- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Nem lesz semmilyen meglepetés az emberek továbbra is járnak majd a hagyományos autóikkal mert egy nagyon szűk réteget leszámítva a lőtéri döglött kutyának sem kell a használt villanyautó. De újat sem a középosztálybéli bérből fizetésből élők vesznek. Kíváncsiságból felnéztem a hahura mit lehet kapni 4millió jó magyar forintért. Sírva röhögős a felhozatal. 50-80km hatótávú leaf-et meg ion/c-zero/i-miev vackokat kapni annyiért amibe el sem lehet férni. Ha mostanában kimész velük a városból 50-70 kilométerenként meg kell állni töltögetni pedig nincs is hideg szinte túlzás már télnek nevezni ezt az évszakot. Egyszerűen szánalmas. Kicsit drágábban akad renault zoe saját akkuval 100km körüli valós téli hatótávval. Az már autószerűbb de a hatótáv továbbra is egy rossz vicc. 6millió alatt nincs vállalható használt villanyautó ennek ellenére jönnek az 1bites villanytrollok és habzó szájjal nyomják a mantrát, hogy márpedig a villanyautó jó használtan plán mert olcsó (ami jó nagy hülyeség) és mindenre is használható legfeljebb meg kell állni napjában többször is akár fél órákra gyorstölteni. Aki nem így gondolja az egy múlt évezredben megrekedt hülye dinoszaurusz és kész. Hát nem. Ha teszem fel én Vác mellől napi szinten ingáznék az M2-n a fővárosba ahogy azt korábban is tettem és az olcsó üzemeltetés miatt kizárólag otthon lennék hajlandó autót tölteni ki kéne köhögnöm minimum egy 3i vagy e-golf árát. Azok otthonról tele aksival indulva -10 fokban fűtés mellett is letudják töltés nélkül azt a napi 70km-t ami lássuk be nem egy föld-hold távolság.
Számomra az autózás a szabadságról és nem az önszopatásról szól. Ha meglátok valamit tőlem 140 kilométerre és el akarok menni érte ne kelljen már otthon egy minimum 16 milliós használt teslát tartanom ami 80km/h tempóval szüttyögve tudja ezt a hatótávot. Persze csak nyáron mert télen annak sem menne töltés nélkül. itt jegyzem meg: anno a 2T trabantom is elment 70-80-al 300km-t.