Hirdetés
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Készül valami a Nothing boszorkánykonyháján
ma A CMF Phone (1), a Nothing Phone (3), esetleg a Nothing tablet?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmissz
senior tag
Klassz leírás, de amondó vagyok, hogy azt a káosz putrit inkább ne irígyeljük... lehet, hogy megfog rövidtávon a romantikája és az egzotikuma, de lehet, hogy azért nem hallottál mentőt, mert már ki se hívják egy leszakad végtagért, intézi mindenki rutinból.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Micsurin
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
Tuningnak én sem látom sok értelmét... 1-2mp-et hozhat körönként, de ha egy körrel többet mész... Már megvan... Szóval nem élezném ki a motort. Ennek ellenére át kell nézni, mert azért egy 45k-ért vásárolt akármilyen gépben nem bíznék, hogy 24 órát kibír egy szuszra.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... Igen, benne van a pakliban... Mondjuk akkor is el lehet adni, minimális bukóval... Most ilyen 60-70 körül lehetne maximum, új gumival... (Hátra még kell egy új, mert jelenleg slickre kopott, az előző tulaj ígért egyet, de még mindig nem kaptam meg).
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
A vizes kétüteműnél a hűtés szerintem nem lesz gond, a levegősnél sokkal inkább.
Szerintem az lenne a legjobb, ha a maximális sebességet úgy 45-50 km/h körül fixálnák, mert kb. az 50-es arra van tervezve. De egy folyamatos nyeles 70-et 24 órán keresztül egy 50-es sem bírná ki, akármilyen is a motorkonstrukciója.
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
Nem sok vizes kétütemű van? Ne viccelj már, van egy csomó. De szerintem levegősökkel sem olyan szélsőséges a helyzet, pláne, hogy komoly tuning tiltott, tehát nem szénné hegyezett motorok lesznek miligrammra belőtt karbival, ahol néhány fok változás is megbolondítja a motort. Gyárilag ezek a robeszek úgy vannak belőve, hogy elég széles hőméséklet tartományban gond, és újrakarburálás nélkül működnek, a kényszerléghűtés is bőven elég a gyári teljesítményhez, nem hiszem, hogy egy nyári estén olyan hideg lesz, amitől túlhülne a motor.
Mondjuk szerintem kb félóra után átmelegszik a blokk amennyire át tud, utána már nem melegszik tovább akár 2, akár 12 órát mész.
A távolság sem vészes, ha optimistán 50kmh átlaggal számolok, és nem veszem figyelembe a kiállásokat, akkor az egész verseny 1200km. Ezt egy jó karban lévő robogónak röhógve bírnia kell.
Szerintem inkább a bukás, vagy a defekt ami veszélyt jelent.
Hozzáteszem, kis, karbis 4t-k sokkal érzékenyebbek a hőmérsékletre, és kb mindenre, A kétütemű kap valamilyen gyulladóképes keveréket, valamilyen szikrát, és van benne valamennyi kompresszió, akkor beindul. 4t-nek ezer nyűge lehet, és nemtetszését rögtón nem indulással fejezi ki.
Kis 4t-t (és itt 50-esek lesznek) nem is tudsz alacsonyabb fordulaton üzemeltetni, mert szerencsétlen a kis 3-4 lóerejét 9k környékén adja le, úgyhogy ha haladni akarsz akkor nyélgáz.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
kcsa
veterán
Kár hogy senkit nem dob fel annyira az ügy, hogy kicsit beleálljon szervezni. A robogós topik meg óvodások és hobbiból gányolók gyülekezete (tisztelet a kivételnek), ott se lesz semmi.
Nekem nincs sok időm és kapcsolatrendszerem se. De ha kizárólag ezen múlik, önerőként egy 10-es gumival beszállok, nehogy már ezen múljon. (a legolcsóbbal )
Így is, úgy is pénzbe kerül az egész. A benzin is. Az odajutás is, az evés-ivás is.
Nem feltétlen olcsó kör ez, de ha jól sejtem lassan késő lesz
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyébként átmosáshoz desztvizet keringetnék külső szivattyúval, mivel csapvízhez nincs hozzáférésem a garázsban amúgy sem szerencsés: öblítéshez kell nyomás.
De simán lehet, hogy picit túl van lihegve, és csak egy része rohadt meg. Szerk: direkt néztem a szivattyú lapátot, hogy semmi lerakódás, mert ha baja lett volna, vettem volna azt is rögtön, nem tétel.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Az első mondatod nettó hülyeség! Osztrákoknál nem véletlenül korlátozzák az autópályán a megengedett sebességet,ha a levegő szennyezettsége magas. IG-L. Tehát, ha az "IG-L" jelzést látjuk valamelyik osztrák útszakaszon, akkor a légszennyezési érték az adott területen túl magas. Ilyenkor tehát környezetünk megóvása érdekében kiemelten figyeljünk sebességünkre. De nem csak ezért érdemes lassítani. Amennyiben ilyen jelzés alatt lépjük át a megengedett maximum sebességet, akkor nem a sebességtúllépés miatt kell büntetést fizetnünk, hanem környezetkárosításért. A jogszabály szerint a környezetvédelmi bűncselekmény büntetési tétele viszont elérheti a 2 800 eurót (~850 ezer forint) is! [link] , [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Den
veterán
A kerékpárutakat semmiképp nem kéne felszántani, azokat legalábbis, ami rendesen az autóforgalomtól elkülönitve lett kiépítve. Azok a problémásak, ahol a külső sávból lecsippentenek fél métert felfestéssel, mert a festékcsík nem védi meg a bringást a gázolástól. De még ezek közül is van ami szükséges, mert nincs hely a szeparált bicikliútnak. Az alibi bicikliutakkal van a gond, ahol lehetne csinálni normálisat, de letudják egy felfestett kerékpársávval, mert az ócsó...
Mindenesetre a városi biciklis közlekedésnek egyre nagyobb teret kell adni, akár az autók rovására is, mert a bolygó nem bírja el azt hogy 1-1,5 tonnás autókkal utazik egy ember, ráadásul úgy hogy a jármű motorja a legrosszabb hatásfokkal üzemel (a saját lehetőségeihez képest).
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A kerékpárosokat állatkerti kordonnal is el kéne választani az úttól... Ma reggeli eset: Allee előtt visszafordító, 2. kocsi vagyok. Bringás elmegy mellettünk mint a barom, befordul, rá a zebrára, és vár... Kocsi sor szemből. Lámpa zöldre vált, fordulunk, a barom állatja, meg lejön az útra, és majd 1 sávot kitakarva vár... Én duda, fék, megálltam előtte, közlöm vele, hogy piros a lámpa, erre (flegma hangsúllyal): "Jó"
Mondom nem zavar, hogy hamarosan megdöglesz? És gázt adtam, elhúztam...
Majára, Stilora kéne
biciklisgallytörőrács....www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Felesleges forgalomlassításra példa. Képesek voltak lámpát tenni a Vérmező út Várfok utca sarkára. Ezen a részen a Széna téri lámpa miatt eleve komoly dugók szoktak lenni, plusz ott az Alkotás u. Attila út sarki lámpa is. Kb. 400 méteren három lámpa, plusz bónuszként a Széll Kálmán téri felfordulás.
Akik ezt kitalálták kecskéért kapták a diplomájukat?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezzel egyetértek! Megállás és a kanyarodás. Én se friss jogsival ültem a
Madisonra, meg nem is azzal a hozzáállással, hogy lenyomok mindenkit.
(Az később jött. El is firkáltam.) Btw. volt aki 50-esről átpattant az 500-ra,
fejben még nem egészen felkészülve rá, aztán 3-4x elperecelt, csoda, hogy
megmaradt. De végül beletanult, és megfontoltabban megy. És ezt ő maga
írta, hogy belátta 2 év után. (Amikor csesztettük miatta, akkor még nem.)Szerk: az előző HSZ-emben nem látszik a kép, de ott a link a videóra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen