Hirdetés
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Macrodroid
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
Sziasztok!
Az asszony yarisát gondolkozom, hogy le kellene cserélni, ma néztem egy C Corsát 1,2-es benzines 75lovas motorral, mire kell ezeknél figyelni? Amit néztem autót elég elhanyagolt állapotban volt, koszos, karcok rajta, belül a kárpit is koszos, ajtókról felválva a textil szövet, kormány koszos és kopott, de amin csodálkoztam, hogy ezen rideg tartás ellenére sem rohadt sehol sem(vagyis nem találtam még pöttyöt sem), indult szépen a motor, viszont hidegen olyan szelepcsattogásos hangja volt, ami 10 perc járatás után tompult, de nem múlt el. Viszont 10 perc és egy próbakör után sem moccant meg a vízhőfokmérő mutatója, gondolom ez a termosztát nyitva ragadását jelenti? A blokk váltó felőli felén, ahol az olajszűrő is van, lényegében az egész váltó tiszta merő olaj volt, oda vajon olajcserekor került, vagy tud onnan szivárogni valahonnan, mert a váltó alja is moslék olaj volt....
Láttam, hogy olcsó hozzá az alkatrész viszonylag, a yaristól egy kicsit tágasabbnak éreztem(20cm-el hosszabb), nem mozgott amúgy rosszul az autó, de tényleg elhanyagolt volt kívül belül, nem tudom, hogy a motorja mit kaphatott, 180e van benne, de ez a csattogás azt mondatja velem, hogy belül is ridegtartás volt....
Jól gondolom? Mire kell amúgy ezeknél vigyázni(1.0, 1.2 benzin), tudom a vezérműlánc eléggé gyengusz bennük, ebben biztosan nem az csörgött, tipikus szelep/hidrotőke hangja volt....
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #77718 üzenetére
2001ben mèg nem a sima volt! Mert a hátulján csak 1,2 volt, a twinportost külön szokták a seggèn jelezni, ès az 82 lovas, nem?
Èn is így gondolnám, hogy valahonnan onnan jöhet, a gazda szerint március óta 2 deci olaj kellett bele, hogy csipegeti, de mikor szoltam neki, hogy a váltó tiszta olaj alul-felül, nèzze meg, mondta, hogy nem èrt hozzá, de olajfoltot nem hagy a kocsi(pedig a váltó alján a csorgásnyom is menetet vágott a koszban).Elvileg láncot 2 ève cserèltek rajta, de az máskèpp csörög azt felismerem. Szelephèzag ezeken állítható, könnyen?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
Èn is ezt várnám egy kocsitól, de tènyleg az előző tulajtól sok minden függ!
mohabá, Laci: igen, de itt a váltó teteje is tiszta olaj volt, nem csak az alja! Azèrt gondolom, hogy fentről jöhet, de mivel minden tiszta olaj volt arról az oldalt, így nehèz lett volna kiszúrni, honnan jön, így meg lutri!
Autóban a 2 gyerek miatt csakis 5 ajtós jön be, 3 ajtós így számításba sem jöhet![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #77747 üzenetére
Asszonynak yarisa van, nem rossz, de nincs benne szervó, de lègkondi van, abs nincs. Azt szeretnènk valahogy olyanra variálni ami minden alap földi jóval tele van.
Annyi a keret rá, hogy a yaris ára+100 ezer max. Ha ennyiből nem jön ki, akkor marad a yaris....
Nagyobb autó nem kell, az is van, ez városi cirkálónak kellene 2 gyerek cipelèsèhez....
-
diablo1984
addikt
válasz sziku69 #78028 üzenetére
Gyertyák mikoriak? Gyújtótrafó èp?
Az AAA autót ha lehet kerülni kell, nepper szöveg megvan, de mindent fèláron vesznek meg, aki meg annyièrt is ott hagyja, az tudja az okát.... Ez a hírdetès szöveg, hogy magasan felszerelt -mikor 2 villanyablak van benne- kissè túlzó, ahogy az ár is....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #78424 üzenetére
Rámérsz és kiderül! Jönnek a hideg idők most elválik melyik akku sz@r!
-
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #78426 üzenetére
Lehet zárlatos az akku, lehet a kocsiban van zárlat valahol, vagy valamit úgy hagytál. De lehet, hogy nem is az akku rossz....
-
diablo1984
addikt
Ma fater Isuzu Trooper/Opel Monterey 3.0TD 2001-es terepjáróján cseréltem turbót, mert múlt héten egészen egyszerűen a turbója tengelye széttört és a lapát a tengelycsonkkal beesett a kipufogóba, a másik oldalon meg átokádta az olajat! Ilyen halált sem láttam még, de ezen is túl vagyunk, egy erős fél nap alatt(kb 6 óra) megvolt a csere, még a cooler szárad, mert át kellett az olaj miatt mosni benzinnel, a régi olaj is még had csöpögjön ki, reggel még visszarakom a leeresztő csavart, meghajszárítózzuk a coolert, utána olaj bele(olajszűrőt már felraktam, attól hogy terepjáró, olyan b*zi helyre rakták a szűrőt, hogy alig lehet hozzáférni, minden útban van) és lehet indítani! Remélem jó lesz, németből jött hozzá az új turbó(vízhűtéses rettenet), 3 nap alatt itt volt, tömítések meg voltak a bárdinál.
Ha ez összeáll, akkor a passatjukon termosztát csere következik, azt is hálisten a vízpumpa mögé rakták a németek, hogy száradna rájuk a kenyér..... -
diablo1984
addikt
válasz Petyyyyy #78828 üzenetére
Aha, vízhűtéses a turbó rajta, szívtam is vele a csonkok miatt, azoknak a megfelelő pozíciója, mert azt is le kell csavarozni+ az olaj csövei, kipuff+levegő és cooler.
Mondta fater, hogy az utóbbi hetekben néha torpant, utána dobott egy füstöt és ment tovább, valszeg a tengely akkor már meg-megragadt! A lapátok sérültek, valszeg keresztben ment már pár napot a lapát és attól tört el, hogy megszorult!
Olajzása lehetett, mert televerte olajjal a coolert is, egyszerűen lejárt az ideje, csak fater nem vette észre.... -
diablo1984
addikt
válasz diegho #78839 üzenetére
1z kódú 1,9 tdi motorban az aljáról kell a szervószivattyút levenni konzolostól ès az mögött van a termosztát. Kibontani mèg hagyjám, visszarakni a konzolt, az szopás volt, a termosztát csere 3-4 órába került. Inkább bíztam volna másra, de így az is jó már. Ès a trooper turbója is üzemel, fater elègedett újra!
-
diablo1984
addikt
válasz BigBlackDog #78949 üzenetére
1,9 cdti, generátor, egr, szívósor kokszosodás. Ezek jellemzőek rá, az automata részét nem ismerem, nekem manuális volt. Jól viszi a 150 lovas motor a kasztnit, kis fogyasztású piszoknagy a kombi kasztnija.
-
diablo1984
addikt
válasz BigBlackDog #78951 üzenetére
Szerintem nem kopik jobban mint bármi másban, időben kell cserélni az olajat benne, hidegen nem kell bántani és sokáig bírja. DPF sem különösen igényes benne, nekem 2004-es DPF-es euro4-es volt, abban viszonylag sűrűn regenerált, az csúnyán el tudta cseszni a fogyasztását a regenerálás alatt, pályán mentem vele 200 fölött is, ott azért már sétált az úton, de 130-as tempónál 6os váltóval csendes, mert kétezres fordulatok elején fordul(asszem 2200körül?), erő van benne bőven.
Bár 9 hónapig volt csak nekem, de azért adtam el, hogy ne szivasson le a drága technika és benzines autóra váltottam, meg sok pénz állt benne, továbbá az asszony meg friss jogsival ne azon gyakorlatozzon(sérülés és javításmentes kasztnija volt).
Ami nem tetszett benne, az a puritán belső(nekem a full szürke, szürke betétes műszerfal), szomorú volt belülről mint egy koporsó, télen valami rezonált az ajtókárpitban is(nem túl minőségi benyomást keltett).
Amúgy kényelmes futóműve van(igaz nem 200-nál), csendes, takarékos és egy golf4-es elfér a csomagtartójában( ).
Azóta már megint dízelem van ráadásul most lesz 6 éves az autó, csak vágom egy takaros sz*pásra, nincs mese..... -
diablo1984
addikt
válasz Tothgera30 #78982 üzenetére
Nagyon kitartják a szívó árát, de kombiban 2,2-2,5 sőt e fölött is elkèrnek szívó benzinèrt. Èvjárat ès km függő....
-
diablo1984
addikt
válasz MunezXBK #79369 üzenetére
mázli, az utcabeli szerelő idén vette egy 180 lovas de még adagolós ódi a6-ot, szív vele, mert az adagoló elektronikáját valami kinyírja és utána nem indul be a kocsi! Pedig elektromos szerelő, de még ő sem jött rá a dologra, de nem mer kimenni a városból vele, mert nehogy onnan kelljen menteni.....
De mondja, hogy tisztában van vele, hogy ez ilyen szar tipushibás, csak nem érti, miért nem tudja meggyógyítani(motorvezérlőket, immokat, ilyesmiket javít) ért is hozzá, de ez megfogta....mondta, hogy valami akármi megszorul a tekercsben és attól füstöl el az elektronika....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #79390 üzenetére
Dti, de az is! Láncos motorok nem erőgèpek, de bírják, pechjükre az isuzu motor jobban fogyaszt ès èrzèsre nem lomhább így nem lettek legendák! De így is egy egyszerűbb konstrukciók, nem egy minden szarral teletömött modern dízel!
-
diablo1984
addikt
válasz Luck Dragon #79392 üzenetére
Astra, vectra, omega....
-
diablo1984
addikt
válasz Attix70 #79403 üzenetére
Isuzu kb erre kèpes, csak 1-2 literrel kevesebből! A vectra c 2,2 dti-ben nincs kettőstömegű, ezt tapasztaltam az 1,9 cdti után akartam venni ilyet, próbáltam, a cdti-hez kèpest rázott minden rajta, lomha is volt mint a dög. De az egyszerűsège miatt jó lett volna. Megnèztem, kipróbáltam, fèl óra múlva hívtam a gazdát, egy nepper közben megvette....
Luck Dragon: jó lesz az havi 10 ezernek is, csak elírta.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Wiz Khalifa #79522 üzenetére
10-12 litert biztosan
-
diablo1984
addikt
válasz Wiz Khalifa #79524 üzenetére
Városban nagy köbcentis benzines eszik szèpen, ez meg öreg autó is a javából. Kiindulni abból tudok, hogy nekem a lagunám volt 2 literes, 8 szelepes, 113 lovas, az tèlen 10, nyáron 9ből elvolt városban, vegyesben is 9 körül kijött. A calibra egy nem túl takarèkos motort kapott, már nagyon règi konstrukció, szerintem tèlen 10 felett eszik, de aki ilyet vesz, az ne a benzinen akarjon spórolni, ez sosem a spórolásról szól, főleg egy calibránál.....
-
diablo1984
addikt
válasz Wiz Khalifa #79722 üzenetére
Forgalmi hátoldalán szokták és kpm-es vizsgakor.....
-
diablo1984
addikt
válasz Wiz Khalifa #79724 üzenetére
De te a kipuffot, a toldatokat, a lámpát meg ilyesmit akarsz bejegyeztetni, nem? Miről van műbizonylatod? Mert amiről nincs, azt nem fogják neked beírni, mert szépen kéred, sőt amiről van, nagyjából azt sem....
A kpm-es az az, amit az NKH-nál vizsgáztatsz, bárhol nem fognak neked a forgalmiba firkálni, mert nincs az a hatáskörük.....
Ha tudod, hogy minden jó a kocsin..... manapság, mikor egy rohadt levonó az üvegen buktának számít, akkor én nem tudom, hogy mi a jó autó műszakilag..... -
-
diablo1984
addikt
válasz ArthurShelby #80155 üzenetére
Csak csorgatja, mert ha nyomáson tolná, ellocsolna a kocsi után!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen