- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch
- Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
ma Ilyen az, amikor át is címkéznek és a névvel is zavart okoznak.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
városi ugrálós, oda még jó is lehet, ezt sosem vitattam, bár szerintem is a 250 az optimális. A súly meg nyilván annyi amennyi, a harmadik keréknek,futóműnek stb. is van súlya, ezzel együtt SZERINTEM van létjogosultsága, de úgy néz ki a gyártó szerint is
Vészfékezéskor k.va jól jöhet a plusz tapadás -
polimorf
tag
Közel volt az előttem lévő motoros. A rosz minőségű út miatt kénytelenek voltunk egymás után menni. Az előttem lévők már látták a gödröt az úton ezért ők már fékeztek, én meg elbambultam picit és későn vettem észre a fékezésüket. Mivel nekem kombinált fékem van így ha a hátsót nyomom fog az első is, ezért a gödör szélén lévő apró kavicsokon megcsúszott az elsőkerekem. Picit meg voltunk rakodva, az össz súlyunk 500kg fölött volt.
Tudomásom szerint rendben van a hátsó telóm, persze azóta kicsit feszesebbre állítottam. Így jobban fekszi az utat. Akkor a rossz útminőség miatt állítottam lágyabbra. Lehet azt látod a videón.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
Na igen, ez a másik, hogy szerintem nem nagyon van kedve kiszedni
a blokkot a vázból... Mondjuk biztos van az a pénz. Teszem hozzá,
hogy ez a motor (a Majával ellentétben) nem nagyon zabálta az olajat.
Valamennyi fogyott ~6000 km alatt, de a kémlelőnyílás alapján kevés:
ha nem muszáj most szétbombázni, hanem ráér jövőre, akkor... Fene
tudja. Én is ammondó vagyok, hogy egyszer kellene (jól) megcsinálni.Mindenesetre volt egy ketyegése a blokknak mindig is, ami ugye utalt
a vezérműlánc lazaságára, és reméljük, hogy csak arra, továbbá ott a
sündisznó az olajcserekor, amire mondta bogyó, hogy vezérlés lesz...
Ha csak a lánc darabjai, nem para, 12K körül veszek új láncot, mehet
bele: lánckerék már érdekesebb kérdés. Sőt, ha pl. vezérműtengely is
kéne, az külön vicces, mert újonnan magában 244 EUR. Vannak árak!
Neadjisten egy új szelep kéne? Szívó oldalon 109 EUR, kipufogó csak
89 EUR, de persze mindkettőből van 2 db. (Poénból összeirkálnám az
árakat, szerintem 2-3 misi simán lenne csak néhány alkatrész ára.)Szerk: mondjuk az meglep, hogy a főtengely milyen olcsó, csak 183...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egy lánccserét szerintem is csináltak valamikor, mert már DID lánc van benne.
Viszont akkor mégis mennyit futott szerencsétlen motor, hogy ez is megnyúlt?
(Azt én is levágtam, hogy a 28K futás egy 10 éves motortól kamu, de 128K?)Dilemma: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?
(Egyelőre hajlok erre a megoldásra - ha amúgy nincs eltörve, szétkopva más...)Szerk: mondjuk erre csak akkor lehetne (érdemben) visszatérni, ha már sikerült
a lendkerék lehúzása, és megvizsgálhatóvá válik az alsó lánckerék állapota...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... Az oké, de akkor meg is nőtt 5L-re a fogyasztásom, amikor -1 bar volt a gumiban. (Költői túlzás, de na...) Ilyen 1,5-1,6 lehetett benne, akkor is 4 környékén evett... Ha most rendesen tartja a 2,1-et, akkor sem hiszem, hogy lemenne 3L-re... Ha 4 alá benéz, elégedett leszek. (Megj.: Sokat mentem sz.r, illetve zsír új gumival esőben, azért a csuklóm is veszített a digitális működéséből...)
Hétvégén én max annyit terveztem, hogy egyik
havercsajjal elmegyek meginni egy kávét... Mondjuk Dobogókőre. Szombat délután már iszunk, vasárnap meg meló...www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Nem emlékeztek, hogy mit mondtam?
Regebben nem mondom, hogy lehurrogtatok, de finoman erzekeltettetek velem, hogy szerintetek inkabb csak _lehet_ hogy van aki evi 10k-t megy 250-es géppel Olaszországban.
Sztem sokunk gépe az élő példája, hogy az a 10k a minimum inkabb - ahogyan mondtam is.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
polimorf
tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én is így tudtam, hogy csak autóknál szokásos a bendix.
Lyesszus, akkor viszont hogy nézhet ki a másik kerék, ha ekkora pusztítást tudott végezni rajta?!
(Vagy azt már valaki cserélte valamikor)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Főtengelyen. (A szabadonfutó fogaskereket rögzítő anya.)
MÁS: ilyet láttatok már?! Idézem, mert odabasz (magyarosan)!
"Sajnos nincs raktáron a termékből ezért törlöm a rendelését."És akkor ők Motorkerékpár-alkatrész kis- és nagykereskedés?!
Vicc! Németországból hamarabb itt lesz a tömítéskészlet!
Komolyan érdekel, hogy ilyen mentalitással hogy léteznek még.
Lenne hozzájuk egy pár keresetlen szavam, de kár a leütésért...Szerk: várják az észrevételeimet... Mondjam, vagy mutassam?![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem... Az ügyvezető elkezd velem szombat délelőtt (10 percen belül!) levelezni,
hogy bár meg tudnák (!) szerezni az alkatrészt, akkor nem ennyiért, vagy akkor
nem keresnének rajta semmit, ha ennyiért adnák... Ezt nem hiszem el: és még
mindig fent van az oldalon, egészen pontosan, hogy micsoda, és mennyiért...
(Mindezt meg olyan bicskanyitogató stílusban, ahogy csak a magyarok tudják.)120N nem 12. Az nagyjából 12 kg, egy 1 méteres (!!!) erőkarral: nem kicsi az.
Szerk: esetleg a varió oldalon lehetne megfogni, ha precízek akarunk lenni, csak
ott meg jóval kisebb anya van, s nem tudom, hogy azt is 120 körülre kell-e húzni.
Szerk2: sajnos azt csak 70Nm-re kell (12-es anya, nem 30-as). Mondjuk épp ott
egy hiba a leírásban, az olajszivattyú képét rakták a varió összerakáshoz. 355. o[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Perszehogy meghúzható. (Lenne.) Én is húztam 110-et a hátsó kerékcsavarra nyomatékkulccsal gond nélkül: nagyjából fél méteres kis cucc, szóval nagyon erőlködni sem kellett. Viszont ott fogta valami a tengelyt (hátsó fék), hogy ne forogjon el. A főtengelyt meg mivel fogod meg? Ez a kérdés, nem más. Első keréknél 85-öt is gyönyörűen húztam. 2 db 22-es dugókulcs kellett csak, és kész: egyik anyát fixen fogva egyik oldalról, másik oldalon meg a nyomatékkulcsra "tehénkedve", és katt-katt. Ahogy kell. De ez? Nem szimmetrikus. Ha megfogod a másik oldalon a varió anyájával, akkor azt túlhúzod (70 vs. 120). Mondjuk ahogy én a szerelőt ismerem fel fogja rakni simán légkulccsal, és kalap. Lehet, hogy azért volt nehéz leszedni is. Meg a ragasztó miatt. Szerk: Loctite 648
Ui: Az ilyen elado meg be...
Kocsmáros. Ez mindent elmond.[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Első körben csak felmérem a lehetőségeket,hátha valakinek van egy nagyon
kopott és ledobott kuplungja.
Aztán majd a méret.
Remélem hamar jön a segítség.
huszi.gyb a szerelő,vagy nem?
Vagy mivel lehetne helyettesíteni?
Mert belülről van egy fém persely kivülről pedig gumi.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
Ez olyan gumicső ahol a szövet a két gumiréteg közt van.
A görgőn ami van gumi az 10,.. valamennyi a gumicső meg pont annyi akkor
ha nem erőltetem bele a persely.
Legfeljebb fúróval megfúrom a közepét hogy méret legyen,vagy köszörűvel
kívülről megköszörülöm egy kicsit.
vagy pedig magát a gumicsövet húzom a kiálló tüskére.
Muszáj hogy benne legyen a persely???
Effektív passzentosan van a helyén.Csak azt a célt szolgálja hogy amikor a rugó visszahúzza
a pofát akkor ne a fémnek ütközzön???---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
Egy hengerfej tömítésért magában simán elkérnek 13K-t.*
Ha lenne hibátlan vezérműtengelyem, azt használnám, de
amúgy köszönöm a tippet, csak nincs mintadarab.Hengertalptömítés nem tétel (3,6), de az még nem is kell,
mert a hengert nem szedte le, már amennyire én tudom...*: Italmondonál 18+. Ezt csak erős idegzetűeknek...
Szerk: szelepfedél gumi valóban külön műsor. Hirtelen nem
is találtam, bár most nincs előttem a táblázat, amit írtam.
Úgy tűnt, hogy a tömítésszett megéri így 27K körül fullosan.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én az újkori árának 50%-át gondoltam az akkucserére. Annyit az egész nem fog érni...
Egy "jól sikerült" Li-Ion telefonakksi is képes brutális égési sérüléseket okozni ha megsérül (tudom, nem jellemző), de itt legalábbezerszer annyi matériáról van szó!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
balazs1011
aktív tag
Kuplung,váltó ,hajtás egyenlőre.
Csak ne az easyparts-ról legyen.Kuplungba a kis bizbaszokat beleraktam,motort összeraktam ,
de még mindig nem passzol valami.
Valószínű hogy már csak a gyufa hiányzik neki.
Kellene szereznem egy kölcsön,vagy occo komplett kuplung+harangot próbára.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
Azért még rendszeresen követem a történéseket
2007-től injektoros, tudtommal azóta rendelhető opcióként az ABS. Előtte kombinált fékes volt, azóta hagyományos osztott, vagy ABS fékkel szerelték. A fentiek szerint szerintem a hirdetett robogó nem létezik
Egyelőre robogós történésem nincs, két hete szerelőnél van, azóta nem nagyon nyúlt hozzá - elkövettem azt a hibát hogy azt mondtam ráér. Mondjuk tényleg ráér.
Ha átnézte, és azt mondja hogy nincs maradandó/drága fizikai sérülés, akkor még októberben megrendelem a burkolatokat.
-
kcsa
veterán
Megvolt neked is?
Mondjuk első tippje (a tünetek alapján az én laikus véleményem is) hogy az is lehet hogy elbaszta az előző gányoló, mert a hengerfej már biztosan le lett szedve egyszer, mert ki volt nyomva a gyári tömítés tömítőpasztával is, aztán az is lehet hogy egyik olajfurat elzáródott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs