- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pug
veterán
Azért az eléggé a vicc kategória, hogy az ügyfélszolgállat még az estimated dispatch időpontját sem "tudja" megkeresni a cég saját rendszerében...
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1175 üzenetére
Nem az átfutási idővel van a problémám (említettem bárhol is? )
Hanem azzal, hogy az ÜSZ nem tud információt adni egy rendelésről, még annyit sem, mint ami a visszaigazoló e-mailben van... ez így ultra gáz... -
Pug
veterán
válasz randras_83 #1177 üzenetére
Ne viccelj már, volt már bentről dolgod bármilyen logisztikaia/planning/order management vállalat irányítási rendszerrel?
Éppen az a probléma, hogy a support sem az ETD-t, sem az ETA-t nem tudja megmondani...
Olyan nem létezik, hogy nem tudom a sajat rendszeremben megnézni a planned delivery date-et egy order-en....
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1187 üzenetére
Tényleg inkabb hagyjuk a témát, mert az alábbi mondatodból látszik, hogy lövésed sincs, hogy a supply chain management hogy működik...
Honnan kéne tudnia hogy ha pl még le sincs gyártva a telefon?
Csak annyit megjegyeznék halkan és tisztelettel, hogy legközelebb próbálj meg kevesbé kioktató lenni egy olyan témában, amire nincs akkora rálátásod.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Én továbbra is arról beszélek, hogy ilyen helyzet a valóságban nem állhat elő, idézem a support-ot
At the moment no-one can check the foreseen dispatch date for your order within the company.
Supply chain management a pillanatnyi terület, amiben töltöm mindennapjaimat.
A fenti mondat egy ordas nagy hazugság.
Ennyi, ha ezt egyeseknek nehéz megérteni az sajnálatos.[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Nyugodtan gúnyolódhatsz, attól még sajnos igazam van.
Majd ha fel tudsz hozni bármi szakmai érvet, hogy milyen körülmények között lehetséges bármelyik cég esetében, hogy a cég egyetlen-egy CSR funkciót betöltő alkalmazottja sem tudja a cég saját rendszereiből lekérdezni egy order-hez tartozó különböző requested/planned date-ket, akkor reagálj a hozzászólásomra.Mert mint ahogy mondottam volt, nálam a support-os eme mondata baszta ki a biztosítékot, mivel utálom, ha a képembe hazudnak.
Várok türeleemmel...
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Nálam azért megint alakít a support.....
Pénteken 11:36-kor megjött az e-mail, hogy shipped out az order.
SMS azóta sem érkezett.
Support-nál rákérdeztem, erre a válasz, annyit lát, hogy a dispatch completed, valóban shipped out és, hogy nem DHL fogja vinni, de azt nem tudja megmondani, hogy melyik freight forwarder company...Mondom az nice...
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1249 üzenetére
Mert mondjuk nincsen se tracking, se shipment number-em?
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1251 üzenetére
Miután megírtad ezt a kedves hsz-t, persze tisztán csak segítő szándékkal, ugye...
(mellesleg szerinted péntek óta egészen máig nem check-oltam shipper's reference alapján?
Azt már ugye ne is említsük, hogy sok esetben a shipper's reference nem a direct order number, de ez már ne is zavarjon )Segítek én is egy kicsit, ha már az értő olvasás részedről annyira nem jött össze:
Support-nál rákérdeztem, erre a válasz, annyit lát, hogy a dispatch completed, valóban shipped out és, hogy nem DHL fogja vinni, de azt nem tudja megmondani, hogy melyik freight forwarder company...
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1253 üzenetére
Bárki benézhet bármit, megesik...
Csak érkezzen már meg, persze attól, hogy nem a jó öreg Drop it Hide it Lose it hozza ki, még mindig nem biztos, hogy egy darabban fog ideérni.
-
Pug
veterán
Köszi szépen az infot.
Örülök, hogy nálad már van érdemi update.
Sajnos nekem annyit tudott mondani továbbra is a support, hogy nem tudnak semmilyen információt azon kívül, hogy pénteken elvileg elindult a csomagom.
Arra kértek, hogy 24 óra múlva keressem meg újra őket és akkor talánvlesz update..... -
Pug
veterán
Kezd most már átmenni komédiába a dolog, péntek óta ennyit tud megosztani velem a cég a shipment-emről:
(ez a mai)
Kashaila said:
Thank you so much for waiting. Upon checking, your order status has been completed and dispatched from our warehouse and for the tracking information, it has not yet appeared on our end. However you can try to contact us again after 24 hours for the tracking information. Apoligize us for the delay of the details. We rest assured to generate it soon/
10:16:06 AM
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Telefonálás és ticket nyitás után a second line elküldött egy TR#-t.
Company-t nem említett az e-mail, de formátum alapján egyértelmű volt, hogy UPS.UPS oldalán:
The shipping address provided may be incorrect or incomplete. Please provide the correct shipping address by selecting the Correct My Address button below.
Felhívtam őket, egyeztettük a címet, a futár szerint hibás cím a jó cím, de semmi baj
Viszont UPS felé a telefonszámom persze nem lett továbbítva, így a futár nem is próbált meg elérni (SMS-t még mindig nem kaptam, senkitől... ).
Holnap elvileg 11 után hozzák.....
A többit inkább már nem is kommentálnám...
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz xenom0rph #1270 üzenetére
Hát van náluk egy kisebb zavar az erőben, röviden leírom időrendben én milyen infokat kaptam a shipment-emről (vagy inkább, milyen infokat nem ) :
- Péntek e-mail: order shipped out
- Péntek Live chat: nem tudják a tracking#-t, nem tudják, hogy ki lesz a freight forwarder, de biztos, hogy nem a DHL- Szombat Live chat: nem tudnak továbbra se semmit.
- Vasárnap Live chat: a freight forwarder mégis a DHL, de TR#-t továbbra sem tudnak
- Hétfő Live chat: mégsem tudnak semmit se, nem tudják, hogy ki hozza a csomagot
- Hétfő Second line support ticket alapján: küldött egy TR#-t e-mailben, a freight forwarder-t nem tűntette fel, de a formátumból egyértelmű volt, hogy UPS.Minden a legnagyobb rendben
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz ChrisDzsi95 #1274 üzenetére
Szerintem már a héten megkapjátok, az enyém ma hajnalban már az országban volt.
-
Pug
veterán
válasz ChrisDzsi95 #1285 üzenetére
Nyugi, nekem a 24 óra az összesen több, mint 72 óra lett...
-
Pug
veterán
válasz randras_83 #1287 üzenetére
Na csak-csak megérkezett
A készülék sértetlen (mondjuk a gyári fólia szarul van felhelyezve rá.... )
Plusz a gyári tok hibás... -
Pug
veterán
Ha "ultra shield" alatt az Ultimate Shield-et értetted, akkor arról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, nekem az van végig a telefonon tok helyett. Brutálisan jó.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen