- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #730 üzenetére
ha feszélyez, hogy belföld, néhány környező országba el lehet jutni annyiért, amennyiért balatonoznál. persze, messzebb van valamivel, illetve valószínűleg nincs is balatonhoz hasonló strandélmény, ha nem horvátországba mész, de érdekes lehet egy kirándulós nyaralás is, mi már voltunk ausztriában, szlovákiában, szlovéniában és horvátországban is úgy, hogy elsősorban kirándulni, körülnézni, élvezni a hegyeket, stb mentünk.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
gondolom románián keresztül mennétek(én nem tartom a szerb közbiztonságot olyannak, hogy betenném oda a lábamat, mégha arra több is talán az autópálya). romániában, legalábbis amerre én most az elmúlét hetekben jártam, a térképen pirossal jelzett utak remek minőségűek. bulgáriában még sosem jártam, de eu tag, olyan sok baj azért ott sem érhet szerintem. ellenben a tenger 25 fokos(most)
egyébként én mindenképpen javaslom az autót, románia alapján, ha el akartok menni valahova, nem valószínű, hogy másképp meg tudjátok tenni rendes időben. (a román tömegközlekedésről annyit, hogy 17 órát utaztam két, egymástól légvonalban kb 200km-re lévő (autóval olyan 4-5 óra alatt megtehető út) település között (segesvárról székelyudvarhelyre napi 2x megy vonat ugyanis))
az autóhoz meg szerintem zöldkártya meg casco kell, de nem tudom pontosanúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
milyen szempontból mennyire vészes?
infrastruktúra szempontjából a magyar lakta területek (székelyföld) talán a legrosszabb egész romániában.
ha az emberekre vagy kiváncsi: ha bárhol megszólalsz angolul, kinyalják a se*gedetúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a székelyföldi magyarokban van egy kis ellenszenv a magyarországiakkal szemben az elutasított állampolgárságuk óta, de ez is csak hosszabb beszélgetések során derül ki. alapvetően nem tapasztaltuk, hogy valami bajuk lenne velünk (de csak déváig mentünk le, az volt a legdélebbi, ti szerintem dévát nem is érintitek majd)
amire nagyon érdemes figyelni, az a rengeteg eszement kamionos. olyan sebességgel képesek közlekedni, olyan helyzetekben előznek, hogy az valami eszméletlen.
ja, és rengeteg a rendőr, nem ismerem az ottani büntetési tételeket, de nem hiszem, hogy érdemes nagyon gyorshajtani.
a rendszámtól függetlenül érdemes azért lehet az angolt használni, mielőtt magyarul beszélnétek, hátha pl meg se nézték a rendszámot.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
csernobilba (a reaktorhoz) szervez valamelyik utazási iroda utat? megfogott az index mai cikke, és szeretnék elmenni oda...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
biztos van aki igen, de valószínűleg jobban örülnek a helyi pénzeknek.
szerintem egyébként a legegyszerűbb, ha kártyát viszel, és a bankod átváltja a kért pénznembe a forintodat.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ejha
nagyon jól néz ki! majd várom a beszámolót, jövőre mi is tervezünk egy hasonlót, bár a terv az, hogy felmegyünk egészen lappföldig.
6-10 nap viszont nem lesz kevés, ha több, mint 2 nap csak az utazás?úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz concret_hp #752 üzenetére
pl pelikan.hu-n, ott 370e a legolcsóbb ajánlat, az is bécsből, 2 átszállással (london, miami) a Reina Beatrix Arpt, Aruba, Aruba repülőtérre. budapesti indulással 75ezerrel drágább, annyiért megéri bécsbe menni, akár repülővel is
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
holnap hajnalban indulok szlovéniába, egy 5 napos tájfutó versenyre, vasárnap jövök majd vissza. a szállásra nem szántunk kifejezetten sokat, egyszerű apartman lesz, ha jól emlékszem, 7 főre ~190k az 5 nap. valószínűleg, mivel nincsenek nagy távolságok, futás mellett benézünk majd ljubljanába meg megismerkedünk azzal a néhány km hosszú szlovén tengerpartal is, bár tengerezésnek elsősorban egy augusztusi olaszországi néhány napot tervezünk.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
sosem értettem, mi a jó a táncban mindenki szajkózza körülöttem, hogy így jó, meg úgy jó, meg sokaknak fontos, hogy táncoljanak velük, stb...én egyelőre csak felesleges időpazarlásként értekelem
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
visszatértem a szlovénia-balaton túráról.
szlovénia nagyon jó hely, mi nagyon szeretjük, egyszer már korábban is voltunk bovec környékén, a júlia alpokban kirándulni, raftingolni egy hetet, most egy 5 napos tájfutó verseny miatt mentünk Nova Gorica környékére.
a szlovén emberekkel valahogy mindig nagyon jól kijövünk. sajnos nem jellemző, hogy (pláne a mostani nyralásunk helyszínén) tudnának angolul, elsősorban olaszul beszélnek a szlovén mellett, de néhány helyen megy a német is.
egyáltalán nem lehúzósak, mi az említett 180-200e forint/7fő/5éj szállásunkhoz kaptunk reggelit, és volt klíma valamint hidromasszázs-zuhanykabin is, valamint kaptunk szintén 7 személyre 50euróért 2 és fél fogásásos (a gyümölcsöket nem tekintem teljes fogásnak), túlságosan bőséges (7-ből 3-an ettük meg teljesen) vacsorát. a 10 eurós borravalót csak azért fogadta el a pincér, mert időben elmentünk, mielőtt megjárhatta volna az asztalunk-pénztár-asztalunk távolságot.
ha van esetleg konkrét kérdésed még, szívesen válaszolok, összességében elmondható, hogy mi nagyon pozitív véleménnyel vagyunk szlovéniáról, szinte biztosnak tartom, hogy megyünk még oda.
ja, viszont egy dologgal vigyázzatok: az utak a domborzati viszonyok miatt meglehetősen kanyargósak, lassan lehet csak haladni, autópálya nem túl sok van (habár építenek néhányat most), és a papír térképek valamint a tomtom eastern europe térképe majdnemhogy köszönő viszonyban sincs a valósággal. ami pozitívum, hogy elég jól ki van minden táblázva.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ok, a képek meggyőztek, hogy oda el KELL menni
a magam részéről: holnap reggel 6-kor goto grado, italy
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
gradora (udine, triest környéke) mi ausztrián keresztül mentünk, bár csak a megszokás miatt, elméletileg HR -> SLO felé gyorsabb (viamichelin útvonaltervező alapján). végül nem vesztettünk időt, mert a horvát-szlovén határon 35km hosszú kocsisor volt aznap.
elméletileg lehet euróban fizetni, de ami biztos, az a kártya, elfogadnak minden nagyobb kibocsátó által kiadottat.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #790 üzenetére
igen
mostanra értünk vissza, még beugrottunk velencébe körülnézni és ebédelni. 8 óra amúgy kb az út, bár a 8-as utat is autópályaként fogtuk fel
ami kellemetlen volt, az az útközben (visszafelé szerencsére) kiégett jobb első xenon, amit ugye nem lehet csak úgy cserélni...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
ha jól emlékszem, írják is a honlapjukon, hogy kezelési költséget számolnak fel, valószínűleg ez az a bizonyos 'átk*rás' amiről olvastál.
(#795) vagamo
ha a google-ben rákeresel a 'weather forecast tenerife' kifejezésre, biztosan kidob egy rakat időjárásos oldalt.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #822 üzenetére
tapasztalat, hogy rimini árkategóriáját tekintve nem az a buszozós hely...értsd: 5 éves renault espace-al és 1 éves ford mondeo-val mi képviseltük a legeslegalját az ott fellelhető járműparknak, hemzsegtek a ferrarik, lamborghinik, már az a8 is köznapinak számított. ilyen közönség mellett pedig az árak is borzasztóan el vannak szálva, egy vacsora mondjuk 20eur/fő, és akkor még csak vizet ittál és egy pizzát ettél.
ami meg nem ilyen "jobb" környék (egyszer kisétáltunk a nyaraló körzetből) az meg nem ajánlott, nem sok bizalomgergjesztő alakot láttunk...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #830 üzenetére
velencébe van máv közvetlen: [link]
29€-tól kezdődik, de azért 12 órát végigülni nem egy kellemes dolog...(tehát lehet, megér 43€-t a fekvőhelyes kocsi)[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #867 üzenetére
jó hely az a balaton is...
egyelőre a válság miatt mi sem tervezünk komolyabb kiruccanást, de még semmi sem biztos. talán emiatt megszerzem viszont az évek óta tervezett vitorlás jogosítványt a balatonraúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #869 üzenetére
mi ált. b.györökre szoktunk menni, ennek az a nagyon egyszerű oka, hogy ott van nyaraló, így ingyenesen megoldható a szállás
darazsak szerencsére ott nem szoktak lenni, szúnyog előfordul, de mióta írtják őket egész kellemesre redukálódott a létszámukúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
visszatértem egy 10 napos, autós, elsősorban szicíliai nyaralásról, persze útközben azért pompeii és firenze is megvolt.
tudja esetleg valaki, hogy mekkorák a sebességtúllépésért járó olasz bírságok? 3 autóval mentünk, és volt egy kis kavarodás, amelynek során (mivel telefonon nem lehetett elérni a 3. autót), két autóval megálltunk egy parkolóban bevárni őket, de mivel még ekkor sem lehetett elérni őket, elhúztak mellettünk, és utol kellett őket érni. az üldözés során pedig elég gyakran mentünk 160-170-el (gps szerint), egy olyan szakaszon, ahol, mint utólag kiderült, hemzsegnek a telepített traffipaxok, elképzelhetetlennek tartom, hogy legalább 2-3at nem néztünk volna be.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
elméletileg van valami jogsegély egyezmény 2007óta, ennek értelmében a német rendszámokra - legalábbis tavaly őszig - mi is rendszeresen küldtük a bírságokat. (és be is kellett, hogy legyenek fizetve) tavaly ősz óta az viszont való igaz, hogy Mo-ról német rendszámú autókra nem megy bírság - ha ez így lenne az olasz-magyar együttműködés esetében is, az nagyon jó lenne
(#891) AMD Power
ajajjmod: találtam egy ilyet[link] hát a legmagasabb bírság nem lenne kellemes így a nyaralási szezon kezdetén
mindenesetre ha valaki "controllo elettronico della velocita' con Safety sistema Tutor" táblát lát az út szélén valahol egy olasz autópálya mellett, akkor nagyon figyeljen; gyakorlatilag minden olyan tereptárgyon, amely átmegy az autópálya felett (kivéve hidak) jelölve vagy jelöletlenül ott figyelnek a kedves kis kamerák, és várják, hogy pl a fizetőkapuk előtti 60-as táblát ne tartsd be.
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
igen, valószínűleg ez lehet az ok. 2006ban még minket is rengetegen hagytak le.
most viszont azzal, hogy többnyire gps szerinti 130-al mentünk (138-140 a legtöbb autón), lehagytunk nagyjából mindenkit. a 160-170-es ámokfutás idején pedig range rovereket, 3-as bmw-ket, mercedes S osztályokat, sőt még egy audi R8-at is levillogtam...lehet nem kellett volna[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
válasz DeFranco #906 üzenetére
ugyan nem bibione-i, de ha autóval mész, releváns tapasztalat: óvakodj a sebességtúllépéstől az autópályákon, mert a Tutor nevű rendszerük mindent lát! ebbe bele kell érteni a fizetőkapuk előtti 60 as táblát vagy a 110es lassítót az asszem velence körüli úton, mert ezekre előszeretettel pakolnak kamerákat. továbbá elég sok a rendes rendőrös traffipax is.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz DeFranco #908 üzenetére
kresz tudással elleszel (én el voltam, autót vezetve), vedd fel a többiek ritmusát.
viszont ha nem vagy tapasztalt robogós, szerintem a testi épséged érdekében ne bérelj robogót. felvenni a forgalom ütemét autóval is kockázatos (bár más lehetőséged nem nagyon van), robogóval viszont ha becsúszik egy gikszer, nincs ami megvédjen.
ha belefér, szerintem inkább autót béreljetek.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz DeFranco #910 üzenetére
igen, a magam részéről semmi esetre sem ajánlanám.
a helyi robogósok többnyire azt csinálják, hogy össze-vissza cikáznak az amúgy sávokat nem ismerő autósok között.
egy jellemző forgalmi helyzet: van 2 sáv, az egyik a balra kanyarodó, a másikban pedig lehet egyenesen tovább menni. ebben a 2 sávban áll három sávnyi autó egymás mellett. a lámpa piros, ezalatt kb 10-15 robogós megelőzi a sort, és beállnak az autósok elé. majd amikor egyenesen zöldre vált a lámpa(balra még mindig piros), mind a három sor megindul előre az 1 sávnyi maradék útra, lehet tolakodni, majd az 1 sávos út végén, ahol már fellélegeznénk, hogy dejó, 2 sávos körforgalom van, kiderül: hoppá, valaki megállt a körforgalom külső sávjában, hogy beszaladjon a közeli butikba vásárolni, így ott is tolakodni kell.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz DeFranco #912 üzenetére
autóvezetésre viszont kifejezetten izgalmas hely legalábbis én szerettem ott vezetni, mindig történt valami, ami előre nem volt tudható
szerintem inkább béreljetek ott egy autót, gyorsan átfutottam az europcar ajánlatát, velencei átvétellel (azt gyorsan megtaláltam, és végtére is a környéken van, biztos van ott helyben is irodájuk), 3 teljes napra ~30.000Ft-tól kaptok egy kisautót (fiat panda, fiat 500, stb).
persze lehet, hogy kisautóval annyira nem élvezetes a helyzet, én renault espace-szal jártam az utakat, az azért eléggé nagy autó ahhoz, hogy egy határozottabb kormánymozdulattal kijelentsem: márpedig most én fogok besorolni (és a magyar gyakorlattal ellentétben ilyenkor nem dudálnak, nem anyáznak, egyszerűen csak megállnak)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
tkazmer
addikt
válasz God Vazzeg #967 üzenetére
gondolom a válság miatt még könnyebb helyzetetek lesz
vagy nehezebb, mert sokkal többen nyaralnak belföldön(#963) AMD Power
neckermann 54e-ért kivisz és vissza is hoz, Bp ferihegyről..[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #971 üzenetére
igen
#970) Oly
vízum ugye már nem kell, ha túristáskodsz, az illetékeket nem tudom, de elméletileg már nem lehet csak teljes árat hirdetni, és az bizonyosan hirdetés, amit bp-n egy neckermann iroda csinál, tehát ha nincs benne, akkor valószínűleg megbüntethetik őket.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #977 üzenetére
akármit is mond, velem viszont a tapasztalat azt mondatja, hogy márpedig az m7->veszprém->szentgotthárd felől érdemes olaszországba menni. mióta majdnem végig kiváló 2 sávos út van veszprémig, ez igen gyors, utána pedig egész jó minőségű út vezet a határig, olyan kivitelezésben, amelyen jól lehet akár kamionokat is előzgetni.
bécs felé ellenben nagy a forgalom, sok a traffipax és gyakran valamilyen baleset is összejön.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #1006 üzenetére
olasz kempingnél kb annyi, hogy bemész, körbenézel, ha tetszik, akkor bejelentkezel a recepcion (megmondod hányan vagytok, hány sátorral, stb), esetleg elkérik/lefénymásolják az útleveled, majd távozás előtt fizetsz.
sátoron kívül vigyetek magatokkal polifoamot és hálózsákot meg nem árthat valami eszköz is, amivel az esetleg kőkemény talajba a sátor cövekeit bele tudjátok verni.
ha nem étteremben terveztek étkezni, akkor valami főzőalkalmatosság sem árthat.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #1033 üzenetére
voltam most majdnem egy hetet a balatonon, én is csak kétszer mentem bele, kb 5 percre, kiúszni a strand szélét határoló bólyához és vissza
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz cherilady #1083 üzenetére
plitvicére? azt maximálisan megértem. gyönyörű hely! szerintem érdemes kicsit több időt is rászánni, mint egy "benézést" odafelé.
mi megálltunk egyszer ott visszafelé a tengerpartról, a helyi hotelben kaptunk egész jó szállást (és rugalmasak voltak, mert a horvát szokásokkal ellentétben 3 éjszakára is kiadták a szobát), és megérte azt az időt, amit ott töltöttünk. úgy is, hogy elég sokat esett az eső..úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
-
tkazmer
addikt
válasz cherilady #1087 üzenetére
jót tesz a fogyasztásnak és az egyéb utiköltségnek, kevésbé jó a feneketeknek és a térdeteknek. ha nincs klíma az autóban, akkor a hőérzeteteknek sem
viszont sokmindent láttok, amit amúgy nem látnátok.
amikor mi voltunk (2001 és 2002), akkor nem nagyon voltak még autópályák talán karlovacig vagy meddig volt, zadarba, majd egy évvel később trogírba menet. elég sok érdekességet láttunk, úgymint szétlőtt ház, aknaveszély tábla, 20km-es kocsisor (tényleg annyi volt, mértük) szembe, stb...
de egy érdekes menet volt, ha kalandvágyóak vagytok, mindenképpen jobb, mint az autópályaúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #1098 üzenetére
vagy ha nem félsz a horvát rendőröktől, akkor 180-190-eset is
ahhoz is erős autó kell(#1094) Keldor papa
omis nem tudom merre van, nekünk egy balatongyörök(keszthely mellett)-trogir (split mellett) úgy kb 15 óra volt
praktikusan alig kevesebb, mint egy firenze-győr-esztergom-budapest[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz tibi666 #1102 üzenetére
azért annyira nem lomha az a toyota, még csak 177 lovas dízelhez volt szerencsém, de szerintem annyira kell, hogy tudjon menni az is, mint egy 146LE-s focus.
180-as utazót biztos tudnak (bár a focusban nem tudom, mennyire lesz kellemes, a zaj miatt), inkább az a kérdés, hogy a közlekedés többi résztvevője ezt mennyire tolerálja (eltűnik-e előletek) - és kijön-e a 180 átlagban. bár tapasztalataim alapján a bmw logó ezen sokat segít, ha az megy elöl, és bírják az autók a 200 körüli tempót is (főleg a focus lehet szük keresztmetszet szerintem), akkor meg lehet a 180-as átlagúgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
úgy tűnik, hogy még egy gradoi hosszúhétvége (5 nap) összejön az idén
így kérdezném, hogy tudomásom szerint átadták szlovénia felé a megfelelő autópályákat, emiatt esetleg rövidebb olaszországba abban az irányban eljutni. ez így van?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz glutamin #1112 üzenetére
itt nem arról van szó, hogy mennyit tud menni, ha nyílegyenes, sima lejtőn mész lefelé padlógázzal 8km-en keresztül és nincs senki, akit ki kellene kerülni, hanem arról, hogy milyen átlagot tudsz vele menni.
az lehet, hogy az astrád tudja tartani a 150-et (ami úgy nagyjából 138-140 lehet a valóságban, persze nem minden autónál van csalás, de általában ennyit csalnak a műszerek), de ha bejön egy kamion, összejön egy kicsit emelkedősebb és kanyargósabb pálya, ültök benne négyen + csomagok, akkor azért az a 150 igencsak sokat esik.
és míg egy erős autónak egy kamion után mondjuk 6-7mp kell, hogy 80 után újra 150-el menjen, addig egy gyengébbnek ennek a többszöröse is kevés lehet.
és mivel 180-nál többször jöhetnek be eléd, és biztos, hogy jönni is fognak, ezért a 180-as átlaghoz egy 200-210-es tempót tartani kell tudni kényelmesen és folyamatosan, teherrel.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Discord
- Milyen routert?
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Creality Ender 3 V2 3d nyomtató alkatrésznek.
- Xiaomi M365 kijelzővel eladó
- Egyszer összerakott, majd visszabontott LEGO Technic (42154) 2022 Ford GT eladó
- Veroval compact BPU 22 automata felkaros vérnyomásmérő, új állapot, nem használt, féláron eladó
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)