibája volt - nem a házán nem volt test hanem az egyik(?) lábról hiányzott - így az egész vezérlő offline állapotba volt.
Volt benne pár hibakód - amit nem is értek pedáltesztre csak a "szokásos" féklámpakapcsolót dobta - amit már rég cseréltem. Meg dobott egy érdekeset: hűtőventilátor vezérlés - ezt majd meg kell nézni. A többi már nem élő hiba volt de majd 1-2 hét múlva vissza viszem és ráolvasnakMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Az honnan derül ki, h milyen váltó van az autó alatt (2001 vectra b)
Meg kellene kuplungozni a karácsonyi holland túra előtt és rendelnék hozzá szerkezetet, tárcsát.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Integrale #101421 üzenetére
Hát hallod, itt kovácsnál semmi ilyen adatot nem látok
OPEL VECTRA B (J96) 1995/09 2004/07 5166 Kuplung készlet Összes termék kedvező áron
Motorszámot ír mindenhol, az meg otthon lesz a szervizkönyvben
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz DoItYourself #101433 üzenetére
Hőlégfújó (hajszárító)?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz DoItYourself #101436 üzenetére
Hát én tuti úgy csinálnám, h elindulnék a spricnitől a melegítéssel (hőlégfújóval) és végig melegíteném a csövet a tartályig
És igen, van neki biztije is (nézd meg a gépkönyvében, h melyik az)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Mióta visszahoztam a kocsit az elektromostól furán indul. Mint a fakezű felhasználók csinálják -> sokáig indítóznak és a blendix darálódik picit. Na, nem lehet úgy beindítani, h ne legyen ez a darálás hangja (mintha nem húzna vissza időben a blendix?)
Mit kell megnézzek? Hol keressem a hang / hiba forrását?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz DoItYourself #101447 üzenetére
Mondanám, h tegyél bele egy másik olyan színűt, de ha be van még mindig fagyva akkor az a bizti is ugyanígy fog járni. Egyébként vízszintes orientációban lévő biztik (középtájt) a tartalékok, azokkal kísérletezhetsz
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen