Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darth_Revan

    veterán

    Akármit mond az Nvidia ez a space invaders hiba a memória miatt van.

    A hiba 3 okra vezethető vissza:
    1) a kezdetleges és sürgetett gyártás miatt a Micron szállított le kis mennyiségben hibás modulokat. A probléma ezzel hogy elég ha 1 db hibás modul kerül a lapra , mert akkor karácsonyfa égő módjára borítja az egészet. Az oka annak hogy főleg 2080 Ti-nel látni ezt a hibat az, hogy míg a 2080/2070 lapján 8 modul van, addig a Ti lapján 11, azaz a hibalehetoseg is nagyobb.

    2) minőség ellenőrzési problémák. A Micron GDDR6-ot nehéz a PCB-re forrasztani és az SMT folyamat során könnyen előfordulhat hogy nem minden ongolyo csinál tökéletes kapcsolatot a pcb és a memória között így ideiglenesen még működik de nagyobb ho hatására megszakad a kapcsolat.
    A tesztelés pedig sürgetett és nem elég alapos és sok esetben az azonnal jelentkező hibákat szűrik csak ki.

    3) FE kártyákat Foxconn szállította és sok esetben még a hűtést sem rögzítették megfelelően

    Az Nvidia áttért Samsung chip-re hogy kiloje az 1) lehetőséget, de a 2) meg ott maradt. Ezért is látták már Samsung memóriával is space invaderst.

    Jó tesztelni loop-ba rakott Valley vagy heaven benchmark-al is, de részemről én nálam a teszt a Rise of the Tomb Raider-el lesz orrverzesig. Geothermal Valley közelében találtam egy helyen ahol very high texturaval majdnem az összes vram-ba betölt adatot és a gpu-t is 90% fölött használja :)

    A kereskedők helyébe meg ha a user visszaviszi a hibás vga-t gariztatni és beszól ilyet hogy "egész este ment a förmárk", már hajtanam is elfele, hogy ha egy irrealis terhelést adó, GPU olo programmal kínozta a kártyát, akkor saját költségre csináltassa meg :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák