Hirdetés
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Sony Xperia M2 - egyről a kettőre
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Smart Pet Fountain - cicaVÍZió
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1947 üzenetére
Igazából nehéz volna elrontanom... Dayco 8206K
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1949 üzenetére
Abból indulok ki, hogy a kompatibilitási táblázat ritkán hazudik. Már csak azért sem tartom ezt reálisnak, mert csak ehhez az egy típushoz való - pont itt tévednének?
Tudományos, precíz és szakszerű módszerekkel ellenőriztük (összenéztük a gyárival a hosszt és a szélességet is ), és látszólag nem nagyon volt különbség...
@longwild: nem, nincs légkulcsom sem nyomatékkulcs, sem kuplungrögzítő. De kezdek gondolkozni rajta A széles szíj is lehet baj, de attól nem kéne rezonálnia mint az állat - főleg terhelés alatt. Én is laza szíjra gondoltam elsőre, de a fent említett tudományos igényességű módszerrel nem tűnt fel számottevő eltérés.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
Ezért kértem a véleményetek, hátha van más ötlet.
Visszakerült a gyári Mitsuboshi, és azzal elsőre hibátlan - ezzel kizárnám a szerelői hibát, iránya is jó volt a Dayconak.
Azt csinálta egyébként, hogy ha a kuplung még befogva maradt, de lassan gurultam, akkor beesett a fordulatszám, és gázadásra erősen rezonált és k.vára nem gyorsult. Ha már elérte az ötezret akkor úgy-ahogy ment, de nem volt az igazi, fölé meg alig akart pörögni. Néha szerintem meg is csúszott a szíj, két személyes terhelésnél legalábbis voltak kihagyás-érzéseim.
Ma reggel a régi szíjjal jöttem be, és megy mint a mérgezett egér. Minimális rezonancia itt is van, de bőven az elviselhető és tolerálható határon belül.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
...és DigitXT:
Persze, meg a hajtásnak is van saját frekvenciája, és azokat bizonyos sebességtartományban jobban érezni mint máskor, nem újdonság ez
De egyébként valóban nem "vált vissza" rendesen, de ahogy mondtam magasabb sebességtartományban is volt gond, két személlyel pedig határozottan szär, alig ment.
Felhívtam a kereskedőt ahol a szíjat vettem, abszolút pozitív volt a hozzáállása, küldjem vissza mindenféle papírokkal, visszaküldik, megnézetik.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1965 üzenetére
Az a gondom amúgy, hogy bár mocskos egyszerű szerkezetnek tűnik a CVT váltó (igazából valamilyen szinten az is), de az efféle hibamegállapítások és diagnosztikák, finomhangolások már komoly tudást és rutint igényelnek.
Hátsó varió szorulás... Túl erős kontrasztrugó? Az világos hogy megnézem, hogy van-e benne bemaródás, de merre tovább?
szerk: azt még nem tettem hozzá, hogy a Dayco szíjjal amúgy kurva hangos is volt, ha terhelés nélkül mentem (kigurulás). Kymco szíjjal néma csend.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
Totalcaron megint kiszarták magukból a spanyolviaszt.
Épeszű ember ezt magától is tudja szvsz...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1995 üzenetére
Tegnap én is ezen vitatkoztam a motorszerelővel. Mindig oda lyukadunk ki hogy "Dehát a te motorodban ugye alig van kilométer..."
Pedig minden alkalommal azon győzködöm őket, hogy vonatkoztassunk el a kmóra állásától, mert annak a triplája is benne lehet
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1997 üzenetére
Nos igen, ez a téma megint a szíj kapcsán jött elő. SZEMRE nem rossz a bent lévő szíj állapota. De ha egyszer elszakad és odacsap egyet a főtengelynek, nem lesz vidám móka a javítás. Ezért próbálok a dolog végére járni...
Olajok, fékfolyadék már cserélve, hűtőfolyadékig még nem jutottam el, de az is lesz. Van még a szíj, de ezzel nagy a szenvedés.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
Itt rólam van szó, ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik
Hétvégén lebontom és összemérem pontosan a szíjakat.
szerk.: Murphy nem hogy nem alszik, egész nap velem robogózik
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2030 üzenetére
Úgy látom ugyanazok a tapasztalataid mint nekem gokartban. Harmadik futamban és utána már én is fulladozni szoktam
De a kisúlyozós ötleted sem újdonság, tekintve arra hogy kollégákkal voltunk egyszer-kétszer, és garantáltan én vagyok a legnehezebb (ha a legöregebb nem is ) és még így sem voltam utolsó, szóval volna értelme kisúlyozni, még a végén dobogós is lehetnék
Erről győzködöm én is őket hogy fejenként egy zsák cement / ballon víz és mehet a verseny. Na majd
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
Jópofa videó. Csak tudnám hogy fogjam a tankot a térdem közé, amikor a talpam alatt van... Oh wait..
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz KatonaT #2104 üzenetére
Ha két személlyel akarsz sokat járni, akkor már nem a 250-est ajánlom.
Öt évig jártam 250-essel, egy személlyel ideális, két személlyel (főleg ha akár csak a sofőr is a nehezebbek közé tartozik ugye ) akkor már nem az igazi. Bőven jó még persze, hazudnék ha azt mondanám hogy kevés.
De a százas utazó az olyan, hogy azt még csak-csak bírja, de ha egy kamion mögé beszorulsz két személlyel akkor jó darabig ottmaradsz
Az viszont tény, hogy a fenntartási költségek ugranak 250 felett. (az én tapasztalatom alapján legalábbis, ebben lehetnek véleménykülönbségek )
A költségkeretedbe belefér - szóval egy jobb állapotú Burgman400 meggondolandó, de a 250-esről sem beszélnélek le, megértem abszolút, hogy a 250 egy nagyon racionális döntés. Döntés, ami a tiéd
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz KatonaT #2152 üzenetére
K6-tól kezdve Burgman 400 injektoros - kifejezetten jó fogyasztása van, de K7 és újabb ajánlott - megoldották az olajfogyasztást okozó problémákat - ezek a gondok K2-nél még bőven jelen vannak.
Kymcoval egy probléma van: általában nem szépek. Ha ezen túl tudod tenni magad, nem csinálsz túl rossz vételt. Én is Kymcot használok (bár ez számodra nem sokat jelent )
K5-K6 Burgi egyébként nem vészes méretű szvsz, főleg kétemberes használathoz, az én Xcitingomhoz képest múltkor a parkolóban kifejezetten filigránnak tűnt - viszont országútra két emberhez továbbra is 400+
nagyműanyagotvasat ajánlanék, ezekkel még mindig gazdaságosan tudsz közlekedni városban.Én azért járok ilyennel, mert az idő megfizethetetlen (ahogy ezt egy nagy ember mondta ugye). Lehet ugyanannyit fogyaszt mint egy dízel törpeautó (még swift is 6.5 városban), de egész egyszerűen sokkal gyorsabb így közlekedni.
Injektoros 250-esem volt, városban fixen 3.5 volt a fogyasztása. Ehhez képest ha Burgman 400 legyen 4, de inkább tud azonost is, akkor már inkább legyen az
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2192 üzenetére
De abszolút. Mondjuk ez addig zavart amíg a bikinis tinilányokat nem láttam meg, utána hozzászoktam a gondolathoz
De reálisan nézve, a robogós téma is a tizen- kora huszonévesek sportja. Mi nagyrobogóval járunk, szvsz nem is lesznek sokan ilyennel arányaiban
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest