- Eleglide C1 - a középérték
- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #19016 üzenetére
Elhozod hozzám, és együtt elbasszuk ingyen! Hűtésben spíler vagyok.
Burt: 50-es? Hátööö. Próbáltad már? Én igen. Mégegyszer nem! A lehető
leggyengébb vassal szopattam magam 1 hónapot. Soha többet! És nem
érdekel, hogy csak 2L volt a fogyija 100 km-re. 4T 50 Bp-en: atompara.
(Egy húzott 2T 50 esetleg már van ott dinamikában*, mint egy 125-ös, de
akkor be is veri a 4-6 lityót 100-on. És büdös. Akkor már inkább egy 250.)*: hatalmas előnye, hogy sokkal könnyebb, ámbár végsebességre necces.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest