- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BYD Atto 3 menetpróba
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Hát igen, ijesztő is volt... Néha gondolkodtam, hogy lábbal kéne hajtani.
Most sokkal "motorozhatóbb". Noha 23 éves, s van benne minimum 50000,
továbbá számtalan esés, még mindig elvisz a pizzériába meg vissza.
Akkut mondta huszi, hogy cseréljem, ha kell, mert amikor elhoztam bikázta.
Azt hittem én is, hogy cserés, de nem, csak le volt merülve. Már a hazaúton
kapott annyi töltést, hogy másnap pöcc-röff, de azért feltöltöttem rendesen.
Mértem rajta indítóáramot is: bőven tudja még, amit kell, egyszerűen kicsi a
kapacitása. De ez ilyen (6 Ah). És AGM. Nem kell sokat állni hagyni a vasat,
akkor nem ürül ki a karburátor, nem kell sokat nyektetni, hogy beröffenjen.Ja és meglepetésemre nem volt ma alatta olajfolt, szóval egyelőre bírja!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20753 üzenetére
Megnéztem a videó alapján is, milyen lett: korrelál a GPS adatokkal.
Tényleg annyi az előny, simán 2 másodperc, ami 60 km/h körül 33 méter:
ha ez egy gyorsulási verseny lenne, akkor azt kell mondjam, szarrá verte!
(Tekintve, hogy kb. 200 méteres távról van szó, jelentős a különbség.)Azért nagyon nem mindegy, hogy a 0-40 ~10 mp, vagy a 0-50 ~9 mp. Azt
most ne keverjük ide, hogy a 9 mp a Madisonnakszarabb napokon0-100,
és a 0-60 se szokott soha tovább tartani 4 mp-nél, max. felborult pulival.
(Ja és 200 méteren belül szokott meglenni a 100 km/h is. Más dimenzió.*)Nekem a Cygnustól ez megfelelő teljesítmény: A-ból B-be jobb vele menni.
(Nagyon kehes volt a karbantartás előtt, emelkedőn elindulás külön fájt.)Egy dologra leszek kíváncsi, a fogyi vajon mennyi lesz a tavalyihoz képest.
*: © 2013, Tudjukki
Szerk: ma amúgy viharos szél volt, így nagyobb tempónál szerintem kicsit
torzította a mérést.Sajna nem hátulról fújt, szóval javítani nem javított rajta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Fortnite You were removed from the match due to internet lag, VPN usage...
- Xbox Series X|S
- Milyen egeret válasszak?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- Házimozi belépő szinten
- Jövedelem
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...