- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Yettel topik
Hirdetés
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
Teli áron, benzines adókkal terhelve....
Lesznek itt még meglepetések. -
stellaz
addikt
Városokból az autózást, mint olyat kéne kitiltani és über jó tömegközlekedést fejleszteni.
Az újabb autók nagyobb része azért már megbirkózna a feladattal, de ezek ilyen 20+ milliós verdák
https://www.whatcar.com/news/range-test-how-far-can-electric-cars-go-in-winter/n24274
Szerintem ha mindent összeadunk, tehát súly, használhatóság, ökológiai lábnyom, stb, akkor szerintem is a hibrid lehet a nyerő. Városban, rövid távra aksi, messzebre pedig nem kell második autót fenntartani és az elterjedése is gyorsabban és zökkenőmentesebben mehetne végbe.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
#58 cappa72
azért kéne fejleszteni a tömeg közlekedést, hogy 12 km ne 1:30 legyen többek között, én pl 9 km-re általában jóval hamarabb beérek tömeg közlekedéssel, mint autóval + parkolás + parkolóból gyaloglás#59 8th
Én az ilyen prius félékre gondoltam, nem a suv batárokra, bár mondjuk villany fronton még rosszabb a helyzet, ott a suvok még nehezebbek#60 Rowon
Amíg nem volt ingyenes a parkolás, az utak is kihaltak voltak.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
azért nem kell minden nap kőműves segget bámulni, sőt, nyáron egész kellemes látványban lehet részed....
mikor legutóbb 40 perc helyett másfél óra alatt értem be, mert dugó volt és még egy kukás autót is kifogtam magam előtt, akkor azért elég vágyakozva gondoltam a metróra
-
stellaz
addikt
Kombinálni érdemes, napközben a legjobb a bkv, este és hétvégén már aránylag jó az autó (bár volt, hogy a nyugati környékén rendezvény volt és este 40 percig kerestem parkolót, majd messzebb álltam meg, mintha vonattal mentem volna), kerékpároztam vagy 10 évig minden nap, de azért azt sem ajánlom mindenkinek és a távolságok itt elég nagyok tudnak lenni városon belül is. Motoroztam is, de oda meg be kell öltözni és hát nem egy életbiztosítás. Gyerekkel meg megoldhatatlan, hiába csak az iskoláig kéne együtt mennünk.
A belvárosban ott a BUBI, az tömegközelekedéssel kombinálva nagyon jó, sokkal jobban szeretem, mint saját bringával nyomni. Ha kijjebb is lenne bubi állomás, szinte csak azt használnám.
A BKV meg függ azért melyik vonalat nézem, nálunk van egy hajléktalan melegedő és a villamos emiatt nagyon gáz, meg valahogy az beszippantja az összes rosszarcú embert, de az eggyel mellette lévő úton haladó busz meg már tök ok utasközönségét tekintve.
-
stellaz
addikt
ja, hát vidéken azért más ez a helyzet, de az autós közlekedés ott nem is okoz akkora problémát helyi szinten. Azért Budapesten is lehet szívni, sugárirányban jól lehet közelekedni bkv-val, de külvárosban keresztirányban szinte sehogy, 2-3 km-re lévő helyekre fél órás körbe buszozással, meg minimum 1 átszállással lehet eljutni.
#76 kpbendeguz
Mondjuk ez nem fejlesztés, hanem visszafejlesztés.
Az önvezetés szerintem nem is fog megvalósulni, maximum ott, ahol amúgy sincs rá igazán szükség (belváros, autópálya). De ha mégis, akkor nem lesz sem olcsó, sem a dugókat nem szünteti meg. Ha olcsó lesz, még növelni is fogja, mert a villamos helyett is inkább utóba ülnek majd. Ha jól tudom a közösségi autózás is elég kontraproduktív, ezért van olyan francia város, ahol nem is adnak több támogatást ilyesmire. -
stellaz
addikt
válasz #54625216 #90 üzenetére
Csucsidoben majd több autó kell, mint eddig, hiszen majd a gyerekek is taxival mennek iskolába, stb.
Amíg a felelősség kérdése nincs tisztázva, a statisztika semmit nem jelent. Ráadásul baromira mérhetetlen is. Egy szuper modern autó vezetés támogató rendszerrel lesz az ellenfél, nem a 20 éves, ABS nélküli akármi. Ráadásul jelenleg a legjobban teljesítő autó is napi rendszerességgel megölne, összetörne, ha rabiznád magadat.
-
stellaz
addikt
válasz #54625216 #101 üzenetére
Ha én 20 éve nem baleseteztem, akkor én statisztikai alapon hogy leszek kitiltva?
Illetve ma minden balesetnél van egy felelős. Ha az AI hibázik ki viszi a balhét? Ráadásul, ha egy szituban az AI hibázik, akkor az összes hibázik, tehát a javításig le kell állítani őket.
Nem fog ez átmenni sehol, és az emberek sem akarják. Ha nagyon ugrálnak, legfeljebb kormányváltás lesz. -
stellaz
addikt
Kedves apuka, a fia ma majdnem berùgta az iskola ablakát focilabdával.
Kedves Tanárnő! A fiamat majdnem leszidtam érte.
De most komolyan, azt hozod fel ellenérvnek, hogy jók a szabályok?
Az AI most ott tatt, hogy látványos videót forgathatsz vele mondjuk 30 percen keresztül, de ha a hátsó ülésre ülnél, akkor másnapra már egy rohadt nagy balesetben lennél résztvevő.
A jogi kérdésen meg látványosan tovább ugrottál. -
stellaz
addikt
A statisztika semmit nem mond adott esetről. A statisztika szerint az AI jelenleg titkok videók készítésére alkalmas leginkább. A statisztika szerint a túlélési esélyünk idővel nullára csökken. A statisztikai szerint otthon a fotelben kevesebb baj érhet, mint a strandon, ezért a strandokat betiltjuk, majd VR szemüvegben strandolhatsz.
Mondjuk a robotaxi is veszélyesebb lesz a fotelben ülésnél, ezért az is be lesz tiltva.
A szabályokat emberekre szabták és azt hiszem ez így van jól. Milyen szabályok kellenének szerinted?
Ha hatékony akarsz lenni ülj fel a kettes metróra, önvezető és hatékonyabb bármelyik nemlétező tobotaxinál.A jogi esetben nálad jó hogy triviális kié a felelősség és hogy néz ki a gyakorlatban a büntetés, de ezt megoszthatnád itt, mert még a jogtudomány sem találta ki az elmúlt 10 évben.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
Drága barátom, ketten mentek az úton, te és egy robotaxi.
Mind a ketten átmentek a piroson.
Neked jön egy 100 ezres csekk és bevonják a jogsidat. Mi lesz a robotaxival, amiben utas sem volt?Ha a zebrán halálos gázolást csinál az autó, kit csuknak le? A tulajt? Vagy a tervező mérnököt?
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
De miért akarod félre vinni a témát?
Nem veszem észre a szabályos gyalogost elütöm, lecsuknak gondatlanság miatt.
Az AI nem veszi észre a szabályos gyalogost, akkor lecsukják az üzemben tartót, vagy a gyártótól valakit?
Mind a két esetben vége is az önvezetésnek ott és akkor.Érzed a probléma velejét?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest