Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Na, megvan a budapesti "ideális" robogó: a futóművet is úgy hangolták,
hogy terepen – vagy legalábbis rossz úton – is használható legyen... -
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15298 üzenetére
Itt egy kicsit részletesebben leírják a speckóját... nem tűnik rossznak: full LED
világítás, meg ilyenek, miközben elég komoly töltést tud a generátor...
És persze az ABS alapfelszereltség... aminek én speciel nagyon tudnék örülni.
Szokták mondani, hogy inkább az ára kéne, de üsse kavics: elfogadnám. -
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15300 üzenetére
Engem is megmentett volna a pofára eséstől, azért is szeretnék ABS-t...
Fokozatkijelző szerintem az olyan techbuziknak van, mint én, hogy lássák,
hol dolgozik a motor. Vagy nemt'om... Ez olyan, mint minek egy CVT mellé
fordulatszámmérő. (Ha csak nem akarod tuningolni, mert akkor kell...) Napi
használatban felesleges, hiába is nézegeted... Szóval ez a Honda nem a
klasszikus értelemben vett robogó, mert lánchajtásos, 6 fokozatú automata.kcsa: félautomata módja sincs? Keresgélem a képeken, de nem látok rajta
kapcsolót, mint a Burgman 650 S-ECVT esetében (+/- gombok ugye).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #15303 üzenetére
Pont azért keresgélem a képeken, mert a Totalbike mintha nem írta volna, de
máshol meg ezt olvasom, és mivel Integra örökség, logikusnak is tűnik: "This
means the X-ADV picks its own gears, with its ECU selecting lower gear ratios
in D mode, while three levels of S mode allow for sportier riding. You can also
ride in MT mode, which allows manual gear changes."[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15308 üzenetére
egy ilyen szörny
Ebben csak az az érdekes, hogy pontosan mitől minősül robogónak?
CVT-je ugye nincs. Ülés alatti rakodója marginális. Kerekei "nagyok",
nincs problémája a rugózatlan tömeggel se, nem a blokkon rugózik...
Akkor mitől robogó? Szerk: jól fényképezve amúgy jól néz ki.Szerk: amúgy tudom ám! Mert ezen lehet kényelmesen ülni*, LOL.
*: esetleg: nem kell tornásznak lenni a fel/le szálláshoz, a viszonylag
magas üléspozíció ellenére sem. Mást nem nagyon tudok elképzelni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15311 üzenetére
Hanem ezt? (Azért laza a felvezető: hajts gyorsan, és fogd a motorra, hehe...)
-
DigitXT
félisten
válasz TayRol #15314 üzenetére
Szerintem a nagyon off egy baráti topikba belefér: ez nem ilyen szakmai téma...
kcsa: akkor bizonyára rávágod, hogy ezt melyik cikkből idézem: "és nem kell hozzá semmi, csak egy vastag számla, egy nagy adag leszaromság és némi ízlésficammal kombinált egoizmus. Értelmetlen, haszontalan autó, jó marketinggel." Szerk: amúgy volt a tágabb értelemben vett családban egy példány az "elődmodellből". Hátööö... Tényleg durva, bár csak hátul ültem benne...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
És akkor a maffiózót kiszedik a kommandósok a ... személygépjárműjéből.
ON: tegnap este végig diszkózott az ICE ALERT, szóval hűvös volt kicsikét...
(Egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor láttam a Madisonon ezt:
valószínűleg ahhoz lehet köze, hogy télen általában le volt rohadva a masina.)Szerk:
tél #1 = hátsó kerék nélkül (cseremotor: Maja)
tél #2 = műszaki nélkül (cseremotor: "Maja 2")
tél #3 = tudja fene (lehet a hideggel rögtön jött a hó is - olyankor meg lerakom)
Mindenesetre februárban törtem össze kicsikét, és nem volt cseremotor: pech![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #15348 üzenetére
Olvastam, csak akartam még tesztelni egyet. A csütörtöki leállításkor mért
12,2V-ból hétfőre 11,8 maradt. A xenon az iszonyat lerántja a feszt... Főleg
bemelegedéskor, viszont az akksi bírja a terhelést: visszaállt 11,8-ra a teszt
után + a motor is pöcc-röff indult... Lassú merülést okozhat az UTCOMP is,
ami méregeti ezeket az adatokat. De csak akkor, ha rajta van a gyújtás...
Van extrém energiatakarékos módja, de akkor nem működik az óra, nekem
meg az az egyik legfontosabb funkciója, szóval együtt élek a merüléssel.20K-t még szánnék arra az akksiteszterre, de 30-at már nem adok érte. És
csak egy helyen találtam akcióban 20K-ért: valamiért "megvásárolhatatlan"!
Odáig még nem jutottam el, hogy felhívjam őket, hogy esetleg mégis van?Céghez beérve amúgy 12,5-re ment le, így köze nincs a névleges 12,8-hoz,
délutánra meg már csak 12V volt benne megint. (Nem tartja a feszt vmi jól.)
Tény persze, hogy ilyen rövid utakon hűdenagyon feltöltődni sem tud soha...Ui: az a kemény, hogy a xenon bekapcsolása "rászór" a fordulatszámjelre is
simán bemérte 60 rpm-nek azt az egy impulzust a fedkomp... röhej.Szerk: holnap szerintem rácuppantom az MXS 7.0-t, AGM módban, a recond
hanyagolásával: van hozzá az a fixre bekötő bizbasz, kényelemes rátölthetek
bármikor. Akár a cégnél is (ha el nem lopják a töltőt). Kíváncsi vagyok...!nyogo83: a xenon trafót nem lehetne vmivel árnyékolni? Olyan jól be van kötve
a két hőmérő, hogy nincs nagyon ingerenciám a kábeleiket lecserélgetni...A Lexus-os hírhez annyit, hogy "rácsúszott" a sínekre szegény. Aham... Csak
vitte magával komplett szalagkorlátot, meg a fél padkát, a kitört kerekével...Grillo:
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #15352 üzenetére
Idézem akkor, frenetikus: "Azért hiányzik a kosár gomb, mert nem vásárolható"
Valahogy úgy érzem, hogy az ilyen cégek, ilyen névvel álmokat kergetnek...
(Vagyis inkább álmokat akarnak eladni, mert azt bármikor lehet, akcióban is...)Szerk: jeleztem, hogy akkor lesznek szívesek levenni a raktárkészlet VAN jelölést,
meg ezt az egész humbug akciót, gondolom most jön a balkáni besértődő válasz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #15367 üzenetére
Ti meg vagytok ennek a sztereotípiának az ártatlan szenvedői.
Szerintem akinek nem inge, ne vegye magára: egyértelműen SMKP-kat fikáz...
(Ami persze nem jelenti, hogy nincs gond a nagyrobogót annak használókkal.)Ettől függetlenül van aki a nagyrobogót is lenézi: nos annak egészségére.
Senki sincs kényszerítve, hogy azt használjon. Tudni kell, mire jó, és mire nem. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15380 üzenetére
A tréningen "nagy fék" gyakorlása nagyon jó és tényleg hasznos, viszont
amikor vmit nagyon benézel (vagy más, aki elédkanyarodik), nem biztos,
hogy úgy fognak működni majd a dolgok, ahogy te azt elképzelted.Nem véletlen nem lehet ma már (az EU-ban) új motort eladni ABS nélkül.
Aki azt hiszi, hogy ő a közutak Valentino Rossija és jobban fékez nélküle
kurvára el van tévedve + valószínűleg nem esett még pofára, önhibásan!
Arról nem beszélve, hogy egy kikerülés közben mire jó egy csúszó kerék.Honda 600RR (lengyel videó, de érdemes megnézni / féktávokat figyelni)
De tele van hasonló videókkal a YT. A profi hamarabb megáll ABS nélkül
is, mint az amatőr, aki az ABS-es féket se meri eléggé húzni, viszont a fő
különbség, hogy amikor az amatőr túlhúzza pofára esik. (Ilyen egyszerű.) -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #15389 üzenetére
Az egész HSZ-ed arra volt kihegyezve, hogy az SH-val még ABS nélkül is milyen
stabilan megállsz, meg milyen jól begyakoroltad a vészfékezést: egészségedre!Szerk: amikor tényleg meg kell majd állni, kíváncsi vagyok, mennyire fogod úgy
érezni a "határát" a fékezésnek, mint a tréningen, és az őzike is megdicsér-e?Szerk2: de igazad van mindenben, s még szerencse, hogy beképzelt sem vagy!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #15391 üzenetére
Ez olyannak hangzik, mintha túl hamar nyitna a kuplung: a súrlódó hang persze
lehet(ne) a szíj csúszása is, de csapkodni attól még nem tud terhelésen...
Alapvetően baromi feszesen van bent a szíj, ahogy kcsa írja, csak gázelvételre,
motorféken tud lazulni, mert akkor ellentétes erők hatnak: gyorsításnál nemigen.Szerk: a kuplung új? Harangot nem cseréltél, csak a belsejét? (Az szívás lehet.)
Ha a kuplung amúgy nem új, a kisrugók is megfáradhattak: akkor nyit túl hamar.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #15395 üzenetére
Én beraktam a gyári új kuplungot a szemre jó harangba. Félrekopás lett a vége.
Mondjuk tüneteim nem voltak, de azóta Malossi kuplung Malossi haranggal.Szerk: pontosabban lettek tüneteim, de azok a felborult Dr.Pulley miatt voltak...
Elrettentésül! Szerk: a zsír új gyári variót még nem próbáltam ki...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #15397 üzenetére
Anno a kuplungfelújításnál írták, hogy a harangot fel kell szabályoztatni utána:
mondjuk nem igazán értettem, miért is, mert elvileg egy forgástestről van szó,
de miután láttam a félrekopás jellegét, megértettem. Az új kuplungpofák síkot
képezve csapódnak a harang falának, ami viszont lehet egy más szögű sík, a
korábbi kopások miatt, így csak részlegesen érintkeznek az új pofák, ami baj!
(Kisebb felületen kell átadni az erőt, nagyobb terhelést kap a felület, akár meg
is éghet a koncentrált hőtermelés miatt, utána meg rossz lesz a tapadása, és
jön a rángatás: de talán erről kcsa tudna regényeket írni. Kymco típushiba.)Szerk: megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bennem az merült fel egy pillanatra, hogy mennyire látszik az X-Max
féklámpája rendesen, de ebben a konkrét szituban azért csak volt ott
egy többtonnás kék izé, amit illett volna észrevennie az autóstársnak.
Nem beszélve arról, hogy a már indexelő buszt ki kell engednie.Szerk: tudom, sokan lesz*rják, és nem engedik ki, mert úgyse húzza
ki eléd, mert ő sem akar balesetet. De ha mégis. Én pl. kiengedem.
Kivéve, ha nincs kedvem, viszont olyankor meg kielőzöm - hadd jöjjön!Szerk2: ha már fékezés téma: kellemetlen, amikor a manuális szívató
miatt a motor nagyon menni akar, DE jobbkezes miatt meg kéne állni,
és persze a jobbról érkező balra véletlen sem néz és vágja az ívet is...
Kíváncsi vagyok, ha jobbra kis ívben kanyarodtam volna be, mit csinál?Röhej a köbön, de már fékeztem, de egy kézzel: mindezt gyökketőnél.Vidámabb eredmény: megálltunk mindketten. De Lexus-szal óvatosan!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #15414 üzenetére
Csoda, hogy a hajtásnak/blokknak nem lett baja. (Ha ugyan nem lett...)
Féklámpás videó nekem fura, mert egyformának néz ki a két oldal, csak
a LED azonnal kapcsol: vagy baromi erős az izzó, vagy a LED gyenge.
Persze egy atomvillanás sem segítene azon, ha valaki nem oda figyel...Csak elrettentésül: ha gyenge a LED, szart sem ér. (PowerLED ajánlott.)
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #15424 üzenetére
Nekünk mázlink volt: biztosítós bemondta a csomagtartóajtó cserét a lökős
mellé és felajánlottak egy adott összeget, amiből már egy jobb utángyártott
lökős, és egy nyilván nem cserélt, hanem horpadás-javított csomagtartóajtó
telibefényezve is simán kijött => szebb, mint volt. Csak zörög benne valami.
(Lehet, a szerelő bennhagyott vmi szerszámot, mint az orvos műtét során?) -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #15430 üzenetére
Oké, de ha a régit is már csak gányolás tartja egyben, az elég baj...
Ott van pl. a vázsérülés. Lehet szemre nem is látszik, de ha kiméred?
Amúgy igazad van: másik balesetnél a családban a márkaszerviz azt
mondta GTK, mert náluk (!) qrvamagas az óradíj. Megjegyzem, lábon
ment oda is az autó, csak horpadt volt a segge - olcsóbb helyen meg
tisztességesen megcsinálták, csak rá kellett dobni 100K-t vétlenként."Csak." De még mindig jobb, mint aprópénzért eladni, és új autó.
-
DigitXT
félisten
válasz Geresics #15438 üzenetére
Teljesen jó. Majdnem olyan szolid, mint a 4Road killer nélkül.
(Én is baromi rég szedtem ki belőle, de mókázni fél órára pont jó...)Szerk: kár, hogy az animgif már nincs meg, pedig por-burnout volt.
De azóta sincs egyedi tompítóm hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem is tudtam, hogy a Malaguti 2011-ben megszűnt. Érdekes, hogy a mai
napig lehet rendelni hozzá gyári alkatrészeket/nem néz ki megszűntnek.
Szerk: persze lehet, hogy arra gondol, hogy nem gyártanak SpiderMaxot...
De az egyik legkorrektebb webshopjuk van, és mindenhez van alkatrész.Ettől függetlenül én se szaladnék bele szívesen, ha csak ez a három fajta a
választási lehetőségem, sőt. Valszeg vennék Kymcot. Abban viszont biztos
vagyok, hogy 10 év körül könnyű rollert kifogni - nem kell "megszűnt" gyártó.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez egyébként nem zárja ki az alkatrészellátást
Nade ez az. Úgy írja a "nepperűző", hogy a gyártó megszűnt, tehát nem lehet
hozzá kapni semmit. Én is rákerestem, s már elektromos bicikliket gyártanak.
Viszont alkatrészt továbbra is biztosítanak, ez részben jogi kötelességük is.
Azért én nem aggódnék, hogy azért nem cseréltek gyári futóművet, mert nincs
a gyárban: azért nem cseréltek, mert ez itt magyarisztán, majd "kiegyengetik".Szerk: viszont egy dologra jó volt, hogy ellátogattam az oldalukra megint. Írtam,
hogy korrekt webshopjuk van, cikkszámokkal, képekkel, mindennel. Ennek egy
leképezése ugye egy magyar cég, akin keresztül rendeltem csomó mindent.
És mi az újítás? Hogy tavaly szeptember óta rendelhetnek EU-ból közvetlenül is
a vásárlók. Eddig csak Olaszországba szállítottak - magánszemélyeknek...
Szerk: legalábbis ezt írták, aztán most poénból megnéztem az első lámpát amit
esetleg a műszakira ki kéne cserélni tavaszra (potom 100 EUR körül van), erre a
szállítási opcióknál két lehetőség van. 9 EUR futárral: csak Olaszországon belül.
Továbbá ingyenesen átvehető Bolognában. Na, ezért kár volt "innoválni" a shopot.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hideg van mostanság, szóval az óvatos nyelezés () ellenére "erős":
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #15468 üzenetére
Megöltem a topikot, vagy mindenki motorozik? Vagy szerel. Vagy ignorál.
Na szerintem elkéne egy kicsit vékonyabb olaj a vasba a gyári 15W50-nél, mert
azt nem erre az éghajlatra tervezték, az ziher! 36 psi alapjárati nyomás? Magas.
Feleslegesen magas, azaz az olaj még mindig hideg: 22 szokott lenni melegen!
Persze mindez látszik az 59 fokos "meleg" vízen, amihez képest 34,5 a "hideg".
Azaz a termosztát sem nyitott ki. Pedig pár km már belement, mire idáig értem.A gyári hőmérő látszik, hogy fölé mér, mert fagypont alatti a hőmérséklet, de az
a kormányban van: 2 fokot mér. Viszont tegnap is legkevesebb 0-t írt, pedig már
határozottan mínuszok voltak... Lehet, nem is tud kiírni negatív számot? -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #15471 üzenetére
És akkor még nem láttad (a képen) a benzinszintmérőmet. Abból is kettő van,
mert az egyik a szintet méri, a másik a mért átfolyás alapján becsüli. Az lenne a
célfüggvény, hogy ezek együtt fussanak, ami "jobbára" teljesül is... de sajnos van
egy kis gond a felmelegedett benzin viszkozitásával. Azaz: nem pörgeti annyira a
rotort, mint hidegen, így a mérés melegben pontatlan. Így a hidegben sokkal jobb! -
DigitXT
félisten
Matematikai feladvány. Egy nénike kerek 5 másodperc alatt sétál át egy sávon.
A motoros <60 km/h sebességgel halad a buszsávban. A közlekedési lámpája
pontosan 2,5 másodperce (!!!) zöld a háromsávos úton közlekedő járműveknek.
Tudjuk, hogy a piros-sárga tartási ideje 2 másodperc volt: a motoros még jó 80
méter távolságra van így a lámpától a feladvány kezdetén (egyenletesen halad).Kérdések:
1) mekkora féktávot vehetett a motoros, hogy a nénike épségben hazaért?
2) mikor ismerte fel a motoros a dynomen helyzetet (a közlekedési dugó után)?
3) hány éves a nénike, és vajon a gyalogátkelő tilos jelzése ellenére indult-e el?
Ha igen a válasz, akkor vegyük figyelembe, hogy nem gyorsvonat sebességével
keresztezi a sávokat, tehát (költői!) kérdés, hogy mégis mire számított az adott
helyzetben?! Szerencsére a hallása jó. A féktávon bedurrogó kiupfogóra megállt,
tehát akár el is húzhattam volna előtte, de akkor lehet, hogy az utánam jövő taxi
vasalja ki. Szóval még szerencse, hogy ez csak egy matematikai feladvány volt! -
DigitXT
félisten
válasz Grillo #15477 üzenetére
Kollégám látta a felvételt... Csodálkozott. Amúgy én is, pedig féltávon már
gyanút fogtam, de nem voltam elég óvatos. Mondom, ezen nincs is ABS...
(Hátsó fék és első fék, aztán reménykedünk, hogy merem eléggé húzni.)Erre ajánlotta, hogy pont van egy ABS-es nagyrobogója kihasználatlanság
miatt eladósorban. Két henger. 600 ccm. 50 LE. Markolatfűtés. És Honda!
Mondjuk most nem terveztem váltani, de egy próbát megérne, hehe. -
DigitXT
félisten
ON: olyan felüdülés volt a mínuszok után a +5 fok, mintha kitavaszodott volna.
Egyébként a "fitt nénike" megköszönte, hogy megálltam! Én káromkodtam picit.
A motorkán a digitális km óra meg nem tudott mit kezdeni a nagy lassulással...
Azt tudtam, hogy az analóg le szokott maradni ilyenkor, de hogy a digitális?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15480 üzenetére
Jó reggelt! Akkor dalban mondom el... Annyira bírom a "Janikát" navigátorként
(főleg a DiRT3-as produkciómra alávágva, kívülről tudom a szöveget), hogy ide is:
Nénike vs. navigátorSzerk: pedig annak a videónak már 5 éve, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #15488 üzenetére
Te figyu, azt vágod, hogy mind a három sávnak zöld a lámpája?
A bal sáv azért nem indul, mert a markoló miatt be kell sorolnia
a középsőbe, ami azért nem indul, mert ott a nénike... Egyedül
nekem volt teljesen tiszta a sávom, és (másodpercek óta!) zöld.
Miért is lett volna elsőbbsége a tilosban átkelő nénikének?Lehet, a YT agyon tömörítette és nem látszik, de ha Full HD-ba
váltod, akkor azért kivehető, hogy 1.20-tól piros-sárga, 3.20-tól
zöld, tehát 2,5 másodperce full zöld felé haladok, mikor 5.7-nél
feltűnik a nénike, takarásból. Ehhez képest a 2 tized reakcióidő
nem annyira rossz. Nyilvánvalóan legalább 5 másodperce piros
neki a lámpa, el sem indulhatott volna, nemhogy elsőbbség...Szerk: ha esetleg (a lámpák színén kívül!) azt nézted be, hogy
van ott egy sárgán villogó, gyalogátkelőre figyelmeztető lámpa,
az az esetleges jobbra kanyarodás után jelzi be a zebrát. Igen,
eléggé megtévesztő módon, mert a haladási irányban áll kb.
Ha nincs nénike, nem tudom, miért is kellett volna megállnom?
(Inkább annak örülök, hogy nem jártam úgy, mint Hauptmann,
mert mögöttem jött egy taxis a buszsávban - de nem vasalt ki.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, pont erről szól a matematikai feladvány. Miszerint vagy eleve pirosban
indult el, vagy villogó zöldben, amikor úttestre nem léphet. Nehogymár azt
hozzátok ki belőle, hogy zöldben indult, csak lassú volt. Számoljátok ki...
Egyszerűen ennyi idő alatt józan ésszel nem kell számítanom itt átkelőre.Szerk: mondjuk csak most nézem, hogy nem is három sáv, hanem 4!!!.
Az amúgy továbbra is kérdés, ha nincs nénike, miért kellett volna megállni
mondjuk csak azért, mert lassan indulnak a bal sávokban - elindulnak ám!
A sor elején álló fehér Opelos 4.3-nál lelép a fékről - indulásra számíthatok.
És mellesleg 11.8-kor már ott is van a zebrán, csak feltartották... Mindegy![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ne csináld már. Süt a mérhetetlen frusztráció a HSZ-edből, hogy a "szarolasz"
most éppengurul, és a hirtelen tavaszban csapattam egy jót, Te meg eszed a
kefét a japán csúcstechnológia szerelőnél való állomásoztatásával: megértem!Tisztázzuk akkor! Volt egy szitu. Megijedtem, megálltam. Káromkodtam egyet
ÉS ELFELEJTETTEM az egészet! Később, egészen más miatt néztem vissza
a felvételt: az UTCOMP-nak kellett volna látszódnia rajta, de 1) ez nem sikerült
2) ha látszódott is volna akkor sem az lett volna rajta, amiért levideóztam volnaViszont ha már belefutottam a felvételbe gondoltam, kielemzem! Mit csináltam
rosszul, mert nyilvánvalóan több hibát is elkövettem: ezek közül csak az egyik,
hogy nem megyünk 60-nal a városban (persze "dehogynem", de ez az elmélet).
A másik pedig, hogy nem megyünk el az álló sor mellett nagy tempóval, mert a
nemindulásnak több oka is lehet. Természetesen lehet, hogy az elején álló épp
lefulladt, és indítja újra az autót, tehát teljesen veszélytelen a helyzet... De egy
sima zebránál ilyenkor meg kéne állni, mert azt kell feltételezni, hogy gyalogos
kel át rajta és ezért álltak meg. Nade! Hogy a pirosban átkelő gyalogosnak van
elsőbbsége, az nekem új. Most magyarázhatod, hogy nem a videóra reflektáltál
bár az nagy marhaság lenne, mert most ERRŐL a szituról beszélgetünk... Erre
ott tartasz, hogy ki mentene fel, ha elütöm?! Azért elütésről eddig szó nem volt!
Előbb húztam volna el a szabad helyen előtte... A taxis mondjuk nem tudom.
Járókeretes nénikéről sincs szó, mert egész dinamikusan jön. Sőt, előttem már
szinte kényelmesen megy át 5 mp alatt, mert a fiatalember megállt és megvédi:
fenntartom, hogy maximum villogó zöldben indult el, tehát szabálytalanul. Pont!Egyébként ha sakk-mattot akarnál adni, akkor visszább tekered az egészet, és
megnézed, milyen sebességkorlátozó tábla van épp érvényben, építkezés miatt.
Mondom, hogy előtte dugó volt. "Felszabadultam" a zsír új üres aszfalton, és
csak kicsit vettem vissza, amikor gyanút fogtam: ezért "ostorozom" magam!
Tudod: tanulnék belőle! (De azért fasságokat nem vesz be a gyomrom. Mint pl.,
hogy meg kellett volna állnom, ha jön gyalogos, ha nem. Ez egy nagy fasság...)Utolsó megjegyzés (túl van tárgyalva): a zebrán áttekerő bringásnak ugye NINCS
elsőbbsége. Mégsem ütheted el (szándékosan), mert az is része a KRESZ-nek,
hogy mindent meg kell tenni a baleset elkerülésére. Tehát az ügyvéd akkor lehet
bajban, ha fék nélkül vasalod ki, mert bizonyítania kell, hogy nem észlelted... De
ha több tanú állítja, hogy fékezés helyett, inkább rágyorsítottál, irány a kóter...Megjegyzem, nem olyan rég linkeltem egy ilyen cikket, ahol első fokon kihozták
hogy az autós a hibás, s felfüggesztett börtönre ítélték, másodfokon viszont már
felmentették: a bringás volt a hibás... Szóval nem ügyvéd... Bíró legyen a talpán!
Bár attól senki sem tér vissza az élők közé, ha leültetik az őt elütő(akár vétlen)t.Szerk: de hogy ne csak ostorozzam magam. Van amit jól csináltam. Két ujjal a
hátsó féken vagyok folyamatosan... Nem tudom mióta csinálom így, de biztosan
nem a kezdetektől, pedig már annak idején mondta az oktató, hogy ez a tuti.
(Így gyakorlatilag azonnal, a gázelvétellel együtt meg tudtam kezdeni a fékezést,
és nem volt meg az a késedelem, amivel az első fékért sikerült kinyúlnom.)Amúgy amilyen jó (!) kedvem lett a Silver Winges kollégával való beszélgetéstől,
annyira le tudjátok rontani itt a fórumon. Hondások... Nem is kell már SW600.
De legalább fun videó lett: nekem nagyon tetszik, röhögjünk rajta és ugorgyunk...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem irigy, hanem frusztrált. A "szalmabáb érvelés" miatt gondolom.
Azt hiszem nem szorul magyarázatra, hogy a nem volt elsőbbsége az nem
ugyanaz az állítás, mint hogy elüthetem. Tehát minimum "el vagy tévedve",
hogy az utóbbival kezdesz "vitatkozni". De mondtam, túl van tárgyalva...csongi utóbbi posztjával már egyet tudok érteni, mivel alapvetően senkinek
nem kellett volna ott lennie a zebrán, ennyi idő után. S megintcsak érvelési
hiba járókeretes nénit emlegetni, nem az volt: valószínűleg át akart sietni...
(Mert a normál tempója 5 mp/sáv, a sietős meg 3,5 mp.) Így sikerült neki.A magam részéről a sztori tanulsága vezetéstechnikai, mert hamarabb fel
kellett volna ismernem, hogy hiába zöld, ha nem indulnak el, "valami van"!
Azaz ha 64-ről nem csak 59-re lassítok, hanem akár 30-ra nincs "nagyfék"
igénye a szitunak, és nem csúszok át a vonalon + nincs kockázata a taxis
hátulról belémrongyolásának sem. Ez meg nekem sikerült így: ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó