Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atomanti19

    aktív tag

    válasz MADcat #27442 üzenetére

    Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz MADcat #27442 üzenetére

    Az is egy lassan 20 éves motor, épp mint Madisonom...:R Ebben az évjáratban még olajzabáló masinák voltak, és mivel ez is külföldi papíros, semmit nem lehet tudni az előéletéről. Lehet, kétszer megkerülte a Földet, így 50000 km alá tekerték vissza, hogy vonzó(bb) legyen. Én is megtudtam, utólag, hogy valami nevetséges tizenpárezerre volt tekerve a Madison, már amikor bejött az országba. Közben már volt egy vezérműlánc csere rajta: vicc! Az ilyenek miatt nem játszik a külföldi...:(

    Ui: a Burgi hajtáslánca koppra megegyezik a Madisonnal, a blokkjuk csak rokon... A Madison gyárilag 17.8 grammos görgőkkel sportosra van hangolva, a Burgik meg valami 22 grammal, vagy mennyivel mennek, kvázi lomha túrázók... De tekintve a blokk brutál olajfogyasztását, talán nem véletlen, hogy nem szabad pörgetni őket... (Közben látom a linkelt leírást, és ezt támassza alá: 90 km/h-nál nem forog sokat.)

    Általában ez a típus népszerű, emiatt alkatrész van dögivel, de mivel típushibái is vannak, amire költeni kell, ha rendbe akarod tenni, érdemes végiggondolni a vételt. Az olcsó import mindig később lesz drága. Nagyon. Kétszer is beleléptem ebbe a folyóba, bár egyes filozófiák szerint az nem ugyanaz a folyó.:D Maja és Madison... Annyi, hogy a Maját én rendszámoztattam (az se kevés pénz), és a friss műszaki ellenére másnap már beszart az akku (ezt még adtak a kereskedésben, LOL), és 1 hónapra rá elszakadt a szíj. Szart se ért a papír: egy romhalmaz volt, amit aztán többszázezer forint rálocsolása után tudtam kvázi megbízhatóvá tenni. Eladtam itt fórumtársnak, aki szintén locsolt rá egy messziről is jól látható összeget, majd jól elcserélte egy kollégámmal. (Aki persze azóta boldogan használja ráköltés nélkül.)

    A Madison már rendszámos volt, valami +5K-t adtam a kereskedőnek, és intézte a papírozást is, kényelmes, jó vétel, extra költségek nélkül... Gondoltam én.:D Aztán ugye jöttek a bajok, a megütött felnivel, a megkopott varióval, a sündisznóval a blokkban, ami miatt vezérműláncot kellett cserélni (horror történet volt egyáltalán beszerezni a megfelelőt, ha nem akartad a élből 100K-s gyári szettet berendelni), később meg felszállt a fehér füst... Lett bele új főtengely rakva, stb. Csupa móka és kacagás.:)) És így lesz a 300K-s motorból 3 milliós.:C Eladni ezután teljesen felesleges, szóval most, hogy épp nem használom, csak áll a garázsban. De tervbe van a karbi tisztítás, aztán ki lehetne gurítani kicsit megjáratni...:DDD Esetleg még fel lehet használni ilyen elvetemült projektekre, hogy injektorossá átalakítás, esetleg turbó (ha rám szakad a bank), de ezek csak ilyen mérnöki érdekességek. Egy napi "munkábajárós" motort soha nem érdemes tuningolni, semmilyen értelemben. Mindjárt keresek hozzá vicces illusztrációt, hogy miért...;]

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák