Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alpi.

    addikt

    válasz Találtgyerek #14037 üzenetére

    Igen, kicsit alul lőttem, ez kiderült. :)
    Sottr-ben teszteltem, ott viszont már 75%-ra vissza kellett vennem, hogy azonos fps-t adjon, mint a fix setup. Nem igazán sikerült értelmesen megvizsgálni, van-e és ha igen, mekkora a kettő közt a különbség a min és a max fpses részeknél sajna. Változóbb környezet kéne vagy nagyon egymás mellé húzni a 2 fps görbét, de az meg már mérési pontosságon is elúszik.


    Annyi látszik, hogy a max. fps-eket jobban megtolja picit a fixes setup. Itt (kemény) 1 fps-sel, de CP teszt alatt 3-4 -el húzott magasabbat.
    Végül felvettem egy SOTTR mérést a power limites setuppal, szvsz lehet látni, amire gondolok, de sajna nem igen tudtam érdemben "megmérni", hogy mennyire befolyásoló tényező.
    Ami nem szimpi a fixált setupba az az, hogy ahogy nő az fps, úgy nő a fogyi, ha nagyobb a terhelés, csökken az fps, akkor meg csökken. (többé kevésbé azonos környezetben)
    A power target-esnél viszont ha nő az fps, akkor nő a fogyi vagyis egyre jobban tartja vissza a gpu órajelét, hiszen szűkül a limit. Ha viszont egy nehezebb rész jön és alacsonyabb az fps, akkor meg pont, hogy emelkedik a gpu órajele, hiszen úgy is belefér a limitbe. Na, ez nekem logikusabb működés, hiszen a max fpses részeket annyira nem fontos még magasabbra megnyomni viszont a neccesebb pontokon meg nem olyan nagy baj, ha kicsit magára szed a gpu. Az, hogy ez mennyit is jelent vagy épp jelent-e egyáltalán észlelhető diffit, azt egyelőre passzolom, de az elvi működés nekem szimpatikusabb. :)
    [Itt a power target-es SOTTR] az első 2 részben is látni, de igazán a 3. rész elejétől látványos az, ahogy az órajel egyre nő a csökkenő fps-el szinkronban.

    https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Új hozzászólás Aktív témák