Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pimpa1974

    csendes tag

    válasz Mattb #25836 üzenetére

    :) Nézz meg többet is Főleg abból az irányból gondolok erre hogy ezt most ki próbáltad de nincs viszonyítási alapod motorikusan.
    Egy 125 ös nem mérvadó ezekhez képest.
    Az 58 ezer nem kevés!! azért ott már nagyon észnél kell lenni vevőként. mert hamar lehet (Drága)

    Én a sajátom 31 ezerrel vettem én vagyok a 3. gazda ,az összes szerviz könyv ,számla nálam,Magyarországon lett véve újan! Ennek ellenére Majdnem lyukra futottam :(

    A kinti motorok meg általában ott kinti kereskedőktől vannak (szlovák,török,meg ki tudja milyen náció,És hidd el mindenre is képesek az eladásért,Pl szervizkönyv hamisítás) ezt is tapasztaltam bár autónál az igaz,de szerintem az mindegy.

    Lényeg: szerintem én a helyedben meg néznék pár motor szalont is ! ott is van használt beszámított,és le informálható.Ami nem hátrány.

    [ Szerkesztve ]

  • csongi

    Topikgazda

    válasz Mattb #25836 üzenetére

    Gondolom Olasz import.
    Persze ettől lehet jó.
    Olajpára a beömlő mellett?
    Olja szivárgás lehet, de olajpára ne legyen.
    Mondjuk azon a kipufogón már látszik a kellemes olajfogyasztás nyoma.

    50ezer km az annyit jelent, hogy 75 ezernél tarthat.

    250es blokk kapott egy kis pluszt. 270ccm lett. A Downtone 300 blokkjával szemben.
    Ott kell dönteni a motor mellett.
    Egy 125 után egy rottyantabb állapotú 250 is jóval dinamikusabbnak érződik.
    Ettől lehet jó a vas.
    Viszont szervizelésekre készülj fel.
    Annyit hozzátennék. Ha ekkora a napi táv, és ketten motoroztok, akkor lehet nagyobb is.
    A Dowtone erősebb. Illetve valami 500-as.
    De simán elgondolkoztatható egy motor is.

    [ Szerkesztve ]

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Mattb #25836 üzenetére

    tegnap kiszámoltam, 3 év alatt kb kitermelte az árát a j300, annyi időt spórolt meg.

    szvsz nem érdemes import motort úgy venni, hogy nem te hozod be. gyakorlatilag megútálod az egészet, állandóan szervizbe hordod, majd megtanulod szervizelni, és a végén annyit ráköltesz, amiből vehettél volna jobb állapotút. egyet ne felejtsd el, nem kolbászból van kint se a kerités. addig hajtja, amig neki megéri. amikor már nem éri meg, akkor adja el. kint két félét lehet oké áron venni: sérültet, és a nagyon sok kilómétereset. előbbiből azért lehet jót venni, de nem úgy, hogy már a helyreállítottat mutogatják, mert ott még marad árulás. megveszed a sérültet, és megcsinálod. ez az egyetlen spórolási lehetőség. sok km meg még ha nincs is komoly baja, de azért van sok olyan cucc, ami azért szépen lassan kopik, és már nem ugyanolyan jó..

    ha visszanézed, én is, meg kb mindenki úgy kezdi, hogy vegyünk fél misiből valamit, amire nem kell csak 100at rákölteni, aztán majd menet közben még gyűjtünk. elb*szol hónapokat kereséssel, mert valami mindig mindegyikről kiderül. aztán fentebb lépsz, keresel 800ért. újabb hónapok, és még midig szarok. majd 1.1 M,de ott tényleg vége. és még mindig vannak szarok. Valahol ott a választó, efölött már van esély 250től nagyobb ccmes abses robogót venni normálisat.

    eladó Kawasaki j300 robogó

Új hozzászólás Aktív témák