Hirdetés
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi Band 3
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
Hirdetés
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4784 üzenetére
Nagyon nagy szerencséd volt...
Épp a totalcaros arcok írtak egy magyar BMW SUV tulajról, aki szalonból vette vagy német cégtől lízingelte az autót és az érdi emelkedőn szétverte magát a motor, talán ki is gyulladt...
Mint kiderült annak a blokknak _típushibája_ , hogy az első henger rosszul kent, aztán a nagy BMW csak kifogásokat keresett a ~20Milliós, 1-2éves autó leégésére...szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4788 üzenetére
Na igen, azt már nem is említettem, hogy nem árt, ha vezetett a szervizkönyved...
BMW BMW... igazából prémium autó prémium áron prémium szolgáltatásokkal, csak a becsületük nincs... felőlem holdfény is lehetne a nevük, ezek után tuti nem vennék tőlük - ha lenne is ennyi pénzem...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Jee jeee jeeee holnap megyek a vasért
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Igen, ez meg mindig az alapjarati hiba. Elvileg talan nem is elektronikus baja volt, hanem a termosztát volt rossz, a közvetlen közelében levo hogomba meg jo volt.
Suri.De ne kiabaljuk el, mert o mar a 3-4. szerelő es az eddigiek azt mondtak, hogy " nem tudom" . Szoval vagy az eddigiek voltak kutyautok a markaszervizzel az elen, vagy Suri kivételesen lelkiismeretes. Mar ha valóban Megoldódott a baj...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Banner akkukról mi a vélemény?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz Something_ #5236 üzenetére
Ok, csak mert a nagyrabecsült Yuasa akkum, amit februárban vettem, a szerelőnél állásban megdeglett... Illetve nehezen töltődik fel vagy ilyesmi baja van... majd este kiderül.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #5279 üzenetére
Szia!
250-esem van, 2006-os.
Az ulesmagassag hivatalosan 78cm, azonban a taposó resze a labkozi benyatank miatt eleg szeles, tehat szep nagy terpeszben kell talpalni, ha mindket oldalra akarsz egyszerre.En 182cm vagyok, én le tudom rakni egy idoben mindket oldalra a lábam. Bar itt fontosabb, hogy 36-os hosszúságú nadrágot hordok...
A felszállás kb noi bicajos, magadra huzod a gepet kicsit felemelt labbal es a letalpalastol ne félj mert meg én is sokszor egy oldalon tamasztok le, masik lábam a taposon marad...
Ha meg pontosabb adatok kellenek, akkor hnap lemerem, mert vegre itthon van...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Nos múlt csütörtökön elhoztam a gépezetet. Elvileg királyság, azonban péntek éjjel 1-kor és ma reggel is azért még rotyogós volt kicsit. Legalábbis nekem fülre annak tűnt. Pénteken csak újraindítottam, ma reggel már felpattintottam középre és íme a video:
november Kb 00:40-től érdekes. Újraindítás után még 1-2 secig ugyanúgy magas az alapjárat, de aztán hallhatóan visszább veszi kb 00:53-nál.
Természetesen sokkal jobb, mint valaha volt. Innen indult a móka: [június]
Kérdés: a novemberi videóban szereplő alapjárat és hogy kicsit görgőket csörömpöltetve kúszik a kerék, mennyire elfogadható?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Na jó.
Akkor van valami gyors ötletetek a fordulatszám mérésére? Ebayről ismerem azt, amit a gyujtaskabelre kell tekerni, de az 1 hónap mire ideér...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Az enyém gyári alapértéke 1700+-100 rpm. A 400-500ccm-ek 1500+-100rpm.
A megmérést úgy érted, hogy hidegen indítod és mennyi ideig megy a hideg alapjárat?
Amikor elengedi és még mindig magasabb, mint az üzemmeleg állapot, akkor leállítás nélkül soha nem is éri el az üzemmeleg állapotnál elvárható alapjárati fordulatot (azaz leállítás nélkül magasabb lesz mindig? ) ?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #5478 üzenetére
Jaj jaj, kezdődik az ECU kör? Ebben az ECU-ban van kb 2000km... Persze az más kérdés, hogy a berakásán kívül nem csináltak semmit a SZAKSZERVIZBEN, pl TPS reset meg ilyenek sem voltak...
Ezt a kövér gázos témát meglesem.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Fejlemények:
1. Úgy tűnik, hogy a fordulatszám para megoldódik. Tegnap este és ma reggel sem emelkedett meg kicsit sem a meleg alapjárat... Azt nem hiszem, hogy ez a szög egyszerű ECU tanulna valamit, ugyhogy tippem sincs, hogy miért gyógyult meg... Csak el ne kiabáljuk.2. Most fókuszálhatok egy inkább csak idegesítő dologra: ha bemelegszik a variátor, akkor indulásnál mintha csúszna a szíj vagy nem tudom mi történik, de átkozottul furcsa, bugó, nyekergő hangot ad ki a variátor... Ez normális vagy itt is szét kell néznem?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Kuplunghoz és haranghoz... ahogy kcsa is mondta, valószínűleg meg van égve a kuplung pofám vagy a harangom már nem teljesen kerek.
Kérdések:
1. Érdemes-e a kuplung pofákat újra ferodoloztatni? Ha igen, a gyári értékeket hol kellene keresnem? (gondolom a vastagság mellett van keménység stb értékek is),2. Ha cserélek, akkor gyárira vagy valamilyen más hasonló árú szettre? Pollini, malossi meg nem tudom még mik vannak..
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #5567 üzenetére
Egyértelműen az én szétszedem és kézben elviszem fog játszani... Csavarok tekergetéséért minek fizessek bárkinek 3-5e/ó díjat?
Harangból már az újjal kellene vinnem a kuplungot vagy a régi is jó az összepróbáláshoz? Csak mert a régi gondolom már ovális, mert indulásnál olykor érzem, hogy a kuplung betapad, megcsúszik, véglegesen betapad játszódik le... Persze lehet, hogy a harang kör alakú, csak a kuplungpofának kell nagyobb erő ami odaszorítja.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #5939 üzenetére
Jó jó én is használom, de szerintem ezzel a héttel vége a dalnak. Napi max 5-6 fok lesz, reggel 6 órás indulásnál kb 0-1-2, az nem buli
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #5999 üzenetére
Áh!
LEhet, hogy a télen megnézem, hogy a Beverlybe bemegy-e a helyzetjelzők helyére.
Egyébként rendőrpista meg a műszakijóska mit szól ahhoz, ha LED világít a helyzetjelző foglalatban?Szerk: a lábai furcsák. Jól sejtem, hogy ez csak úgy nem megy be a normál izzók helyére?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #6166 üzenetére
Sztem egy-egy napot leszámítva vege a szezonnak. Mint tavaly is.
De most nem teszem el a gepet, nehogy ugy jarjak mint iden: Januar első két hete igazi tavaszi, motorozos volt.
Van meg aki reggel 6kor indul es akar este 10kor is rajta ul?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Látom uborkaszezon (tél?) van ...
Ki hogy teszi el a vasat? Új olajjal, régivel? Teli benzinnel, alig benzinnel? Vagy dízellel?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen