- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
roberto211 #65002 üzenetére
az a jó benne, hogy 3 ajtós, így 2-vel kevesebb tud róla lerohadni!
amúgy hogy az ajtó ilyen, akkor az ivnek is ilyennek kellene hogy legyen, valszeg azt már javították!
-
diablo1984
veterán
ő is, te is! ha láttad, hogy jön jobbról abban a sávban ahová fordulni akartál, akkor miért fordultál ki? nem győződtél meg róla, hogy jobbról "jó-e" a szitu, ebben te lennél a hibás, a másik meg a tilosban előzésért! ő tilosban előzött, mert a sáv üres volt, de te kihajtasz elé, azt sem nézik el!nem számít az hogy a másik szabálytalanságot követ el, akkor is a baleset megelőzés elsődleges, a másikról akkor is tudomást kell venni!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
sosperecek18 #65963 üzenetére
a szürke szebb szín, a méregzöld az nem kifejezetten az. ezek a c corsák jó kis verdák, bírják is a gyűrődést, rohadásra sem hajlamosak még, személyes találkakor és megtekintéskori állapot szín/szag/állag alapján döntenék a helyedben, bár a 232e km kicsit soknak tűnik, de a sufniműhelyben kitöltött szervízkönyves 141 még több is lehet akár.....
-
diablo1984
veterán
válasz
mindthecrap #66032 üzenetére
miért? leírtam, hogy a 105lovas hajlamos enni az olajat, ez elég mélyenszántó, ennyi ami gond lehet vele! és nem feltétlenül a rommá kopott motor, hanem úgy általában eszi! ha ez így nem megfelelő, akkor nyugodtan menj bele az aprólékos részletekbe, de felesleges, ez tud a legnagyobb hibája lenni.....
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #66062 üzenetére
+1
ha csak a retkelés számít, akkor egy trikó üléshuzat bőven elég! egy ilyen rettenetbe úgy lehet izzadni, sőt ívet húz az ember kiszálláskor, borzasztó! -
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #66064 üzenetére
anyámék is ilyenek, anno több mint 10 éve vettek egy passatot rávertek egy olyan régi lada stílusú üléshuzatot és egy trikó huzatot a huzatra! volt benne gyári méretpontos szövet szőnyeg, arra raktak még egy univerzális gumiszőnyeget! azóta sem volt lent egyszer sem az üléshuzat, annak sem volt az ülésnek sehol sem kopása, viszont minden pusztul a kocsiban lefelé: kormány, váltó ajtó és tetőkárpit, behúzók..... sírtam volna ha az én passatom így nézett volna ki, azon volt elöl egy trikó és kész!
én is úgy voltam vele, hogy ha okádék lenne a huzat, akkor megéri elrejteni, de míg jó addig minek? a gyári a legszebb, mindent amit rárak az ember csúfít rajta! és ráérünk akkor torzítani, ha már csüng a bele....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
becsitibi #66132 üzenetére
üzemmeleg motorral folyamatos fordulaton tartva lenne a legcélszerűbb, ütni vágni az első 5-10 ezerben egyáltalán nem, utána is csak idővel! hidegen semmiképp sem szabad csapatni!
(#66133) Petyyyyy: wtf??? kerülni a tartós fordulatot? én pont úgy tudom, hogy egy állandó fordulat a nyerő, nem a folyamatosan változó!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
valaki mondja már meg nekem, hogy egy 101e km-t futott bőrkormányos astrán miért kell már a kormányt újrabőrözni? ennyi idő alatt max kifényesedik....gyanús....
-
diablo1984
veterán
válasz
_seth_ #66839 üzenetére
de amúgy szépen ki van vixolva, de most egy nem hozzáértő megvenné, örülne, hogy sokáig nem kell rá költenie, mert még "bejáratós", közben meg egy kicicomázott(felületesen) tekert szemét.....
ezért félek én is mindig drága használt autót venni, mert sok a szemét a piacon, és a drágára is lehet költeni....
meg alufelnivel hirdetik, de szerintem ez az acélfelni a rá illő alu hatású opel dísztárcsával, mert a jobb első rommá van padkázva és a festés alól kilóg a plasztik színe.... az év kereskedője!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
és ezért utazzak 400km-t hogy kiderüljön, hogy pörgetett a kocsi, max szétteszik a kezüket, hogy ez ilyen....
mindenre oda tudják írni hogy kívül-belül hibátlan, nem kell rá költeni, meg hasonlóak, én az ilyet ha megveszem, akkor komplett fék, futómű minden felújítást beszopom, mert engem zavar ha valami kopog, vagy nem fog, húz, meg hasonlók, míg az eladó szerint(kereskedő) ezek nem hibák.... -
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #66847 üzenetére
a kombiban én azt nagyon nem szeretem ha szétbuzizzák, kínai fos(de nem odaillő) menetfény, sportkipuff(vagy vég) ilyen boyracer verda, ráadásul majd 10 éves és 2 milla fölött.... akkor inkább egy j caravan 1,6-os motorral párszázért drágábban....
-
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #66852 üzenetére
a pezsgő színű az szép és őszintének tűnik, de kombiban lenne az igazi! de az sem olcsó egyébként, j-ből 2,5 milláért szerintem jót is lehet kapni, aki meg már 2millát(2,1m) rászán egy autóra, az a +4guriga már semmi egy szebb, fiatalabb gépre!
-
diablo1984
veterán
válasz
B-L-A-C-K #66855 üzenetére
igen, én is ezt néztem!
az 1,8as motor ritka madár, de kor és kinézet alapján akkor is a j-nél maradnék!h ből a felső szegmens is lehet épp olyan fos, mint a 2,5 millás, de 4-5 évvel fiatalabb j, itt az idő a kulcs, egy 4 éves j valszeg nem kapott annyit, mint egy 8-9 éves h....szerintem....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
Markizmark #66887 üzenetére
Èn is törött jobb elsővel vettem a lagunát, a passatot törött hátsókkal! Ha a köteles tákmány nem lenne, akkor sima kopóalkatrèsz, nem vèszesebb mint egy kopogó talpas....
-
diablo1984
veterán
válasz
Luck Dragon #67022 üzenetére
Meg kell nèzni hogy mi az előírás az adott váltóra ès úgy rákeresni!
A cromax listáján szűkítsd le a keresèst a te h astrádra ès a gm váltóolajra ès jobb híjján kiderül melyik való a tiedbe!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
igen, egyértelműen nagy a kartergáz nyomásod, azért taknyolja ki az olajat, viszont sajnos nem itt tűnik el az olaj, hanem a gyűrűknél, amik kopottak(vagy gyűrűtörésed lehet, de inkább kopásra adnám a voksom), onnan van a kartergáz is! még a szelepfedelet olajálló szilóval le is lehet kenni és úgy felrakni, de a nyomás mindig megtalálja az útját, máshol fog távozni belőle.
mennyit futott a motor?lehet érdemes lenne a 10w40es olajat belepróbálni, hátha azt nem eszi.....mennyit mentél amúgy vele április óta?(-2liter)
-
diablo1984
veterán
első körben vastagabb olajat próbálnék....
egr és társai miatt nem eheti, az más tészta! még a kartergás visszavezetőt átmosnám helyedben féktisztítóval, bár az sem ok, hanem okozat! egy kompressziómérés az összes hengerben megmutatná, hogy mizu, lehet egy olajlehúzód van eltörve, vagy megtapadva! 93ezres motor is lehet szar, ha pl sosem cseréltek benne olajat, vagy 50ezret futott városi olaj kente a lelkét(évekig), akkor már nincs második dobás....
-
diablo1984
veterán
ratyi minőségű a kép, de jól tátom, hogy a vezérműtengely bütykein az a fémes felület kopott, vagy csak az árnyék szar? mert ha az kopott, nekem a kukás motor hengerfején nem volt kopás, az olajból kapja a kenést nem szabad kopnia....
és a jobb felső sarokban az mi? valami reszelék vagy por? mert egyiknek sem szabad ott lennie, a csavarfejeken lévő olaj színe is egy benzineshez képest elég sötét, az sem a sűrű olajcseréről árulkodik....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
Petyyyyy #67151 üzenetére
Az elsőnek a szèlvèdőjèn ott a nèmet unwelt matrica, a zöld kör alakú, fölötte a rendszámos hologrammos, tehát a nèmet volt hamarabb! Írni bármit lehet, a kereskedők èlnek is a lehetősèggel....
Ja, az nem is rendszám matrica, hanem osztrák ès svájci matrica!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
roberto211 #67157 üzenetére
Annyi a baj a kintivel, hogy gátlástalanul tekergeti a kinti exportos kereskedő ès aki eladásra behozza az is! Állapotra lehet jó, de nem egy ezer èves rom aminek a cserèjèt terveztèk, mert ott sem költenek rá eladás előtt èpp úgy lóghat a bele! Nèmet műszaki vicc kategória, az èn vectrám is szèthullot stabilizátorral vizsgázott le, a fèkbetètek is majdnem vason voltak. Ismerős passatja fèkje olyan rozsdás volt hazaèrkezès után is, mint egy kovágyműhelyben a hulladèk vas, ez meg műszakit kapott frissen kint....
Nem kell hanyatt esni a nèmet autóktól, míg fiatal ès szakszervíz csinálja addig jó, utána az is lutri.Mindenki maga döntse el mit akar venni, de a kintről hozott nepper által kínált autók 99% tekert ès nem mind1 hogy valamiben 150 vagy 3-400ezer vagy mèg ettől több is van, mert ott bármi bármikor....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz
Juditta_56 #67343 üzenetére
Üdv a csoportban!
Elèggè sok minden volt elromolva benne, nem hinnèm, hogy gondos gazdája volt előtted! A vezèrlèst cserèlted, mert írtad, hogy 110ezernèl volt, ha nem cserèlted, akkor csináltasd meg, mert akár időzített bomba is lehet. Olajat esi a tied? Ez ugye nem a 115 lovas verzió? -
diablo1984
veterán
válasz
szabop27 #67356 üzenetére
Hs a 4. Hengerben nincs kompresszió, akkor azt a motort meg kell bontani! Lehet gyűrű törött, bár kis kompresszió akkor is lenne benne, inkább a szelep ragadhatott be! Hengerfej le, ott ha nem látszik a hengetfalon ès a szelepeknèl semmi, akkor azt a dugót ki kell húzni ès megnèzni, megjáratni a gyűrűket. De gyanítom hengerfej levètel után látszani fog, hogy mi a gond.
Egyenetlenül jár, mert 1 henger nem megy ès nem is ajánlott így használni, mert nem gyengèn árt a motornak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Bundle topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő