Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    Na meglett a kígyó (Yatsu-no-Kami). Rohadt sok türelem kellett hozzá, de mikor beálltam egy ritmusra, akkor már nem volt gond:

    - Az elején rögtön le kell csapni az egyik karját minimum. Mikor beledöfi a földbe két oldalt, akkor érdemes azt ütögetni, olyan 1500 hp-ja lehet, odachi-val 3-4 ütés volt, mire leszakadt. Mikor keresztbe döfi a földbe, akkor nem feltétlen érdemes, mert kevesebb ideig tartja ott és vele szemben leszel, ami nem buli.
    - Ezután mindig lesz egy olyan támadása, aminél szemből csúszik rád, közben a fején ragyog az arany rész, ha ekkor megcsapod a fejét, akkor megtántorodik.
    - A feltekeredős-szorítós, lövöldözős, savköpős támadásai ellen dodge, a farokcsapkodós ellen tökéletes a block.
    - A burst támadását én nehezebben hárítottam, mint korábban bármi másét, inkább dodge-oltam.
    - Dark Realmben túlélés, ekkor is megvan a ragyogós aranyfejű csúszó támadása, ugyanúgy érdemes szemből az orrára koppintani, de minden más esetben inkább menekülés szerintem, nehéz egyszerre rá is és a kis kígyókra is figyelni, kivéve, ha valaki ügyes és mindkettőt le tudta csapni korábban.
    - A kulcs szerintem, hogy a farokcsapkodás blockolva, a szorításos támadása pedig dodge-olva legyen, és minél előbb le kell csapni az egyik karját. A többi támadása annyira nem vészes, a burst mondjuk 1hitelt engem, de aránylag könnyű kikerülni.

    Ez jó mulatság, férfi munka volt amúgy, az egész pálya tetszett. :)

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák