Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbit_

    csendes tag

    válasz szmissz #696 üzenetére

    Kezdő vagyok a rendszertesztek terén, de feltűnt, hogy ismerősök lapjaihoz képest az én Asus F5R típusú notim elég hangos, és talán meleg is. Nem tudom, hogy nincs-e valami problémám a hűtéssel kapcsolatban, ezért feltettem egy Notebook Hardware Control nevű programot, amely szerint a proci 80 fok, a vinyó 58-60 fok körül megy(asztalon, és eddig gyakran használtam ágyon is, akkor milyen lehetet :( ). Csak szerintem sok? Mi baja lehet? Ismertek olyan programot, amivel lehetne "gazdálkodni az erőforrásokkal", vagyis csökkenteni az igénybevételt? Egy sima pdf olvasásakor nem hiszem, hogy végig kéne menni a ventinek, más notikon(ismerősök acer, FuSi notijain sokkal halkabb, illetve csak időnként kapcsol be 4-5 sec-re, és utána le is áll) nem hallatszik ennyire.
    Ha szoftveres módon nem tudom hűteni(elvileg a cpu csak akkor melegít amikor dolgozik, tehát azon nem nagyon lehet spórolni, de igazából azzal se vagyok teljesen tisztában, hogy mi termeli a legtöbb hőt), akkor gondolom nincs más megoldás, mint venni egy ilyen hűtőpadot. Egyébként erre tud valaki egy jó programot, beállításokat?
    Egyik ismerősöm említette még, hogy esetleg poros a belseje. Ez mennyire jellemző? Milyen gyakran kell szétszedni, kitakarítani? Tavaly szeptemberben vettem, lehet, hogy azóta már ráférne egy belső takarítás? Hétfőn megkérdezem a boltot, ahol vettem, hogy a gari elvész-e, ha szétszedem, és portalanítom, vagy, hogy ők meg tudják-e csinálni(ami gondolom drágább). Szóval még1x. Normális ez a hőmérséklet? Bocsi ha hülyeségeket írtam/kérdeztem, vagy az Asus topicba kellett volna feltenni.

  • orbit_

    csendes tag

    válasz szmissz #699 üzenetére

    Meekrob-nak: