- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Kukirin G3 Pro - drágán add az életed
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Segíthetne a GPU-knak a legmostohábban fejlesztett shader modell funkció
ph A Wave Matrixot eredetileg a shader modell 6.7-hez tervezték, de még a 6.8-ban sem lesz benne.
-
Megfutotta kötelező Geekbench körét a Xiaomi 14T Pro
ma A globális változat a Dimensity 9300 Plus köré épül, 12 GB RAM is dolgozik benne, de egy régebbi tesztverziót csinált meg.
-
Már elérhető a Valorant konzolos nyílt bétája mindenkinek
gp A crossplay rendszernek hála a PlayStation és Xbox tulajok játszhatnak egymással.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z_A_P
addikt
mert megakadt az okosautós ágazat növekedése,
Ilyen istenverte baromsagot, okosauto
Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy.
Aztan lehet cifrazni, eros, jo fotumu, extrak, elektromos.
Ha meg mindig teljesul a fenti osszes, akkor lehet "okoskodni".
Katasztrofa merre halad minden, benne az autos vilag. OkosautoOK
-
Neurotoxin
őstag
"Legyen olcso, megbizhato, kelloen nagy." +1. A legutóbb Vályi tesztelt egy Mercedes e-SUV-ot. Arról beszélt ő is és nekem is az jött le, hogy jó-jó, hogy minden nyomkodható és egy 4 keréken guruló "infotainment" szoba, de autóként milyen? Egyszerű és megbízható autókat kellene gyártani, nem 40-60 milliókért (ezek az összegek! ) ilyen semmirevaló vackokat.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Cassi
senior tag
Előbb olvasd el, mit tud a Luxeed S7 például, és hogy néz ki. A hangsúly az önvezetésen van, nem a szórakoztató elektronikán. Egy nagyon jól kinéző autó a Tesla Series 3 méretében, annak LR verzióját is felülmúló távval, alapból beépített nagyon erős önvezető hardverrel, mégis 35000 dollár alól indul, tehát jóval a Tesla Model Y alatt. Az önvezető rész jelen időben működik egy csomó kínai nagyvárosban, nem csak ígéret. Ez nem egy népautó, de nem számít luxusautónak, nagyon versenyképes és ultramodern a kategóriájában.
-
Noukoum
veterán
válasz Neurotoxin #2 üzenetére
Senkit sem érdekelnek a csóró magyarok. Majd megvehetik a megbízhatóan kellően nagy kínai orosz autókat mercedes árban és boldogak lesznek mert hazai terméket használhatnak, nem hanyatló nyugatit.
A román meg simán kifizeti azt a 3000 euró felárat hogy okosautót kapjon, megnyugodhatsz. A magyaroknak meg jó lesz a klíma és légzsák nélküli dízel lada.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Neurotoxin
őstag
Nem biztos, hogy átment, hogy mire szerettem volna reflektálni. Nem a Mercedes ellen vagyok, csak nekem úgy tűnik, hogy már az autó helyváltoztató funkciója sokadrangú dolog lett, lényegtelen a vezethetőség, a kormány visszajelzése az útról, a vezetési élmény stb...Én sem gondolnám, hogy a fatengelyes világba térjünk vissza. 40-60 millió pedig ajróban is sok a rothadó nyugaton.
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Noukoum
veterán
válasz Neurotoxin #5 üzenetére
Közlekedőedényeket gyártanak, nem pedig versenyautókat.
Úgy néz ki hogy mégsem sok ha veszik mint a cukrot. És vajon melyik az egyetlen Európai Uniós ország ahol az előző évhez képest csökkennek az új autó eladások? Na vajon?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Neurotoxin
őstag
22-40%-os infláció mellett mit vártál?Egy barátom kapott egy szinte full-fapad benzines Toyota Corollát a cégénél ~1 éve, 7 millióba került a járgány. Most ugyanaz a kivitel 12-24 hó várakozási idővel 10,5-11,5 millió. Használtautó árak (igen, azok mintha konszolidálódnának), nevetségesek. 10 éves autókért kérnek 3-4 milliókat..Közben meg az országot járva, füvön rohadó 4-5 éves autók állnak a murvás kereskedésekben, ahelyett, hogy ezekkel valami akció keretében le lehetne cserélni az ország 18-20 éves autóállományát… Vagy az előbb ecsetelt autókban lévő fémeket ki lehetne termelni, van már rá technológia….Nagycsaládos autó program? Mikor azt is kitalálták, nem vették számításba, hogy ki fogja ezeket a középmotoros kotlákat leszervizelni?Akksigyárakkal telepítjük tele a hazánkat, mert a kínai/dél-koreai otthon már ki van tiltva a tevékenysége miatt?A földbe(ivóvizekbe) beleoldódó szennyeződésekre senki se gondol a döntéshozóinak közül? Nagyobb a baj itt barátom….
[ Szerkesztve ]
18 éve a PH! lapcsaláddal!
-
Cassi
senior tag
Valójában egyáltalán nincs jó állapotban az európai autópiac, csak kisebb felpattanások vannak.
Például az Egyesült Királyságban abszolút mélypont volt 2022 az egész 21. századra nézve. [link]
Ahhoz képest könnyű némi növekedést felmutatni, de ettől még -30% bőven a 2000-es évek elejéhez képest. Nagy fejlődésnek ezt nehéz nevezni.
A németeknél és több más országban idén futottak ki egyes kedvezmények, ezért sok előrehozott vásárlás volt. De ez majd meglátszik a jövő évi számokon stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE B760M DS3H DDR4 alaplap,ÚJ
- Gyári Bontott iPhone 14 Pro Max Purple alkatrészek
- ASUS VG259QR - 24.5 inch - 165Hz - FullHD - 2 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 9T 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A35 5G 6/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen