- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Néhány napja tünet: elkezdett valami ciripelni, csikorogni. Tippem szerint a hátsó kerék vagy a hátsó fék környékéről. Kizárólag menet közben csinálja, azon belül akár 5km/h-nál vagy 80km/h-nál is.
Olykor elhallgat akár fél napra is, majd megint.
Mit kellene megnéznem?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz campers #3862 üzenetére
Vagy esetleg a feszültség érték normális, míg az előzővel nem volt annyira ideális már? Gondolom 12V-ra vannak tervezve az ecuk, injektorok stb, aztán minél nagyobb az eltérés ettől, annál hektikusabb lehet a működés.. Vagy ez butaság?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Találtam egy Piaggio fórumot. Találtam olaj benzinesedési problémáról szólót is.
Mivel itt egy kollégának (balazs?) hasonló baja volt/van, talán jó ötlet lehet:
Hali lukoil,Sólyom,Csiga és a többiek!Ezt a problémát ami valóban létezik,még régebben leírtam de leírom még 1x.A régebbi (2001;2002)körüli motoroknál szokott lenni ez a hiba-ák.Hidegindításnál az injektor benyában dús keveréket nyomat.De mivel a régebbi mocikban még a vízpumpánál van a termosztát.Ezért később melegszik be a motor és amíg hidegnek érzékeli folyamatosan löki a dús anyagot amit nem bír elégetni és a henger falán kicsapódó felesleges anyagot húzza le az oilba.Elméletileg egy magasabb hőmérsékleti nyitáspontú termosztát orvosolja a problémát úgy ahogy.Legfeljebb 4000-ként cserélj olajat és akkor nem lesz gubanc.Aztán még át lehet íratni az injektor térképet ezt régebben a M.I.-nél 45000ért akarták csinálni.Azután a legnagyobb szopás ahogy én jártam,hogy utána is benzinesedett még mert amikor behozták a motort gondolom vissza volt ütve az óra.Én elméletileg 32000km-mel vettem de szerintem volt benne akár 82 is és már kopott volt a motor.Na ez is benyásodást okoz.
Forrás: [link]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Hi!
Mentünk egy kanyart a Rozsadomb-M3 kivezeto- Újpest - M0 - Megyeri híd - Szentendre - Budakalász - Urom - Solymár útvonalon.
M0-n elkezdett dadogni a gep, mire megálltam a lealloban, nagyon razkodott majd 3-4 sec múlva megallt. Ujrainditva semmi baja, indultunk tovabb. Megyeri hidra felmenet megint mintha 1-1 ütem kimaradt volna, de atertunk. 11-esen szinten.
Visszafele jo nagy emelkedokon meglepo modon semmi baja nem volt. Aztán megint menet közben, mintha 1-1 ütem kimaradt volna, legalabb 8-10 alkalommal ereztuk. Solymari temetos elagazasnal kover gazzal kell indulni, le is fulladt... Ujrainditva semmi baja, Hidegkutig jol ment.Hazaérve mertem toltest, eros fordulaton 14,4V, alapjáraton 13,8-14V, alapjáraton hutoventivel 12,76V.
Lenne esetleg valami tippetek? Menet közben ütem kimaradasra, olykor totális lefulladasig tarto egyenletlen járásra (mint irtam is, mindegy hogy alapjaratrol kell indulni, vagy m0-n kell haladni 100kmhval)
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Valaki birtokában van esetleg Suri telefonszámának?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4051 üzenetére
Köszönöm, de nem, mert nincs rajta csomagtartó.... Meg ha már, akkor Xmax vagy TMax... Vagy DL650
(#4052) Mosquito34: a célpont talált a többi kabe Még ha olykor rángat is, meg reggel magas az alapjárata, azért főtengely-csavarodás nélkül oda fogok jutni. Ha mégsem, arról tudni fogtok Bár nem dohányzom, majd lejmolok egy gyufát valakitől és kinyitom a tanksapkát. (Így szoktátok ugye?)
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4070 üzenetére
Na ja, de én egyébként előre félek...
Ugye csipegeti az olajat, 1000km-en kb 1dl-t, ennek egy része kipufogón távozik, egy része kartergázként jön vissza.
Hidegen magasra emelkedik az alapjárata.
Újdonság: menet közben ledadog random módon vagy kigyorsításkor vagy éppen amikor kedve tartja...Az elsőt ugye orvosolta részben Gergő egy szelephézag állítással (16.000km-rel ezelőtt, szóval lehet, hogy ismét kell), meg kcsa is mondta, hogy neki a Satelisen már 20k körül kokszosodott a cucc. Szóval valószínűleg nálam is van ilyen is...
A másodikat a márkaszerviz megszakértette, hogy új ECU kell, persze a hiba megmaradt...
A harmadik az az előző kettő újabb vetülete vagy tök más jellegű?
Szóval Surinak fel lesz adva a lecke, meg azt hiszem, az én pénztárcámnak is :p
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4085 üzenetére
Digitxt szerint ilyen szabályosan meg nem közlekedett... Közben az én órám 80-90et csak felfele hagyta el, lefele csak piros lámpánál... Jah meg a legjobb: Miert nem jöttél utánam, amikor kikerultem az autot?
Hogy miert? Mert igy legalabb volt egy autó a kipufogod es a fülem között... Na meg ugye a 250-essel siman lenyomtalak volna, de jobb volt nézni teged 50-80m távolságból...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4088 üzenetére
Szinten!
A fuvart is koszonom! De a hév pestre a masik oldalrol ment
(#4096) üszök : De tenyleg szólj!
(#4089) DigitXT : Odafele egy buntikort mentel, nem? A kerepes utáni emelkedon azert a végére én is tobb mint 110-el mentem, max lassabban engedtem a körforgalom felé...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #4098 üzenetére
Ha jól tudom 10-15% van benne. Ezért megyek óra szerint 60-al vagy kint 100-al. Igy már soha senki nem akar autóval megelőzni. Ha 50 vagy 90-re rakom a mutatót, akkor nagyon feszülnek az autósok...
Hozza kell tenni, hogy az autókban ilyenkor kb 50-55 és 90-95 lehet ora szerint a sebesseg mert azok is csalnak.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4106 üzenetére
Az atlag user gps-e azert nem olyan rossz. 1 seces mintavetelezest alkalmaznak, tevedesuk kb 3-8m. Ez igy nagyon sok, ezert mindenfele matematikai trükköt alkalmaznak pl atlagolas, predikcio stb Gyorsulas meresere alkalmatlan is a gps ezek miatt...
Viszont huzamosabb idejű egyenletes haladás eseten nagyon pontosan tudnak merni, igy ha 1 perce mész ora szerint 100-ál, akkor a gps szerinti 93-at el lehet hinni.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
Nem emlékeztek, hogy mit mondtam?
Regebben nem mondom, hogy lehurrogtatok, de finoman erzekeltettetek velem, hogy szerintetek inkabb csak _lehet_ hogy van aki evi 10k-t megy 250-es géppel Olaszországban.
Sztem sokunk gépe az élő példája, hogy az a 10k a minimum inkabb - ahogyan mondtam is.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz tigipuf #4689 üzenetére
A helyedben megnézném, hogy a hahun vagy a bontókban mennyi lelhető fel a kinézett példányból. Ezek alapján a Beverly jó választás lehet, de azért azzal is lehetnek bajok, hiába van hozzá végtelen alkatrész: mint az én esetem is példázza egy rosszul csatlakozó vezeték vagy haldokló szenzor szívathat, amire a szervízek is széttárják a kezüket.
Persze ez minden típusnál adott, így maradjunk annyiban: mennyi van a hahun vagy a bontóban belőlükBeverly 250ie 2007 : két személlyel is lehet vele haladni városban, városon kívül két személlyel teherautó mögött maradsz... Fogyasztás:
1személy - város - 3.4l
2személy - város - 3.6l
2személy - országút - 3.09l -> 3.5l közöttBenyatank kb 10-11l, én általában 7.5-8l-t szoktam tankolni, akkor kezd pirosba érni.
Olajat van amelyik csipegeti 0kmtől, van amelyik a sokadik 10e km után sem. A fontos, hogy mindig legyen benne megfelelő mennyiségű, levegőszűrő legyen cserélve és akkor a megvásárolt olajfogyasztási állapottal, romlás nélkül sokáig fog szolgálni.
Kerekei nagyon jók, stabillá teszi a gépet: olykor sikerült erős krátert is fognom vele, kisebb kerékkel biztosan bukó lett volna. A gumik kb 34e Ft-ból vannak meg szettben - a kisebb kerekűekre azt hiszem jóval olcsóbban is meg lehet úszni...
km-ről gondolom nem kell nyilatkozni... ha közvetlenül az olasz tulajától veszed (akivel kezet is fogsz és nem közvetítőn keresztül), akkor se hidd el a km állást. Én is lekértem külföldi márkaszervizen keresztül a kötelező szervizek időpontjait...
Ha injektoros modellt választasz (250-300-350-400-500), akkor a szokásos dolgokra kell figyelned a próbaút előtt/során...
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest