Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamás9x

    őstag

    válasz #93794560 #49638 üzenetére

    minimum 3 programmal kell tesztelni, és ha a többség(51%-tól) butaságokat olvas az hibás. Nincs apelláta, egy jegyzőkönyv képekkel, és abba nem köthet bele a garanciáztató. Nem csak annyit kell odaírni hibajegyzésbe, hogy nem jó :D

    szasanyi: Még mindig a semmin lovagolsz.. :D A gyártó méltányosságból vállal garanciát. Annak az az ára ami, te sem dolgozol ingyen,én sem. Márpedig, ha bejárnál a boltba pl hozzánk is látnád azokat a plusz szolgáltatásokat, amikért megéri kifizetni a pluszt, 3m-be veszel 1 ssd-t a notidba hozzád vágják vidd paraszt...(V400-as ssd-n látod kívül a serial számot? megsúgok 1 pici titkot, ami matrica van a csomagoláson gyűjtő fantom szériaszám, semmi köze az ssd-hez ha tönkre megy lesz majd nyavajgás ne aggódj) mint a többiben, mi azért megkérdezzük, hogy szereljük be? clone-ozzam rá a régi hdd-ről az adatot, ellenőrizzem le, hogy jó-e? ne kelljen megsétáltatnod feleslegesen?

    Igen, és igen is meg kell fizetni, attól, hogy te a saját károdon spórolsz mindenen, ezzel kockáztatod a garanciádat, és normális kiszolgálást (mert ha kinyitod a szemed erről szól, olcsó nesze vidd ha gar van majd meglátjuk VS. drágább, de megteszünk mindent a vásárlóért, hogy minél kevesebb kört keljen futni ha bármi problémája van) azért ne más legyen már a hibás. NEM, és még 1x monom NEM jár a garancia alanyi jogon, ha ismeretlen eredetű online webshop-ból rendeled. Az, hogy ők, sunyiba megoldják bent, vagy lepapírozgatják, az más tészta.

    Én naponta rendelek annyit ami nálad egy hónap alatt megfordul, szerintem jobban képben vagyok ezzel, és igen megéri, kell a plusz, ha tótágast állsz is kell, mert minden nagy cég ott gazdagodik meg, hogy úgy vág át téged ahogy nem szégyenli.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.youtube.com/@kisstontour

Új hozzászólás Aktív témák