- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
athomi
veterán
válasz stickermajom #93513 üzenetére
Ahogy elnézem a tavalyihoz képest elég kevés szerviz vesz részt benne.
-
athomi
veterán
válasz Intruder2k5 #93636 üzenetére
Olyan lerakódások tudnak benne lenni, hogy azt az EGR kiszerelése nélkül biztos nem lehet kitakarítani.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Úgy egy hónapja írt az OAHH fb csoportba egy tag, hogy a XER motorján már kétszer cseréltek nála okoskerekeket, de ismét "traktorozik" a motorja, úgy hogy csak több mint 60.000 km van a kocsijában. Okoskerekes hibát jelző hibakódokat is kapott.
Most kiderült, hogy egyszer sem cseréltek nála szolenoid szelepeket, mert mindig csak okoskerék hibakódja volt. Amúhy hol nem, mint márkaszervizben? Most utoljára csak szolenoid szelepeket cseréltek nála az okoskerekek helyett és egyelőre úgy néz ki megoldódott a probléma, nincs se traktorhang, se hibakód.Szóval úgy néz ki a hibás szolenoid szelep is generálhatja az okoskerekek hibakódját. Elképzelhető, hogy nálam sincs kopva az okoskerék, mivel furcsa mód egy hosszú útnál a motor már alapjáraton is rondán traktorozott, rondán indult, mindezt szinte egyik napról a másikra. Ráadásul ugye nálam idővel jóformán megszűnt a hiba, ha ennyire kopott lenne az okoskerék, akkor nem gondolnám hogy rá 2 hétre meg szinte megszűnik a hiba, bár a hibakód maradt, plusz néha indításokkor most is hallható egy pillanatra a traktorhang. Valószínűleg megpróbálom - ha már itt a lakásban az alkatrész - csak a szolenoid szelepek cseréjét, hátha megoldja a gondot.
-
athomi
veterán
Debrecenben nem tudja nekem valaki kiütni a P0014-es hibakódot az Astra H-ból?
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #93770 üzenetére
Pont arra lennék kíváncsi hogy visszajön e.
Mod.: Ugye ez okoskerék hiba, egyik napról a másikra - amikor a hibakód is megjelent - nagyon rondán járt a motor, indításoknál nagyon csúnyán indult, aztán szépen abbahagyta, ezért lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz diablo1984 #93772 üzenetére
Nemrég pont a témával kapcsolatban írtam egy hozzászólást. Volt egy OAHH-os csoporttag, aki ugyanígy okoskerék hibakódot kapott, rondán járt a motorja. A szakszerviz csak okoskereket cserélt, kétszer is, de továbbra sem oldódott meg a gondja, a motor csúnyán járt, az okoskerékre vonatkozó hibakód meg visszajött. Szolenoid szelepek nem cseréltek neki egyszer sem (gondolom, mert nem arra dobta a hibakódot, így gondolták felesleges). Aztán most utoljára csak szolenoid szelepeket cseréltek és úgy tűnik megoldódott a gondja.
Ebből arra következtetek, hogy a szolenoid szelep miatt is lehet okoskerék hibakód. Eltömődik vagy a franc tudja. Gondoltam nálam is ugyanez a probléma, hisz ha kopott lenne az okoskerék, akkor folyamatosan rondán indulna/járna a motor. De csak tippelgetek, gondoltam valaki okosabb mond rá valamit.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Luck Dragon #94015 üzenetére
Ahhoz nem hiszem hogy hozzányúlnának, mert azokban nem etanolt használnak, hanem az etanolhoz hasonló ETBE-t, ráadásul 10% körüli tartalommal.
(#94017) ntomka:
2-3%-os különbséget tudok elképzelni, azt biztos nem fogod így kimérni.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz mrx1212 #94031 üzenetére
Párban szokták cserélni az okoskerekeket, velük együtt pedig a szolenoid szelepeket is cserélni kell.
Volt akinek csak okoskerék hibakód jelent meg, ezért a szerviz csak okoskerekeket cserélt, de a hiba megmaradt. Végül csak a szolenoidokat cseréltette, ami megoldotta a problémáját. Szóval bármi lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz mrx1212 #94033 üzenetére
Ez nagyon változó lehet. Én németből rendeltem a 2 okoskereket és a 2 szolenoid szelepet 200 euróért (~64.000,-Ft) még májusban. Itthon ezért a pakkért még kedvezményekkel sem jutsz jelenleg 105-110 alatt hozzá. Ha pedig a szerelőd nem hajlandó hozott alkatrészeket beépíteni vagy annyiért felszámolni az alkatrészeket, amennyiért ő valójában (kedvezményesen) szerzi, tehát aaz alkatrészeken is keresni akar, akkor ennél is számottevően magasabb lehet az ár. És ezekre még rájön a szerelés ára, ami szintén elég változó lehet, meg mivel az okoskerekek szereléséhez leszedik a szelepfedelet, így szelepfedél tömítésből is illene újat felhelyezni, az megint majd egy 10-es.
Szóval cakumpakk 100-tól 250-ig bármi lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz body007 #94144 üzenetére
Gumi és felni topik. Pörög a topik, úgyhogy kapni fogsz választ.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ntomka #94332 üzenetére
Koncentráltabb a fénye a megfelelő helyre, úgyhogy messzebb fogsz vele látni. Senki nem mondta, hogy annyival, amennyivel drágább. Viszont éjszaka olyan szarul látni, hogy nekem megér 1-2,-EFt felárat 1-2 évente néhány méter plusz látótávolság is.
Honnan veszed, hogy hidegebb a fénye? Mert amúgy használva melegfehér ez is.
Amit linkeltem az 2 db-os kiszerelésre vonatkozik 3.000 Ft-ért, nem darabosra.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ntomka #94336 üzenetére
Forrás? (Gondolom lumenet, hidd el csak beírták).
Na de ilyet én is tudok.
Silver: 3300 K
Laser: 3300 K
Megalight: ? K (tapasztalat alapján talán egy hangyányit kevésbé meleg a fénye, mint az előbbieknek)Szerk.: Amúgy az Osram hivatalos oldalán találtam az adatokat.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ArthurShelby #94371 üzenetére
Focus 1 1.6 1700 kiló??? Olyan 1100 körül van, jobban is megy a 101 lovával, mint a H-m 116-tal..
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Az ESP az menetstabilizátor. Röviden annyi, ha nem tudja miattad a kanyarívet tartani az autó, akkor elkezdi a kerekeket külön-külön fékezni hogy íven tartson. Magyarul ha túltolod a kelleténél, akkor az autó korrigál helyetted. Havon, csúszós úton könnyen tesztelhető, csak keresni kell rá egy biztonságosan helyet. Érezni és hallani - olyan ütögetésszerűen - ahogy a kerekeket fékezi a rendszer, akkor is ha a gázra vagy ráállva.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Astra H 1.6 Z16XER
A hűtővizem mindig 96 fokig melegedett, aztán szépen visszahűlt néhány fokot, talán olyan 89-ig. Termosztátot cseréltem (Meyle), mivel OAHH fb csoport szerint 106 fokig kellene engednie a vizet melegedni. Csere megtörtént, a vizem továbbra is 96-ig megy, aztán vissza 92-93-ig, majd ismét megy 96-ig.
Mi lehet a gond? Ez a termosztát sem okés vagy valami más gond lesz? Kell ezzel egyáltalán foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ntomka #94455 üzenetére
MEYLE-ORIGINAL Quality 628 228 0002
A gyártó hivatalos oldala szerint 105°C a nyitási hőmérséklet.[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #94468 üzenetére
Hát erre nem emlékszem, nem figyeltem. Talán azt mondanám nem. Hogy lehet a legegyszerűbben tesztelni? Most csak rövid távjaim lennének.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #94489 üzenetére
Most jöttem haza, 5 km alatt elérte a vízhőfok a 95°C-t, de tovább álló helyzetben sem ment. A venti nem kapcsolt.
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #94507 üzenetére
A hűtőventilátor nem azért nem kapcsol be, mert csak magasabb vízhőfoknál kapcsolna be?
-
athomi
veterán
válasz Carlytoo #94526 üzenetére
Tök jó ez az e-ügyintézés, csak sokszor nem jutsz vele előrébb.
Példa: Kapsz a kormányhivatal egyik osztálya ("A" utcában van) által egy határozatot elektronikus úton, amivel intézheted tovább az ügyedet ugyanazon kormányhivatal egy másik osztályán ("B" utcában van). Csakhogy ez az osztály kéri a határozatot eredetiben, aláírással, bélyegzővel ellátva. Szóval mehetsz vissza "A" utcában lévő osztályhoz, hogy nyomtassanak már ki egy határozatot, írják alá, pecsételjék le. Oké megcsinálják... holnapra. -
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #94507 üzenetére
Megvolt az akkusaru levetele. Aztan proba, 95-ig ment, aztan vissza par fokot es ez megy folyamatosan.
-
athomi
veterán
válasz mohabá 007 #94543 üzenetére
Első eset azért elég valószínűtlen, mert pont ugyanúgy rossz. Remélem nem a vezérlésben van a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz Carlytoo #94552 üzenetére
Az a fura, hogy rákerestem és egy halom embernek ugyanez a baja, hogy 96°C-nál nem megy feljebb. Csak az a baj, hogy senki nem jelez vissza, hogy végül megoldódott e és hogyan. Pedig ha ennyi embernél ugyanez a jelenség, akkor valószínűleg általában ugyanaz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
Hát ma délután felkúszott 100-ig egy kisebb dugóban állva. Onnan mondjuk elindult lefele. Nem mentem különösebben hosszabb távot, mint máskor, meglepett.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz bazsimano #94705 üzenetére
P0013 Vezérműtengely-állító, szívó oldal/hengersor 1 - hiba az áramkörben
A mechanikai alkatrész [vezérműtengely-állító kerék (okoskerék)] cseréje nem gondolom, hogy megoldja a fenti problémát.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz ricsi8800gt #94710 üzenetére
Van két hibakódja, mindkettő áramköri hibával. Akkor a mechanikai alkatrész cseréje, aminek valószínűleg semmi baja, hogy fogja megoldani a hibát? A traktorhang valóban azért van, mert az okoskerék nem megfelelő pozícióban van, de esetünkben nem a kopottsága miatt, hanem az azt működtető szolenoid szelep nem megfelelő működése miatt. És akkor visszatérünk oda ahonnan kiindultunk, azért nem működik megfelelően, mert áramköri hiba van. [link]
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz athomi #84893 üzenetére
Azóta további pár alkalommal előfordult, hogy nem működött a tempomat. A CIM modul szarakodik, nagy ritkán a balra indexelés se megy elsőre. Viszont megtaláltam az átmeneti megoldást a gondra, ha nem megy a tempomat, kell egy balra indexelést csinálni, utána már aktiválható a tempomat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs