Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #35927 üzenetére

    Az van, hogy pár félbalfasz régebben megírta, hogy a TAA előfeltétele a DLSS-nek, de igazából, halvány fogalmuk sincs arról, hogy ez egy orbitális baromság. A két eljárásnak valójában semmi, de semmi köze egymáshoz. És ahhoz, hogy a driverből működjön valami AA, vagy AF az kellene, hogy ne DX12-ben, illetve Vulkan API-ban készüljenek a játékok. Ugyanis ezeknél az API-knál egy rakás 0-t és 1-est lát a driver. De nem tudja, hogy annak a hatalmas bináris pacának mi az alignálása.
    Magáról a 3.0-ról sem halott még senki az NVIDIA-nál, de túlságosan élvezik a faszságokat, hogy cáfolják. Emlékszel még pár hónappal korábbra. Mondtad, hogy jön a DLSS 3.0, mondtam, hogy nem jön, és nem is jött. Egyszerűen nem kell mindent elhinni, amit megírnak. Most is minden hónapban olvashatjuk, hogy a következő hónapban jön a 3080 Ti. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák