- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #18675 üzenetére
Egész jól lehet elektromossal dolgozni (nekem ugye "rendes" 220-as van, nem a lendkerekes), kocsi kerekét is majdnem nyomatékra tudom húzni vele, persze úgy, hogy nem nyektetem fél órát. (meg nem 800Nm-es a gép, meg mázlim van, meg stb.)
Variátort is ezzel szoktam, nem nyektetem fél órát azon sem, még semmi gondom nem volt. (persze nem 800Nm, meg a többi
)
Garázstársam meg nem húzta meg rendesen a varió csavarját, lepörgött, elszakadt a szíj is (persze a sorrend nem egyértelműen ez volt, de ez utólag nem megállapítható) a variátor meg valahogy féloldalasan rászorult a főtengelyre, na az szép kör, szép kár volt.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
StoneBridge #18689 üzenetére
nincs kuplungkosár
Harang van. Vagy a harang, vagy a kuplungpofák vannak megégve (vagy mindkettő). Szét kell szedni, átnézni, smirglivel megcsiszolni a pofákat meg a harang belsejét is.
Ha pedig a harang már elszíneződött (tipikus kékes-fémes szín) akkor csereérett,illetve kopáshatárokra is figyelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
StoneBridge #18691 üzenetére
Én először a kis csiszolgatásokkal kezdeném, mielőtt egy zsák pénzért vennék harangot. (már ha van szerszámod, időd, stb
)
Xciting 500-on végigcsináltam ezeket a köröket, rettenetesen nyekergett dugózásnál, a végén cserélnem kellett a harangot, attól persze rögtön megjavult. Terveztem, hogy homokszórással megérdesítem a csúszófelületet a régi harangon, hogy kipróbáljam úgy is, de aztán végül eladtam.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
StoneBridge #18694 üzenetére
Az még nem is drága, pláne ha normális minőségű. Xciting volt vagy 25k
-
kcsa
veterán
Motoros topikban találtam, az akkuméricskélő rajongói klub figyelmébe ajánlom
-
kcsa
veterán
Nnno, hosszú hetek után, illetve végigszenvedve az elmúlt két jó meleg hetet, ma végre visszakapom a kétkerekűt, komoly reményeket fűzök az ez évi nagyjavításhoz
-
kcsa
veterán
Nnna, igen fasza lett, sem a hátulja, sem az eleje nem lobog a szélben a kráteres utakon, nyomvályún se kóvályog külön az eleje-hátulja. Nyilván nem pont olyan, de valószínűleg ehhez közeli lehet a gyári új állapot. Egészen más lendülettel tudtam ma bejönni mint egyébként
-
kcsa
veterán
válasz
StoneBridge #18733 üzenetére
Első teleszkópok szimmeringek+olajcsere, hátsó teleszkópok csere (avagy pirosra fújás) és pár szilent cseréje.
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #18740 üzenetére
Ezt rendeltem. A bubogástól én is fosok, de ez a "majd kiderül" kategória.
-
kcsa
veterán
Akkor elég sokan járnak városszerte 5-600 kilométeres túrák közben. Meg nagyjából amerre csak járok, mindenki kontinenst átszelő túrákon pihenteti magát. No, ha így van, hát így van.
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #18757 üzenetére
Kis gányolás-elhárítás nekem is kellett tegnapelőtt. És ennek elkövetője én voltam...
Néha le-leállt, de jellemzően rögtön újra is indult, kivéve tegnapelőttig, amikor már nagyon nehezen akart, sokadik próbálkozásra sikerült, hazaszáguldottam, debug indít.
Gyertyát cseréltem még tavaly, 14-es hatlapfej, semmi extra. De egy átlagos csőkulcs nem nagyon fér be a fészekbe, de pont találtam egy jó méretű (kicsi falvastagságú) házilagos gyártású T kulcsot - kicsit rövid, de sebaj. De ez a rohadt elgörbítette a csatlakozót úgy, hogy észre sem vettem, a pipa pedig érzésre tök jól a helyére ment. És nem...
Mentségére szóljon tök jól működött tavaly, idén unta meg. Egyik szemem sír a másik nevet
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz
Burt1793 #18768 üzenetére
Kb. úgy, ahogy leírtad. Nem számottevő a többletfogyasztásom szerintem, valószínűleg pont annyival többet sz.pok reggel a dugóban, illetve pont annyival vagyok nehezebb nálad, mint amennyivel többet fogyaszt.
Kamera még nekem sincs fent, de a hétvégén felrakom már én is. Párszor már lett volna elraknivaló felvétel...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz
nyogo83 #18769 üzenetére
Maxipluszegy. Kötény azért egy hűvösebb, esősebb napon nagy segítség
Meg amit már unalomig ismételgettem már sokszor: azért automatázok, mert dugós (na nem úgy, höhö) környéken közlekedek, nincs kedvem az üres-egy-üres-egy-üres-egy váltogatásokhoz. Közlekedésre a legjobb (nekem) a robogó, minden másra ott a mastercard.
-
kcsa
veterán
válasz
Tothgera30 #18859 üzenetére
Amióta bejött a B125 azóta ritka és drága a jó, rendszámos 125-ös robogó. Ha sürgős akkor minden más feltételt elengednék azon kívül hogy jó legyen, ha sok időd van akkor lehet nézegetni olyat is, ami tetszik.
-
kcsa
veterán
SH egy ideje elég vállalhatatlanul rezonált, érezhetően motor/hajtás felől, kuplung is meg-megnyekkent néha, eljött a szétszedés, takarítás ideje.
Szerintetek is jól látom hogy ez megégett és cserés? Ahol más színe van, ott érdesebb is.
Kicsit ovális is, van benne vagy két tized, viszont egészen gyári a mérete, még nincs cserehatáron.
-
kcsa
veterán
válasz
nyogo83 #18967 üzenetére
Xcitingon láttam milyen a valóban megégett (fémes-kékes foltok, plakkszerű felülettel), ez persze nem tart ott, viszont foltokban teljesen más az anyag mint máshol, igazából erre gondoltam.
Valószínűleg tudok esztergáltatni, de az itt a kérdés, hogy akarjak-e, mert ha anyag foltokban már megégett (a fentiek tükrében), az már soha nem lesz jó
-
kcsa
veterán
Leül a buli? Oké, akkor kérdezek:. Variátorházban a főtengely mozog ki-be egy-két millimétert. Normális vagy sem? (lehet nincs is kettő...)
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #18982 üzenetére
Készítek egy videót majd. Egy idegesítő hang forrását nyomozom: beindítás után néha (többször igen, mint nem) kattogó hang hallható, az a hangos, tudod-hogy-drága-lesz fajta.
Ami miatt főleg a variator és a főtengely közelébe gyanítom a dolgot az az, hogy szétszedés és alapos takarítás után egy hétig nem jelentkezett, kopottabb görgővel botrányos volt. Görgőpályák és oldalak nem kopottak,feltűnően nagy holtjáték sincs.
Ez a takarítás közben vettem észre, hogy mozog ki-be kicsit. De ha ez ennyire para, újra lebontom és megmérem valahogy.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...