Hirdetés
- Érkezik Magyarországra a Vivo, elsők közt kezünkben új csúcsmodelljeik
- VoLTE/VoWiFi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Megvan a vékony Z Fold startdátuma
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
mert megakadt az okosautós ágazat növekedése,
Ilyen istenverte baromsagot, okosauto
Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy.
Aztan lehet cifrazni, eros, jo fotumu, extrak, elektromos.
Ha meg mindig teljesul a fenti osszes, akkor lehet "okoskodni".
Katasztrofa merre halad minden, benne az autos vilag. OkosautoOK
-
Neurotoxin
őstag
"Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy." +1. A legutóbb Vályi tesztelt egy Mercedes e-SUV-ot. Arról beszélt ő is és nekem is az jött le, hogy jó-jó, hogy minden nyomkodható és egy 4 keréken guruló "infotainment" szoba, de autóként milyen? Egyszerű és megbízható autókat kellene gyártani, nem 40-60 milliókért (ezek az összegek! ) ilyen semmirevaló vackokat.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Cassi
senior tag
Előbb olvasd el, mit tud a Luxeed S7 például, és hogy néz ki. A hangsúly az önvezetésen van, nem a szórakoztató elektronikán. Egy nagyon jól kinéző autó a Tesla Series 3 méretében, annak LR verzióját is felülmúló távval, alapból beépített nagyon erős önvezető hardverrel, mégis 35000 dollár alól indul, tehát jóval a Tesla Model Y alatt. Az önvezető rész jelen időben működik egy csomó kínai nagyvárosban, nem csak ígéret. Ez nem egy népautó, de nem számít luxusautónak, nagyon versenyképes és ultramodern a kategóriájában.
-
Noukoum
veterán
válasz Neurotoxin #2 üzenetére
Senkit sem érdekelnek a csóró magyarok. Majd megvehetik a megbízhatóan kellően nagy kínai orosz autókat mercedes árban és boldogak lesznek mert hazai terméket használhatnak, nem hanyatló nyugatit.
A román meg simán kifizeti azt a 3000 euró felárat hogy okosautót kapjon, megnyugodhatsz. A magyaroknak meg jó lesz a klíma és légzsák nélküli dízel lada.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Neurotoxin
őstag
Nem biztos, hogy átment, hogy mire szerettem volna reflektálni. Nem a Mercedes ellen vagyok, csak nekem úgy tűnik, hogy már az autó helyváltoztató funkciója sokadrangú dolog lett, lényegtelen a vezethetőség, a kormány visszajelzése az útról, a vezetési élmény stb...Én sem gondolnám, hogy a fatengelyes világba térjünk vissza. 40-60 millió pedig ajróban is sok a rothadó nyugaton.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Noukoum
veterán
válasz Neurotoxin #5 üzenetére
Közlekedőedényeket gyártanak, nem pedig versenyautókat.
Úgy néz ki hogy mégsem sok ha veszik mint a cukrot. És vajon melyik az egyetlen Európai Uniós ország ahol az előző évhez képest csökkennek az új autó eladások? Na vajon?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Neurotoxin
őstag
22-40%-os infláció mellett mit vártál?Egy barátom kapott egy szinte full-fapad benzines Toyota Corollát a cégénél ~1 éve, 7 millióba került a járgány. Most ugyanaz a kivitel 12-24 hó várakozási idővel 10,5-11,5 millió. Használtautó árak (igen, azok mintha konszolidálódnának), nevetségesek. 10 éves autókért kérnek 3-4 milliókat..Közben meg az országot járva, füvön rohadó 4-5 éves autók állnak a murvás kereskedésekben, ahelyett, hogy ezekkel valami akció keretében le lehetne cserélni az ország 18-20 éves autóállományát… Vagy az előbb ecsetelt autókban lévő fémeket ki lehetne termelni, van már rá technológia….Nagycsaládos autó program? Mikor azt is kitalálták, nem vették számításba, hogy ki fogja ezeket a középmotoros kotlákat leszervizelni?Akksigyárakkal telepítjük tele a hazánkat, mert a kínai/dél-koreai otthon már ki van tiltva a tevékenysége miatt?A földbe(ivóvizekbe) beleoldódó szennyeződésekre senki se gondol a döntéshozóinak közül? Nagyobb a baj itt barátom….
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Cassi
senior tag
Valójában egyáltalán nincs jó állapotban az európai autópiac, csak kisebb felpattanások vannak.
Például az Egyesült Királyságban abszolút mélypont volt 2022 az egész 21. századra nézve. [link]
Ahhoz képest könnyű némi növekedést felmutatni, de ettől még -30% bőven a 2000-es évek elejéhez képest. Nagy fejlődésnek ezt nehéz nevezni.
A németeknél és több más országban idén futottak ki egyes kedvezmények, ezért sok előrehozott vásárlás volt. De ez majd meglátszik a jövő évi számokon stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lg 27'' UltraGear OLED - 27GR95QE-B / Garancia 2027.05.15.
- LG 86QNED813RE / 86" - 217cm / 4K UHD / 120Hz & 4ms / AMD FeeSync / HDR Dolby Vision / HDMI 2.1
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen