Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VinoRosso #4398 üzenetére

    Hiába tudja a PhysX ezeket, ha nem látom játékokban. Ami most van az látvány. Semmi köze a fizikához. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz VinoRosso #4400 üzenetére

    Mert kipróbáltuk. Semmi különbség nincs jelenleg GPU-s PhysX mellett a játékélményben. :) Át szeretnénk már abban is törni a falakat, mint a Red Factionben. :)

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • rup1u5

    nagyúr

    válasz VinoRosso #4402 üzenetére

    Nyugodtan írhat többes számban! ;)
    Warmongert meg felejtsük már el végre! Egy kalap sz volt az egész. Olyan gyorsan uninstalláltam mint ahogyan felment. Úgy érzem, hogy tudod te jól hogy miről beszél Abu de olyan jó kötekedni nem? Szerintem elég egyértelmű különbség van pl a Batman AA.-os "röpködnek az újságpapirok fizika" és a RF-ben alkalmazott fizika között. Utóbbiban a játékmenet szerves része a fizika és nem csupán látványelem. Rengeteget szórakoztam pl azzal, hogy teherautóval romboljak le épületeket vagy éppen aknákkal vagy kalapáccsal. Mikor hogy tartotta kedvem. Fölösleges túlkomplikálni. Meg kell nézni egy physx-es játékot és utánna az Rf-et vagy a Force Unleashed-et. Akinek nem szúrja ki a szemét a különbség az inkább játszon fakockákkal. :DDD

    Why don't you knock it off with them negative waves!

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz VinoRosso #4400 üzenetére

    Mert ha ki/bekapcsolod, nem változik a játékmenet azért. Az, hogy reálisabban száll a füst, vagy élethűbb a víz, csak látvány. A gyors patak ugyanúgy nem fejt ki ellenállást a lábadra, árral szemben nem lesz lassabb a katonád, ami elmondható a szélről is.
    "PhysX? Oké... Míg nem kell valamit 2x megcsinálni (vagyis amíg megy nélküle is a játék), vagy ha kifizetitek a bevétel-kiesást, talán..." Namármost ezt egy játékmenetet befolyásoló hatással nem adod be, mert akkor abból kéne még egyet csinálni az nV kártyákkal nem létező tábornak. Vagy belevinni egy faxa multicore (CPU) kihasználást, ami meg azért nem lesz, mert kiderülne, mégse létszükség nV kari a PhysX-hez. 3,5-4,5GHz-re rántott 4-6 magos (4-12 szálas) procik elég szépen fizikáznának VGA nélkül is.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz VinoRosso #4411 üzenetére

    Egyrészt, a physix ugynanúgy megy cpu-n

    Nem kételkedem, de bizonyított tény, hogy csak 1 szálon (v. magnon) fut. Innentől kezdve irreveláns bármiféle összehasonlítást végezni. Azért szarabb a CPU PhysX, mert a 4-6-12 szálból csak 1-en fut. Ennyi. Régen is, és ma is benne van a többmagos CPU támogatás. Ezt elírtam. Csak nV nem engedi használni, mert enkik az a lényeg, hogy minél nagyobb legyen a különbség.

    CUDAval tized ennyi gond nincs.

    Agree. Egy gond van vele, hogy nV karikon kívül semmi máson nem fut, és nem is fog futni. Hülye lenne bármenyik nagy (Intel, AMD) önként olyan igába hajtani a fejét, ahol nV fogja a gyeplőt. AMD részéről öngyilkosság lenne, de Intel is elvágná magát a lehetőségtől, hogy valaha használható GPU-t (vagy inkább GPGPU-t) csináljon. Még ha HW-esen jobb is lenne az nV megoldásánál (HA), a zöld óriás kénye-kedve szerint herélné ki SW-esen. (Tudjuk, hogy nem remeg a kezük, ha másnak kell keresztbe tenni, még akkor se, ha a saját vásárlóikról van szó...) Ennyi.

    Az irásod többi rése gyak a megoldások részletezése, melyeket én is ismerek, és nem is vitatkozom velük.

    ui: Még annyit, hogy ugyan a GPU gyorsabban számolja a fizikát, de a számítási teljesítményen osztozik a grafikával, ami nem 25-12%-át eszi a GPU-nak, ellenben a CPU-ra (4-magtól felfele) kb ennyit terhel a játék maga. (A 2 magot használó játékok esetében a második magon általában a fizika szokott futni.) Ki lehet próbálni, milyen eredménnyel végez FluidMark-ban egy CPU, ha ráeresztessz 1 magra CPU-Burn-t, és hogy végez a GPU-d, ha indítassz mellé egy FurMark-ot.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák