- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kínai androidos okosórák
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
User64476
őstag
Pontosan. Állandóan a vásárlói igények duma megy, pedig a vásárlói igény nem az automatikusan behajló tükör meg a tablet a műszerfalon, hanem az, hogy tartós legyen, olcsón fenntartható, vállaható anyagokból legyen és ki tudjam fizetni. De igen a radaros tempomat is alapvető igény, adaptív led világítás nélkül sem lehet élni, aztán koccansz egyet és 600 ezer egy lámpatest.
-
maputo
tag
Előírás a vészfék asszisztens, sávtartó, táblafigyelő. Idéntől kiegészül az Intelligent Speed Assistance-szal.
Meg ugye ott van az átlag 95 g CO2/km, ami felett büntetést fizetnek a gyártók.
Erre jön rá, hogy valamiért azt hiszik az autógyártók, hogy mindenki egy gombok nélküli óriástabletet akar a műszerfal közepére. Természetesen alkalmazásbolttal. -
D55
aktív tag
"egyesek körében divat az uniót köpködni"
Ez nem divat kérdése, rettenetesen káros mód túlszabályoznak mostanában mindent, teljesen elfojtják a verseny jótékony hatásait (gondolok itt főként a mindenkori átlagos ár-érték arány növekedésére, ami végsősoron a lakosság vagyonának reálértékének növekedését biztosítja a fogyasztói társadalom / növekedésre épülő gazdasági modell elsődleges hajtóerejeként) és úgy bújtatják az indokaikat környezetvédelmi meg fogyasztóvédelmi ürügyek mögé, hogy közben nagyon feltűnően kilóg a lóláb (pl. a CO2 flottaátlag számításnál a jármű tömege kapcsán alkalmazott elmebeteg képlet ami miatt a 2,5 tonnás autóba a 6 literes V12 simán befér a határértékek alá, ha mégsem akkor kap egy apró akkut, kb. egy tartós üzemre alkalmas önindítót, meg egy elektromos csatlakozót és máris 0-nak számít, miközben a kisautókat kb. betiltották, pedig ha már annyira fontos ez, akkor abszolút értékben pont azok bocsájtanák ki a legkevesebb széndioxidot, de jöhetnék a balesetbiztonsági szempontokkal is amikre hivatkozva pedig a túlelektronikázást erőltetik, na ott is vannak ám elég visszás dolgok ha az ember az összképet józan ésszel végignézi).
És értem én, hogy segíteni kell a többnyire inkább marketingben, mint sem műszaki kíválóságban erős helyi gyártókat a kontinensen kívüli, jellemzően kimagasló minőséget nehezen verhető áron kínáló konkurenciával szemben (japánok meg néha mostmár a koreaiak is amikor eltalálják épp), de nagyon rossz ha ezt ilyen képmutató módon valósítják meg, ráadásul ennyire egyoldalúan csak a gyártók gazdasági érdekeit képviselik a lakosság érdekeinek kárára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W