- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTom
veterán
válasz
keIdor #18407 üzenetére
Így van.
Valahol olvastam egyszer (sajnos forrást már nem tudok) hogy a fejlesztők a high beállításokra optimalizálják a játékokat.
Ergo minden ami high preset feletti effekt, az sok erőforrást fog kérni.
Ezek szoktak lenni az SSAA, az nvidia árnyékok, a tressFX, és társaik.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.