- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #60904 üzenetére
amúgy drága, de én felszereltségben nem látok kivetni valót, a minimum "must have" van benne, számomra innen indul a felszereltség, teljesen élhető! csak sok egy kicsit az ára.....
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #60961 üzenetére
Szabad tudni, hogy mièrt lèpsz vissza a laguna2ről? Mert az maga az extratenger, modern forma, míg a g astrák többsège ebben az ársávban lovasszekèr egyszerűsègű, sivár règimódi belsejű, a külseje sem èppen a teremtès koronája, de az a legpozitívabb ezen tulajdonságai közül.
A laguna2 tud szivatni, abba beletoltak minden elektronikát ami akkor lètezett(mègha kiforratlan is volt), kènyelmes foteleket, egy akkori astrába mèg rendelni sem lehetett ennyi extrát.
Kíváncsi vagyok mi törtènhetett....
-
diablo1984
veterán
válasz Szada85 #60975 üzenetére
az olaj hamarabb melegszik, mint a víz, kicsit közelebb van a tűzhöz, ha az olaj meleg akkor már megfelelő a kenés, feláll az olajnyomás, nem dermedt a motor. pár perc járatás után egy kis lightos gurulás, pár perc után meg taposható. régi egyszerűbb dízelek semmivel sem kopnak jobban városi használatban, mint a benzines társaik, a turbó miatt kell télen járatni kicsit(benzinest is kellene, mert ott is a hideg meleg miatt kicsapódik a pára a hengerfalra). itt az újabb autóknál a kettőstömegű, a töménytelen visszavezetett kipufogógáz és a részecskeszűrő a szűk keresztmetszet, ezek nem bírják a városi lassít-gyorsít mókát.
-
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #60998 üzenetére
amúgy tényleg nincs már a 30-40es szabály, ha külön táblával nem jelzik, akkor tolhatod át tempóban. az más kérdés, hogy 10ből 9 átjáró egy hullámvasút(üt-vág, dobál) és sem cseszem szét a gumim miatta, én is lassítok. akinek nem tetszik, az előzzön meg!
ja meg új elől hátul a futómű, bírhatna pár évet, nem muszáj, hogy az első hónapokban szétveressem....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #61026 üzenetére
jó kérdés, a kopasz motoron lehet látni, ha azon van c corsa is g astrás időkből van, így elképzelhető, hogy a motoron.
ez alapján a hírdetés alapján a blokkon, ott figyel a szelepfedél mögött, az a bordázott alu akármi a gyorscsatis kábelköteggel!amúgy a classic isuzu dízel motor az [ez a féle] isuzu dízel menne, az f astrás időkben így nézett ki a motor, nincs is ott az elektronika....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #61029 üzenetére
ja, de a gumit is lefotózzák hogy milyen szuper, közben meg a kinagyítatlan képen is jól látszik, hogy tiszta avas 10 éves gumi, a bordák mélyén tele van mikrorepedésekkel. biztos a tulaj még nem hallott gumiöregedésről.....
-
diablo1984
veterán
válasz volvoguy #61031 üzenetére
ha jól rémlik, akkor valahol szivárog a gázolaj és a gyorscsatis kábelek vezetik évek alatt a vezérlőbe a cuccost. tervezési hiba, vagyis nem gondoltak rá, hogy útba is lehet. meg a hőt sem bírják a forrasztások, az is a gond!
nálam is a lagunában a motortérben van, be kint elől a jobb szélen a sárvédőn, ott sem gázolaj, sem motor olaj nem jár!így néz ki az ecu elázva, 120 ezerbe fájt a tulajnak a javítás.....
mennyit számít a fotó? mert a pár képről simán jó állapotú g-nek tűnik a vas, a videót megnézve nagyban meg látszik, hogy 2 hátsó ív kuka, rücsök rozsda, meg is van húzgálva a kasztni, közben meg a képeken semmi sem látszott. annyiból fer a kereskedő, hogy a videóban beslideshow-szta a sérüléseket, rohadásokat, más kereskedők meg rozsdamentesként hirdetnék, csak a helyszínen esne le az ember álla....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
ez nem tűnik rossznak bár az olajzabáló benzines motorral van szerelve és az oldalsó műanyagok is ki vannak fakulva, de olcsó és szép autót lehetne csinálni belőle....
-
diablo1984
veterán
válasz máyköl #61035 üzenetére
meg had egye már az olajat!
amúgy lekapni a műanyagokat és lefújni filléres dolog, a motort meggyűrűzni az inkább meló, ha már a kereskedő is oda írja, hogy eszi az olajat, akkor ott az 1l/1000km(gyári érték ) biztos meglehet!
amúgy velem van baj, hogy egy ilyen autót jobban megvennék, mint egy másfél millás g astrát?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz máyköl #61041 üzenetére
amit linkeltem autót az felszereltségre nálam a minimum, ahogy te is írtad, ha több van benne az jó, de ez nálam az alap. a lagunám is ilyen, a passatom is ilyen volt, számomra nem ez a fapad, hanem a klíma nélküli tekerős első ablakos verdák, amiben sem szervó, sem abs nincs.....
amúgy nevem a b vekitől jobban bejön a g astra formája, valahogy a b vectra formája korosabbnak tűnik, meg az a kép van előttem, hogy rohad mint állat(igaz a g astra is)....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #61244 üzenetére
Szerintem 1 millás kategóriában menj el ès nèzdd meg, hogy mit árulnak. Fotópicassok köztünk èlnek...
-
diablo1984
veterán
mert mit jelent a jew? amúgy egész egyszerű a rendszám sérülésének a magyarázata, a kocsival sérült, eleje, hátulja törve volt! az elején ha jól látom a lökös is más árnyalatú, az illesztése is lóg, én rámérnék az elemekre lehet egy vedér gitt van a festék alatt, ha meg így tört, az a többi alkatrészt is érintheti, ha gányolták....
(#61351) Petyyyyy: vagy gyertyák, vagy az elhanyagoltság. olaj színe vajon milyen volt? 80ezer óta volt cserélve, mert nem mindenkinek egyértelmű a 10e/1éves csere.... ha műszakilag szar, az azt mutatja, hogy elhanyagolták, lessz mire költeni, ha megveszi! 300 mikron egy sor javítás az még nem vészes, a többiről nincs hír, de nekem gyanús, hogy tudtam volna rajta fogást találni, a kereskedők tudnak törött elemen is olyan helyen mérni, ami jót mutat, akkor kell kivenni a kezükből a műszert és alaposan megmérni a vasat!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz DeathAdder #61442 üzenetére
klímás? itt, magyar rendszámmal 600-max900 ezerig terjed az ára(évjárat miatt, felszereltség és állag függő)...
(#61444) Petyyyyy: 400ért elég pusztulat és széthajtott példányok vannak, egy rozsdamentes, 112ezret futott egy tulajos ami esetleg manuál klímás, az 600at csak megérhet....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #61520 üzenetére
én nem láttam kivetni valót kép alapján, bár az első lámpák alatt furcsa a hézag, mintha kissé csüngne a lökös. belső tér kulturált ami látszik belőle, külseje egyben van, ára kicsit borsos egy 2008-ashoz képest, de alku lehet, ami még furcsa, hogy a képen az órában 155ezer, míg a hirdetésben 165ezer km van, ez vagy 10e km-el ezelőtti kép, vagy tekergették, vagy elírás....
messze van tőled? ha nem, akkor megérheti megnézni! ha messze, akkor te tudod, inkább magánszemélytől lenne az ilyen tuti vétel, közvetlenül az első tulajától, de akár még jó is lehet.
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #61584 üzenetére
ja, én is szeretem, hogy alul is nyomatékos a verda, évi 5-8000ezer km-t megyek csak vele, mennék én többet is csak szinte sosem vagyok itthon. tudom, hogy egy benzines jobb volna erre a célra, de az csak magas fordulaton harap és akkor 2x ennyit enne városban(többnyire városban használom a verdát, mert ott van dolgom, 5,6 litertől eddig nem evet még többet).
hozzá teszem, hogy ős dti motorom van, adagolóval, egr lefalazva, kat kiszedve(már így vettem), se kettős tömegű, se semmi. ennek nem árt a város....
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Futás, futópályák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- PHP programozás
- Crypto Trade
- Medence topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...