- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz MPowerPH #612 üzenetére
Én is most pont két Shell 5W30 között dilemmázok.
Shell Helix Ultra 5W-30
Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30
(Esetleg még HELIX HX7 P AV 5W30 )De még képben van a MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-30 is.
Egy 7. generációs 1.6-os Civicbe menne. Jelenleg 5W30 Shell van benne, amivel semmi gondom, csak a pontos típusát nem tudom sajna. Jelenleg a sima Shell Helix Ultra 5W-30 felé hajlok. De mivel nem egy mai autó egy HX7 is elég lehetne szerintem bele.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #686 üzenetére
Nem voltam lusta, irtam tegnap a supportjuknak, es mar valaszoltak is.
Belinkelem, hatha valaki masnak is hasznos lesz."Dear Mr. Ryczek,
thank you for your inquiry and your interest in LIQUI MOLY products.
Basically, all mentioned oils are allowed for your BMW, because all fulfills the required specification BMW Longlife-04.
But i recommend you the LIQUI MOLY Top Tec 4600 5W-30, since this synthetic oil is due to its formulation from all this oils the best choice for you.
The Top Tec 4600 ensures a fast lubrication of the engine and provides a stable oil film, even under extreme conditions.Additionally, i recommend you also our LIQUI MOLY Cera Tec.
By a combination of a synthetic friction modifier and a ceramic solid lubricant prevents the Cera Tec the direct metal-to-metal contact and reduce so the friction and the wear.
Especially modern turbo charged engiens benefit from the properties of the Cera Tec.
I send you our product informations in the attachment.
Should you have any further questions, please contact us.
Freundliche Grüße / Best regardsi. A. Roman Göser "
Don't Tread On Me
-
Kornel
veterán
válasz MPowerPH #756 üzenetére
Semmi baja sincs.
Nulla marketing, minimális kereskedelmi hasznok = olcsó végfelhasználói ár.Persze egy liqui moly biztosan jobb, de háromszor annyiba kerül.
Mondjuk a legviccesebb a Suzuki ECSTAR olaj, amiről konkrétan semmit sem tudni, mégis egy vagyon. ~3-4000 Ft / liter.
Egyébként én 7500-ankent le fogom dobni az olajat. 2000 km után korom fekete, WTF
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz MPowerPH #835 üzenetére
Nem ismerem.
A metabondot próbáltam, semminek nem lett baja, az előző motorját ( 1.6D) a Golfnak még 2-3 évig életbe tartotta a (tán) Gold adalék.
Lassan megint időszerű lesz majd megint bele a metabond, ( 1.6 TD) ha ki tudok húzni még 2 évet ( "gané szállító munkásautó"+ kutya szállító), az jó, aztán az egész autó kuka, majd egy ( előreláthatólag) Suzuki lesz helyette.
A Xado adalékot is favorizálják. Nem csodaszerek, a végét járó motorba használ valamit, kicsit elodázza a "véget".
Ha jó állapotú a motor, akkor inkább az elfogadható minőségű ( vagy jobb) olaj és sűrűbb olajcsere híve vagyok
[ Szerkesztve ]