- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AVhelper
senior tag
válasz hunspikey #113 üzenetére
Csak neked (mert fotós vagy), és tényleg utoljára, hogy a HDR nem lufi...
Itt egy újabb cikk, ami a számodra ismert blende (f-stop) értékek szerint is értelmezi a HDR szabvány célkitűzéseit.
És egy nagyon is valóságos példa, hogy miként javítja a HDR a kép élvezhetőségét. Bizonyára láttál már focimeccset amikor a pálya egyik fele szikrázó napsütésben a másik fele meg a lelátó árnyékában van. Ilyenkor a pályát totálban mutató kamera vagy a közvetítés kezelője állandóan szenved, ha a napsütéses oldalról átkerül a labda az árnyékos oldalra vagy fordítva, mert a mostani TV rendszer dinamikájával (kb. 9-10 blende) képtelenség megoldani, hogy vagy az árnyékos oldal ne legyen tök sötét (alul-világított), ha a napos oldalon zajló játék jól látható, vagy a napfényes oldal ne legyen túlvilágított, ha az árnyékos oldalon zajló játék élvezhető. Ez a probléma azonnal megszűnik a HDR TV rendszer dinamikájával (kb. 15-16 blende).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest